Ano. Byl to hologram. To znamenalo, že to UFO, ke kterému trojice přišla, bylo falešné. Ale nějak se tudy dostat museli. A určitě se sem dostali UFEM. Jen je to pravé UFO někde schované a oni ho musí najít.
Katka se otočila na Davida a tázavě se na něj podívala. Ten jen pokrčil rameny, ale šlo vidět, že ví na sto procent, že tady to UFO je.
Hledali ještě dalších pět minut, nic nenašli. Když už se zrovna chtěli vrátit a vymyslet nový plán, trojice za sebou uslyšela jakési zvuky podobné tomu, když startuje letadlo. Otočili se a uviděli UFO. Uviděli to pravé UFO.
Bez váhání se rozběhli, policisté vytáhli zbraně a začali křičet: "Ani hnout! Je tady policie, o všem víme, a máme zbraně! Ani hnout!"
Většina zločinců se zastavila, ale většina pořád pokračovala v cestě, tak policistům nezbylo nic jiného, než je střelit do nohy, aby už dál nemohli utéct.
Zatímco trojice tam řešila koho střelit a koho ne, David v křoví mezitím zavolal pomoc. Další policisty. Michal se zato z křoví vyřítil a začal pomáhat. Přišel ke všem, kteří buď stáli s rukami nad hlavou, nebo kteří leželi na zemi s poraněnou nohou a dal jim pouta.
Bohužel neměl všechna pouta a tak na tři lidi nevyšlo, ale nakonec se zjistilo, že ti tři lidé stejně byli pouze oběti a ne zločinci, kteří všechny unášejí.
Jakmile dorazila pomoc, vše už šlo jako po másle. Policie všechny zatkla, ještě se jich na něco vyptávala, ale když nic neříkali, rozhodli se, že to udělají později. Pravé UFO pořád stálo mezi stromy, jakoby samo říkalo, ať do nich policie vejde a ať zachrání oběti.
Policie ale udělala něco jiného. Našla někoho ze zločinců a ptala se ho, jestli jim řekne, kde jsou unešení lidé. Ten si asi už uvědomil, že nemá cenu nic tajit a řekl: "Pff.. Jsou v tom létajícím talíři. Ve sklepě. Když vejdete, vpravo u dveří je taková páčka, za tu zatáhnete a otevřou se schody do sklepa."
Policisté přikývli a šli na věc. Došli ke dveřím, podívali se napravo, a opravdu tam byla páčka!
Zatáhli, uslyšeli pod sebou nějaké zvuky, šramocení a o chvíli později se objevily schody vedoucí do sklepa.
A opravdu tam byli všichni unesení. Vypadalo to tam jako v mučírně. Všichni byli přivázáni provazem k topení, měli ústa zalepené lepící páskou a seděli na studené podlaze. Někteří z nich spali. Nu, hlavní bylo, že je nikdo nehlídal. Nebyl tam žádný zločinec, který by na ně dohlížel a tak se policie ihned vrhla do akce. Všechny osvobodili. A byla mezi nimi i Natálie.Potom už vše šlo jako po másle. Natálie a ostatní byli v pořádku a všichni se vrátili domů.
Jakmile se Natálie vrátila do školy, všem řekla, co se stalo. Avšak nepamatovala si všechny detaily, něco ji nějakým způsobem vypadlo z hlavy a nedokázala si vzpomenout.
Po škole se všichni čtyři sešli a Katka s Klárou Natálii vše vysvětlily. Vysvětlily ji o to, že mají odteď nového parťáka - Čika a kamaráda Aristotela. A samozřejmě, že se zmínily i o jejich tajném doupěti!
Co myslíte? Zažije tato čtyřka, či pětka ještě nějaké dobrodružství?
ČTEŠ
MĚSTO ZÁHAD- Záhadná zmizení ✅
AdventureKdyž jednoho dne Klára nastoupí na novou školu, říká si, že vše bude skvělé.. možná přímo dokonalé. Ale samozřejmě se muselo něco zkazit. Nikdy nic není dokonalé. Ne dlouho. Všechno se zkazilo, Klářina nová kamarádka, Katčina sestra Natálie zmizí. A...