Bütün olanlar beni yıpratmaya yetmişti. Ama durum bununla kalmadı. Bayan özgüven o çirkin oyunlarına malesef Barney'i katmıştı. Barney'nin yemekhanede bana olan bakışlarını yakalarken aklımdan o sinemaya gittiğimiz gün geçiyordu. Unutamazdım. Çünkü hayatımda ilk ve tek sevdiğim adamdı.
Taylor ertesi gün bu olanları öğrendi ve her ne kadar sapığın teki de olsa iyi ve kurnaz biriydi. Ve bana dönüp "O kıza istediğini verelim bizde." Dedi. Önce anlamadım sonra, "Öyle bir oyuna gelicekki.." bunu dedikten sonra Emily'nin yanına gitti. Onu koridorda herkesin ortasında öptü. Ve elini tutarak ilerledi. Emily de bizim gibi olanlara şaşırıp kaldı ama halinden gayet memnundu. Laf yerindeyse ortalık malı olmuştu. Sevmiyordum onu samimi değildi hele de benim adamımı aldığından beri baş düşmanımdı.
Tina okula geldiğinden beri pek ortalıkta görünmedi. Daha sonraları yanımızda takılmaya başladı. Taylor Tina'dan hoşlandığı için kızı bizim grup kızları olarak iyice tanımaya karar vermiştik. Tina'nın annesiyle babası o çok küçükken boşanmış ve annesi yeni biriyle evlenmiş. Tek çocuk olan Tina öyle herkesin bildiği şımarık tiplerden değildi aksine gayette iyi bi kızdı.
Kantinde Taylor ile Emily'i gören Barney "Sen ne rahat bi kızsın daha dün benimle neler yaşadın bana onca iğrenç şeyi yaşattn ve senin yüzünden istemediğim durumlar oluyor?" Diye bağırdı ve herkes onlara bakıyordu. Emily ise sadece "Bitti tatlım. Taylor'i seviyorum ben, dün yaptıklarım ise senden hoşlanan o ezik Val icindi." Dedi. Ve yerimde duramadım gidip saçına yapmıştım. "SEN KENDİNİ NE SANIYOSUN KIZIM?" Diye bağırmaya başladım. Barney ve Tay bizi ayırmaya çalıştılar. En sonunda Emily yüzümü çizdi ve yanağımdaki kanı elimde görünce dayanamadım. İttim onu. O sırada Bayan Lucy bizi gördü hemen yanıma gelin gibisinden bişeyler geveledi. Gittik. Bişey yok hocam falan diyerek geçiştirdik. Barney benim elimden tutarak bahçeye çıkardı. Cebindeki peçeteyle yanağımdaki kanı sildi. Ve "Bu tür insanlar için kendini düşürme." Dedi. Üzgündüm.
Eve geldiğimde annem ne oldu suratına dedi bende yok bişey falan dedim odama çıktım. (Evimiz iki katlı şirin bi şey) daha sonra uyumak için uzandım ve cama bişeyler atıldığını farkettim. Cama doğru yöneldim ve aşağıdakini görünce şaşırdım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hep Sustum
Chick-Lit"Artık susmuyoruz ve bize sorucak olursan sende susma." Karşımda kim varsa onunla ilgili hep bi düşüncem olur iyi ya da kötü. İstersen sen buna önyargı de ama ben bugüne kadar hep sustum artık susmak yok.