2

963 99 61
                                    

İyi okumalar 🍒 bol bol yorum ve oy atmayı unutmayın hadi öptüm 💋💋

"nasıl temel adımları bilmezsin?"

Omzumu indirip kaldırdım. Temel adımı geç kıvırmayı bile beceremeyen biriyim ben.

"Ben sana dedim ama Jimin"

Derin nefes alıp bana döndü.

"Bak Yuri bu dersten düşük alamam benim hedeflerim var sende biraz çabalarmısın"

"Jimin bana biraz daha yavaş göstersen ne bileyim salağa anlatır gibi anlat."

Kafasıyla onaylayıp. Kollarını ve ayaklarını ritmik ama yavaş şekilde hareket ettirmeye başladı. Mükemmel dans ediyordu.

"Biraz daha anladın mı?"

"Evet"

Kısık çıkan sesime aldırış etmedi

"Hadi göster"

Onun yaptığı gibi yapmaya çalışmış ama ayaklarım birbirine dolanıp yere kapaklanmıştım. Bir insan daha fazla ne kadar rezil olabilir ki.

"Anladığın buysa anlama bile Yuri"

Yüzümü şişirip ofladım niye anlamak istemiyor zaten beceriksiz biriyim. Bu bile bana göre fazla. Elini uzattıp gülümsedi. Ama bu gülümseme daha çok samimiyetsiz di. Uzattığı elini tutup ayağa kalktım

"Bak dans hareketlerini yavaş şekilde telefona kaydedelim. sende evde izleyerek biraz olsun çalış olur mu?"

Kafamla onayladım. Aslında bakarsanız gayet mantıklı fikirdi. Az da olsa geliştirmiş olurum belki.
Jimin telefonunu çıkarıp bana verdi.

"Al şunu video ya çek"

"Tamam"

Telefonu elime alıp Jimin in karşısına geçip kaydet düğmesine bastım. Video yu kaydederken gülmeden edemedim. Gerçekten durumumuz felaketti.

"Gülme!"

"Ama komik"

Jimin gülmemem için uyarsa da bir müddet sonra kendide gülmeye başladı. Gözleri kısılıp göremeyecek kadar güldüğünde pes edip yere uzandı.

"Halimiz içler acısı"

Telefonu kapatıp biraz uzağına oturdum.

"Gerçekten özür dilerim. gerekirse bay hoseok ile konuşurum"

"Kabul etmez Yuri"

Başımı eğip onu onayladım.

"Sende biraz çabala lütfen. Eğer istediğim olmazsa bende seni zor duruma sokarım ona göre!"

Uyarı tonunda konuşunca sadece kafamı salladım. Gerçekten de yapardı. Oturduğu yerden kalkıp çantasını sırtına taktı.

"Video yu atarım sana"

"Tamam ve teşekkür ederim"

Cevap vermeden arkasını dönüp gitti. Onun çıkmasıyla eşyalarımı toplayıp evin yolunu tuttum.

***

"Ne saçma dersler var anlamıyorum ya"

Annem sevmediğim jajangmyeon yemeğini yapmış bu evde neden sevdiğim yemekler yapılmıyor.
Yemekten biraz daha tabağıma koydu

Naughty ❀PJM❀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin