8

732 88 30
                                    

Naber bebekler ✊ ablanız yene güzel bölümle geldi umarım beğenirsiniz. Doğruyu söylemek gerekirse naughty e  pek yazasım gelmiyor kitabı kaldırsam mı diye düşünüyorum... Neyse canınızı sıkmak istemem iyi okumalar🍒🐥

Matematik dersi işgence gibi geçiyor. Derslerim iyi olmasına rağmen matematiğin en kolay konusu mantığı bir türlü anlamamış başımı sıraya yaslayıp gözlerimi yummuştum. Dün Jimin mesaj atmış bende mesajını görmezden gelmiştim, bugün kendisini görmemiş gibi.

Yapıp özür dilemesi kalbimi eski haline getirmez. Bunu anlaması gerekir. Gözlerimi yumduğum da kafama gelen kağıt parçası ile gözlerimi açıp önce dibimde duran kağıda sonra etrafa bakındım.

Tam da tahmin ettiğim gibi Jimin atmıştı küçük kağıt parçasını. Kağıdı elimde daha çok buruşturup masanın altına koydum. Ne yazdığını deli gibi merak etsem de bunu onun önünde göstermem.

Jimin kaşlarını çattıp kağıdı okumam için kaş göz işaretleri yaptı. Ona karşılık olarak omuz silkip tekrar uyumak için gözlerimi kapattım.

Gözlerimi kapatmam ile tekrar yüzüme kağıt yemem bir oldu. Derin nefes alıp hızla gözlerimi açıp kağıdı açmış yazdığına göz gezdirdim. Jimin zafer kazanmış gibi gülümsemeye başlayınca oralı olmamaya çalışıp bakışlarımı kağıda odakladım.

Özür dilerim Yuri...
Seni çok kırdım, başkalarının önünde öyle kırıcı cümleler kurmamalıydım. Beni afeder misin?

Yazdığı notu defterimin arasına koyup yeni bir kağıt parçası çıkarıp cevap yazmaya başladım.

Özür dileme Park Jimin sonuçta ben gözünü zengin kişilere dikmiş para avcısıyım...

Kağıdı buruşturup Jimin in kaşına attım aslında benim hedefim tam alnının ortasıydı ama bilin bakalım atış konusunda nasılım.

Jimin hızla kağıdı açıp okumaya başladı. Her okuduğunda kaşlarını çatıyor, gözlerini kocaman açıyordu. Aslında uzun bir cümle kurmadım neyine bu kadar uzun okudu anlamadım.

Benim yaptığım gibi yeni kağıt çıkarıp birşeyler yazıp sıramın üzerine attı. Umarım bu yaptığımızı matematikçi görmez yoksa ölüm fermanımız imzalanmış olur.
Kağıdı açıp baktım.

Bu saçmalığa ne zaman son vereceksin? Özür diledim işte Yuri uzatma. Hem sen öyle biri değilsin, benim yüzümden öyle deme kendine lütfen.

Elime kalem alıp hızla içimden geçenleri yazdım.

Saçmalık dediğin benim kalbim ve onurum Jimin. Kuru bir özürle geçiştirilmeyecek kadar değerli birşey!

Hızla jimin in önüne attığım sırada kağıdı biraz hızlı atmışım Jimin in önünde oturan öğretmen yalakası Yeonjun'un kafasına gelmiş anında kuyruğu sıkışmış kedi gibi bağırmaya başladı.

"Ah acıdı"

Gözümü devirmeden edemedim çocuk aynı salak gibi yemin ederim ilgi manyağının teki.
İstediği olmuş matematikçi Yeonjun'a baktı

Naughty ❀PJM❀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin