20

467 55 5
                                    

Uyarı 📌

Bu bölümde zaman akışı olmuştur bilginiz olsun. Bir ay atladım yeter yani bende insanım hergün birşey bulamıyorum ve bende atlaya atlaya ilerliyorum..!

Size birşey soracam nasıl buluyorsunuz kitabı yani nasıl desem sıkıldınızmı finali hemen yapayım mı? Valla ben doğruyu söyleyecem kızın alçıyı çıkarıp çıkarmadığını unuttuğum için bu haldeyim. Ne yapayım aşırı unutkan biriyim:) ne olur affedin beni🙏

"Annecim bak bu nohutu al suyla yut, ikiside okunmuş bunların sayesinde sınavı geçeceksin"

Anneme göz devirip elime tutuşturduklarını ona geri uzattım.

"Saçmalama anne! Hem nerden çıkardın bunları"

"Sus anneye sesini yükseltme, bunlara gelince de dün yol kenarına duran kahin kadın verdi. İşe yarıyormuş"

"Hayır anne"

Bugün o gündü bugün üniversite sınavına girecektik. Son bir aydır Jimin ile tempolu çalışıyorduk. Başta zaten babamın şirketini yöneteceğim ne gerek var falan desede benim ve taemin in gazıyla çalışmaya başlamıştı.

Jimin annem ile yanımıza gelip anneme selam vermiş benim de yanağıma öpücük kondurmuştu. Ne de çok seviyor beni öyle yavru civciv.

"Jimin al sende ye"

Jimin annemin tuttuğu nohutu alıp bir çırpıda yuttu. İnsan bir sorgular bu ne diye ama yok düz biri resmen aldı yedi direk.

"Jimin! Niye hemen atıyorsun ağzına"

Jimin omuzlarını indirip kaldırdı hemen ardındansa annemin yanına oturup annemin omzuna kolunu attı. Bu samimiyet nerden geliyor derseniz

Zaten annem Jimin ile tanışmış onu çok sevmiş hatta elinde olsa yırtık don misali yamamak için kendini zor tutmuştu. Annemle oturmuş film keyfi yaparken o anki drama kaptırıp Jimin ile sevgili olduğumuzu söylemiştim.

Tabi hanım efendi bundan keyif almış ertesi akşamını Jimin'i yemeğe çağırmış bizi soru yağmuruna tutmuş aşkımızı her zaman destekleyeceğini söylemişti.

Benim tarafımda güneşler açarken, Jimin in ailesinden onay gelmemişti. Babası olaylara sessiz kalırken annesi baya bir terör estirmiş en sonunda Jimin işlerin başına geçeceğine dair sözler vermiş ama annesi yene ikna olmamıştı taki annemi görene kadar.

Biliyorum başta anlam veremediniz ne alaka diye o yüzden açıklayayım.
Jimin in annesi üç yıl önce bir kaza geçirmiş ve bilin bakalım onu kim tedavi etti.

Evet doğru tahmin annem, kadın annem ile beni hastahanede görünce beni hasta ilan etmiş büyük bir kargaşaya neden olmuştu. Ama sonunda bu yanlış anlaşılma düzelmiş bayan park anneme ne kadar minnettar olduğunu dillendirip ilişkimize onay vermişti.

İşte şimdi tamamen birdik Jiminle elmanın iki yarısıydık. Tabi bu elmanın biri kırmızı ise biri yeşildi ama bizim aşkımızı tamamlayan renk ise sarıydı.  Sarıdan nefret ediyorum ama onlara bu rengi verdim :)  Biliyorsunuz ki kırmızı ve yeşil rengi birleşince sarıyı verir hem aslen iki elmayı kullandım sarıyı niye seçeyim dedim🤪

"Saat geldi çocuklar hadi gidin"

Annem sanki karnından fırlattığı Jiminmiş gibi önce onu kucaklamış sonra beni.

"Tanrı sizinle olsun hadi bakayım"

Annemin bizi sınava uğurlamasıyla sınırlarımıza gittik. Stresten elim terliyor bende çareyi pantolonuma silmekte buluyor, iki de bir dudaklarımı kemirmeden edemiyorum.

"Yuri biraz sakin ol"

Jimin in sesiyle kendime gelmiştim. Aşırı stresten ne yaptığım belli olmadığı için ne diyeceğimide bilmiyorum açıkcası.

"Jimin ya yapamazsam, ya olmazsa"

Jimin kollarını belime sarıp ordan da sağ elini yanağıma getirip okşamaya başladı.

"Olsun ya da olmasın sen yene benim sevdiğimsin Yuri, şimdi toparla kendini ve sınava girecek"

Jimin'i başımla onaylamış yanağına öpücük kondurup sınava gireceğimiz sınıflara girdik.
     
                 ✿✼:*゚:.。..。.:*・゚゚・*

"Bir an sandım ki tefik fikret götüme parmak atacak o sınav neydi öyle"

Jimin'in sitemine kahkaha atıp hamburgerimden ısırık aldım. Benim sınavım iyi geçmişti istediğim bölüme gelir gözüyle bakıyordum. Tabi bu benim açımdandı chaewon in berbat geçmiş seneye tekrar girecekti. Taemin zaten dansçı olmak istediği için babasının iş yerinde devam edecekti.

Jimin deseniz kendisi hala dansa hevesli hatta bazen sokakta dans ediyor hünerlerini gösteriyordu. Ama bu sadece hevesten ibaretti. Kendisi Park ailesinin tek varisi olduğundan şirket buna kalmış oda ona göre bölüm seçecekti.

Niye benim Jimin im yok ;(

Jimin benim olsaydı onu sarıp

sarmalar hep onunla olurdum.

Keşşkeeeeeee benimde baby mochim

olsa :)

Naughty ❀PJM❀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin