İyi okumalar💚
"Sevgilim anladın demi? "
"Evet jimin salak değilim anladım"
Kollarımı birbirine bağlayıp surat asmaya başladım. Bir gündür kurduğu planın üzerinden geçiyordu. Evet mükemmelliyetçi ve değer vermesi güzel ama bende salak değilim ki on kez tekrar ediyor.
Jimin kollarını belime sarıp yanağıma öpücük kondurdu.
"Ama sevgilim unutmaman için tekrar ediyorum sadece"
Dudaklarımı büzüp cevap vermedmi. Birazcık çok az sürünsün ama değil mi?
Jimin bu sefer de diğer yanağıma öpücük kondurdu. Yene tepkisiz kaldım. Aslında bu kadar rahat olmamın büyük nedeni dersimizin beden eğitimi olması ve biz en sessiz ortam olan okul binasının arkasındayız.
Jimin tepki vermememden yakınıp belimde olan kollarını çözüp önüme geldi.
"Yuri hadi ama böyle yapamazsın"
Omuz silkip dudaklarımı büzmekten de vazgeçmedim.
"Dudakların böyle öpülesi durmaya devam ederse dayanamam Yuri"
"Dayanma o zaman"
Dediğime ben bile şaşırırken Jimin nasıl şaşırmasın kocaman açmış olduğu gözlerle önce benim gözlerime ciddi misin bakışı attı sonra göz bebekleri dudaklarıma kaydı.
Bileğimden tutup vücudumu vücuduna yaklaştırıp, sağ elini yanağıma konumlandırıp dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Birazcık dudaklarımın üzerinde böyle durduğunda sonradan o dolgun dudaklarını hareket ettirmeye başladı. Bense elimi boynuna sarıp ona ayak uydurmaya çalıştım. Malum kendisi profesyonel olduğu için.
Yanağımda olan sağ eli belimi sarıp daha çok bastırdı kendini bana.
"Ooo biz beyfendi ile hanımefendiyi bekleyelim onlarda burda yiyişsin adil mi lan bu?! "
Chaewon'ın sesiyle anında dudaklarımızı ayırdım gönül ister yapışık bedenlerimizi de ayırayım ama malesef o kadar güçlü kullardan kurtulamadım.
"Ş-şey ben, yani biz şey"
"Anladık Yuri şeyler sikmiş sizi"
Jimin taemin'e göz devirip umursamadan yanlarına ilerledi. Tabi yanında benide sürümeyi ihmal etmedi.
"Taemin çok şey etme sende chaewon'a yapışırsın benim gibi"
Chaewon yerinde sinirle tepinip kükrer şekilde konuştu.
"Saçmalama! Ne yapayım ben senin pezevenk dostunu"
Jimin elini bir iki defa havada sallayıp benide yanında sürükleyerek bankaların oraya kadar getirdi.
"Sevgilim plan sende, ben biraz Basketbol oynayacağım"
Yanağıma öpücük kondurup sahaya ilerledi. O sahaya giderken chaewon da yanıma oturup elinde ki keki bana uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naughty ❀PJM❀
Fanfiction05****5478 Ben Park Jimin Seninle dans dersinde ortak olduk. Yuri: Ne zaman eşleştik? Ben berbat dans ederim Git başkasını bul partner olarak. Pjm: Biraz zahmet edip derse gelseydin öğrenirdin. Neyse yarın saat 16:00 da dans odasında ol!