Začali se připravovat.
Pavel, Katka, Michal a Veronika zašli na místo, které si stanovili - starý opuštěný dům. Vypadal strašidelně a Katce se do něj moc nechtělo, ale šla tam. Šla tam, aby mohla zachránit ty lidi.
Jen kvůli nim.
A tak se teda schovali do toho domu, bylo tam dost prachu, takže byl celkem zázrak, že někdo z nich nekýchl a takhle se neprozradili.
Sedli si ke dveřím a potichu čekali, než David přijde.
Když přišel, šel za ním jeden muž. Nevěděli kdo to je, ale jakmile vstoupil do domu, Veronika se na něj vrhla, zacpala mu pusu, aby je náhodou neprozradil, dala mu pouta a opatrně ho posadila na zem.
David zase odešel a Veronika mezitím nově příchozího prohledala, a když zjistila, že u sebe nic podezřelého nemá, začala mu vysvětlovat situaci. Když se to on dozvěděl, zdálo se, že se mu ulevilo a už se nepokoušel dále utéct. Nejspíš šlo o oběť, kterou zdejší *pracovníci* vydírali.
"Ty nejsi někdo, kdo je na jejich straně. Že ty jsi jeden z těch, kteří pro ně musí pracovat z donucení, protože jim vydírají?"
Muž začal horlivě přikyvovat a Veronika mu zašeptala do ucha plán. Potom se ho zeptala, že pokud mu sundá ruku z úst, jestli bude mlčet a on opět přikývl. Chtěla mu dokonce sundat i pouta, ale nakonec se dohodli, že sundat pouta je moc riskantní.Když mu sundala ruku z úst, muž opravdu mlčel a konečně se mohl pořádně nadechnout...pusou.
Takhle to pokračovalo ještě asi další 2 minuty, než nakonec dospěli k jinému plánu.
Dospěli k novému plánu, že Petr, Katka a Veronika se tajně vplíží do UFA (pokud se to teda nějak podaří) a jakmile se dostanou dovnitř, začnou hledat unešené. Někde by přece být museli. Pokud by nebyli přímo v UFU, počkají, než UFO odletí a začnou hledat na místě, kde přistanou - pravděpodobně v nějaké "základně".
Na tento nápad přišel Petr a když ho všem vysvětlil, zdálo se, že jsou s novým plánem všichni spokojeni.
Ještě se dohodli, kdo první vejde do UFA, a když dospěli toho názoru, že to bude Petr, který s nápadem přišel, sedli si a připravovali se na novou misi. Všichni na sobě i na ostatních viděli, jak jsou nervózní. Katka si dokonce okusovala nehty, což normálně dělá jen ve škole u písemek... závěrečných písemek.
Trojice se ještě dohodla, kdy vyrazí. Hlídali si vhodnou příležitost. Čekali, než bude volný terén.
Když už všude okolo nich skoro nikdo nebyl, trojice se rozběhla jak nejrychleji uměli. Běželi s větrem o závod směrem k UFU.
Když k němu jako první doběhla Veronika, chtěla vběhnout dovnitř, ale místo toho, přes UFO přeletěla, jakoby ta věc ani neexistovala.
Všichni tři se zmateně zastavili a po chvíli jim to došlo.
"Hologram?!" vykřikli všichni tři naráz s nepopsatelně velikým překvapením.
ČTEŠ
MĚSTO ZÁHAD- Záhadná zmizení ✅
AventuraKdyž jednoho dne Klára nastoupí na novou školu, říká si, že vše bude skvělé.. možná přímo dokonalé. Ale samozřejmě se muselo něco zkazit. Nikdy nic není dokonalé. Ne dlouho. Všechno se zkazilo, Klářina nová kamarádka, Katčina sestra Natálie zmizí. A...