12. KAPITOLA: Někdo chybí

2 0 0
                                    

"Zaveďte mne na to místo."

 Oba dva přikývli, vyskočili ze židlí, narychlo se oblékli a běželi směrem k lesu. 
Petr si s sebou vzal ještě své dva spolupracovníky policistu Michala a policistku Veroniku.

Když všichni společně vstoupili do lesa, začali být tak opatrní, jako nikdy v životě. Snažili se našlapovat potichu jako myšky a kontrolovali si každé místo, kam chtěli položit nohu. 

Jejich plán polapit vyděrače mezitím vycházel skvěle, když zrovna někdo z mužů zvolal: "Hej!"

Všichni se zastavili se ve strachu, že to je na ně. Skoro ani nedýchali!

"Neviděli jste někdo Davida?" pokračoval ten muž.

Katka cítila, jak někdo vedle ní hlasitě polkl. Byl to ten muž který Katce řekl, že ho vydírají.
"Snad se nejmenuješ David... prosím, že ne?" zašeptala a také nahlas polkla. 
"Jo, jmenuju se David. A oni si zřejmě teď všimli, že chybím."

"David? No, ten tady už nějakou chvíli chybí.." odpověděl mu někdo jiný a pokračoval v práci.
Muž, který se zeptal, to přijal jako dobrou odpověď a dál si už s tím hlavu nelámal. 

Katka, David a policisté si úlevou oddechli a začali se domlouvat na pláně, jak je všechny zachránit.

"Myslíte, že mají u sebe nějaké zbraně?" zeptala se Veronika.

David se ihned chopil odpovědi: "U jednoho z nich jsem viděl, že rozbaloval nějakou krabici pomocí nože. Takže jeden z nich má u sebe nůž, jinak o ostatních nic nevím." řekl a pokrčil rameny. "Asi jsem vám s touto informací moc nepomohl, ale tak, aspoň něco vím.."

"To je v pořádku. I taková malá informace může pomoct k úspěšné misi." odpověděla Veronika a usmála se. 

Katka si po této větě začala připadat jako nějaký agent. Agent na tajné misi. Musí zachránit 10, možná i více lidí. Co by se stalo, kdyby se jim to nepodařilo? Co s těmi lidmi mají v plánu?

Jakoby jí Michal četl odpovědi, zeptal se na tuto otázku Davida: "Nevíš, co s těmi lidmi mají v plánu?"

David s odpovědí neváhal a rychle vyslovil to, co si myslel: "Já vlastně ani nevím, moje domněnka je taková, že hledají lidi, kteří by jim mohli pomoct. Ty potom unášejí na nějaké tajné místo a tam jim pomáhají. A protože ani to jim nestačí, tak zajdou za lidmi z rodiny těch unešených a řeknou jim, že pokud jim taky nebudou pomáhat, tak ty unešené zabijí. Nevím to jistě, je to jen domněnka, ale podle mě to zní celkem pravděpodobně."

Michal přikývl. Všichni ostatní mlčeli a přemýšleli, co by mohli podniknout. 
Nikoho nic nenapadalo, všichni jen tiše seděli v houští, potichu dýchali, přemýšleli a začínali být nervózní. Čím déle čekali, tím menší byla šance na úspěšnou záchranu.

Už to všechno začínalo vypadat marně, když v tom Petr přišel na nápad. Nebyl to sice dokonalý nápad, ale aspoň něco.

"Mám nápad. David se tam vrátí a bude normálně pracovat, pokusí se někoho, kdo je na vyšším postavení zavést na nějaké místo a jak bude poblíž něj, tak mu sváže ruce pomocí lana, které mu dám, nebo pomocí pout. Potom se vrátíš a budeš tam takhle stále přivádět lidi. Zároveň se na to místo přesuneme i my a budeme ti pomáhat - vždy je tam zavedeš a my je potom spoutáme. Vím, že to zní bláznivě, ale toto je náš mezitím jediný dobrý plán a už bychom dál neměli plýtvat časem!. Co vy na to? Jdeme do toho?"

Chvíli jsme mlčeli, ale potom jsme všichni naráz kývli hlavou na znamení souhlasu.

Byl čas uskutečnit plán.




MĚSTO ZÁHAD- Záhadná zmizení ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat