BOOM! Rüya Bitti..

89 2 0
                                    

Dün yaşadığım o güzel anlardan sonra haftasonu olmasına bile sevinemedim. Gerçi bugün dans kursum vardı. Kurstan arkadaşım Zoey ile gerçekten çok yakınım.  Onu ayrı bi seviyorum. Nedeni yok. Cidden samimi olduğuna inanıyorum.

Ders başladı ve dans hocamız Anastasia geldi. Derse başladık falan derken kursun bitimine yakın Zoey ile bişeyler yapalım dedik. Kahve içmeye gidicektik ki Zoey'nin en yakın arkadaşı Eric, Zoey ile plansız bi şekilde buluşmak istedi. Biraz sıkıntılı görünüyordu bende üstelemeden vedalaşıp uzaklaştım.

Tam alışveriş yapayım dedim falan derken mağazaların girişinde Barney ile Emily'i gördüm. İlk önce inanamadım. Gözlerimi ovdum. Ama ikiside karşımda duruyordu. Onlar beni görmedi ama Emily kaltağı Barney'min koluna girmiş sendeleyerek yürüyordu. Yanlarına gittim ve neler olduğunu sordum. Emily babasıyla atışmış ve içmeye gitmiş. Sarhoş olunca da ne hikmetse Barney'i aramış.  Benimki de malum iyilik yapıcam derdine koşmuş imdadına. Kolunu çektim kızın. Yere yığıldı. Barney onu kaldırdı ve bana "Ne yapıyorsun? Bu durumdaki bi insana böyle mi davranıyorsun sen?" Dedi ve olabildiğince soğuk bir bakış attı. Havanın soğukluğundan çok onun bakışları üşümeme yetmişti. Ağlayarak eve geldim. Mesaj attım, aradım, sesli mesaj bıraktım ama hiçbirine geri dönmedi.

Ertesi gün okula Barney ile Emily el ele gelmiş. Daisy onları gördüklerini benden gizledi ama kantinde önümde ikiside duruyordu. Barney gözlerini kaçırdı zate  bi somurtkan tavrı vardı. Emily ise sırf bana olan gıcıklığından eline daha da yapışıyordu hayatımdaki tek gerçek adama.

Emily Barney'i, Barney de Emily'i sevmiyordu. Buna adım gibi emindim bu işte bişey vardı. Çünkü Emily sınıfta sürekli Taylor'a bakıyordu çünkü Barney bizim yan sınıfımızdaydı. Aralarında neler olduğunu öğrenmek pekte zor olmadı. Emily bana sinir olduğundan her şeyi döküldü. O akşam Barney bunu evine bırakırken evde kimse yokmuş içeri kadar benimki bırakmak zorunda kalmış öyle oluncada Emily kapıyı kapatıp Barney'e "Beni bu akşam yalnız bırakırsan daha kötü durumda bulursunuz." Demiş. Benim safta endişelendiğinden kalmış. Ve Emily ona biraz sarılmaya çalışmış Barneyde uzak tutmaya çalışsa da erkek kafası.. Anladın işte.. Bunları duyduktan sonra o kızın saçlarına yapışmam bir oldu bizi ayırmaya çalışan Taylor beni sakinleştirmeye kalkınca Emily delirdi çünkü asıl istediği Taylor'du. Onun aksine sapık olarak bildiğimiz Tay tamamen yeni gelen Tina'yı düşünmeden edemiyordu. Barney'nin yanına teneffüste gittim. Bana sadece "Seni hak etmiyorum Val. Gördün işte engel olamadım ve şuan onunlayım. Ve bunu bilmeni isterim ki onunla olmayı hiçbir şekilde istemiyorum. İstediğim sendin ama olanlar biz olmamıza engel oldu." Ceval bile veremeden oradan uzaklaştım. Arkamdan gelen Nancy ve Daisy soluğu yanımda aldılar. Onların yanında rahatça ağlayabildim. Ama tek bildiğim vardı ki bu olanları o pislik Emily'nin yanına bırakmayacağımdı.

Hep SustumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin