"Sevgilinin geleceğini söylememiştin kızım"
Jimin annemden gözlerini çekip bana bakıp anında beni bıraktı. Vücudum hızlı ve sert şekilde yerle buluştu.
"Ah!"
Jimin yaptığının farkına varıp beni yerden kaldırıp koltuğa oturttu. Benim düşmem den korkan annem hızla yanıma geldi.
"Bir yerine birşey olmadı değil mi Yuri?"
"Hayır anne iyim"
Jimin annemin önünde saygıyla eğilip gülümsedi.
"Ah sen Yuri nin sevgilisi olmalısın?"
Hızla yerimden kalkıp anneme açıklama yapmaya başladım. Kadın durduk yere kafasında neler kuruyor tanrı aşkına.
"Hayır anne o Sevgilim değil, arkadaşım"
Annem bana aldırış etmeden Jimin'e döndü
"Doğru mu evladım"
Jimin gülümseyip beni onayladı.
"Evet efendim biz sevgili değiliz"
Annem ağzının arasında "daha" dediğini duysam da çok fazla telaşa girmedim olabildiğince sessiz söyledi çünkü.
"Adın ne peki?"
"Jimin efendim"
Jimin ile annem sohbete dalıp beni unutmaya başlamışlardı. Annem bana göre daha sıcak kanlı bir insan, hemen herkesle anlaşır. Biraz daha konuştuktan sonra annem dememesi gereken şeyi ağzından kaçırdı.
"Demek sen şu piskopat çocuksun, iyi de sen şeker gibisin"
"Anne!"
"Ah evet sen benim kusurama bakma Jimincim yene boş boğazlık yaptım."
Annemi elinden tutup ayağa kaldırdım
"Anne yemek falan mı yapsan, belki Jimin acıkmıştır."
Jimin de arkamızdan kalktı.
"Lütfen kendinizi yormayın aç değilim, zaten gidecektim"
Annem jimin in omzundan tutup yerine oturttu.
"Olmaz canım ben yemek yapayım sizde oynaşın aman çalışın diyecektim kusura bakmayın canım"
Jimin'e tebessüm ettim annem yemek yedirmeden Jimini asla göndermeyeceğini bilsem de yanımızdan gitmesi daha iyi olur.
Annem gittiğin de tekrar kalktığım yere geri oturdum.
Annemin kurduğu cümlelerden dolayı hafif utanmış ve bunun etkisi yanaklarıma geçmişti."Ş-şey kusura bakma annem biraz boş boğazdır"
"Önemli değil Yuri. Sevgilin var galiba annenin beni sevgilisi sanmasına bakarsak"
Kafamı kaldırıp muzip şekilde gülümsedim
"Hayır sevgilim yok, yani bizi öyle görünce kafasından birşeyler uydurdu."
Omuz silkip oturduğu koltuğa biraz daha sindi.
"Beni gören her anne ister benim gibi damat"
Jimin in dediğine gülmeden edemedim. Kendisi bile dediğine güldü.
"Yuri"
"Efendim"
"Annene beni nasıl tanıttın da annen bana psikopat dedi"
Dudaklarımı kemirip gülümsemeye çalıştım. Ne diyim geçen seneki kızı açsam çok mu garip olur. Ya da kafasını taktığı kızı okulda rezil etmesini mi söylesem. Hangisi daha az bana kin tutturur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naughty ❀PJM❀
Fanfiction05****5478 Ben Park Jimin Seninle dans dersinde ortak olduk. Yuri: Ne zaman eşleştik? Ben berbat dans ederim Git başkasını bul partner olarak. Pjm: Biraz zahmet edip derse gelseydin öğrenirdin. Neyse yarın saat 16:00 da dans odasında ol!