"Naber güzellik"
Kolumu chaewon'ın omzuna atıp yanağına sulu bir öpücük bıraktım. Tabi ondan cevap gecikmemiş omzunda olan kolumu itekledi.
"Benimle konuşma pis yalancı ve oyuncu Yuri"
Gözümü devirip tekrar kolumu omzuna attım
"Niye hoşuna gitmedi mi? Yaptığımız"
Chaewon kafasını iki yana salladı.
Tabi canım çocuğun dudağına yapışan da bendim tabi."Neden gitmedi? "
"Gitmedi işte Yuri, nedene ihtiyacım yok"
Sınıfa doğru ilerlerken chaewon'ı sıkıştırmayı ihmal etmedim tabi.
"Düşünsene Taemin bir anda kollarını beline sarıyor ve o dolgun dudaklarını dudaklarına bastırıyor"
Chaewon adım atmayı bırakmış ve bana ciddi misin bakışı atmaya başladı.
"Ne, ne oldu?, chaewon konuşsana! "
Chaewon ellerini birbirine kenetleyip çıtlattı. Chaewon ın bu yaptığı hareketle yutkunmadan edemedim. Kesin ağzıma sıçacak bu kız benim bu hazırlıkta bunun için.
"Ordaydın değil mi Yuri"
Geri geri adım atmaya başladım tabi ben gerilerken oda gelmeyi ihmal etmedi.
"H-hayır d-değildik ay değildim"
Chaewon alayla güldü
"Yok ordaydın hatta ordaydınız"
En sonunda pes edip kafamı salladım.
"Ama iyi olmadı mı Taemin ile öpüştün, aşkının farkına vardın, gerçi öpüştüğünüzü söylememen kırdı beni biraz ama yenede affettim. Arkadaşlar affetmek için vardır değil mi chaewon? "
"Dememe gerek yok ki Yuri zaten ordaydın ama söz bir daha bir anım olursa mezar taşına geçip anlatacağım. "
Chaewon'ın bunu demesiyle hızla sınıfa koşmaya başladım. Evet benimle kavga etmez ama kesin süründürür o yüzden kaslı ve yakışıklı sevgilimi bulup beni koruması için önümden duvar oluşturmasını istemem gerek.
İstediğim olmuş bir hışımla sınıfa girip Jimini oturduğu yerden kaldırıp arkasına saklandım.
"Yuri ne oldu? "
Nefes nefese kaldığım için cevap verememiş bunun yerine beni koruması için daha çok kollarımı koala gibi ince beline sardım.
"C-Chaewon beni, yani bizi mahvedecek"
Jimin halime gülüp kapıdan sakince giren chaewon'a baktı. Chaewon hızlı adımlarla yanımıza gelip Jimin in koluna sarılı olan kollarıma çimdikleyip belinden ayırmak için kollarımı asılmaya başladı.
"Ya chaewon bırak ya! "
"Asla sen çok şımardın Yuri büyük bir cezayı hak ettin"
Ben bırakmamak için çabalayor chaewon ise kollarımı çözmek için büyük çaba sarf ediyordu taki Taemin kapıdan içeri girip chaewon ın koluna girene dek.
"Sevgilim ne yapıyorsun? "
Chaewon kollarımı rahat bırakıp Taemin e sinirle baktı
"Nerden sevgilin oluyorum ben senin"
Taemin yüzünü chaewon a yaklaştırıp sırıttı
"Dün öpüştük"
Chaewon kollarını birbirine bağladı
"Ne yapayım yani. Ben her gün Exo posterleri ile öpüşüyorum onlarla da mı sevgiliyim"
Taemin derin nefes aldı.
"Chaewon yoruyorsun beni artık, ya beni kabul et, ya da kabul et"
"Etmiyorum lan ettirsene! "
Chaewon ın yüksek çıkan sesi sınıfta yankılanmış sınıftakilerin hepsinin bize odaklanmasını sağlamıştı. Bu kız nerde nasıl davranması gerektiğini asla bilmiyor.
"Şansını zorlama Chaewon"
Chaewon ellerini beline koyup yüzünü taemin'e doğru uzattı.
"Zorlan, zorlansan ne yapabilirsin? "
"Bunu"
Demesiyle taemin dudaklarını birleştirdi. Chaewon şaşkınlıkla olduğu yerde dururken sınıftan alkış sesleri onun üstüne ıslıklar yükselmesiyle bizim ki de ondan cesaret alıp taemin in öpüşlerine karşılık verdi.
Sınıfımızın habercisi kibum hızla sınıfa girmiş. Sevişmeye ara verin hoca geliyor demesiyle herkes yerlerini almıştı bile......
✿✼:*゚:.。..。.:*・゚゚・*
Dersler aşırı yoğun olduğundan beynim patlayacak raddeye geldi bile. Sırf son sınıf öğrencisiyiz diye bizi robot gibi çalıştırıyorlar. Beş dakika arayı bile bazen çok gören hocalarımız var.
"Bittim ben ya ne bu böyle"
Jimin'i başımla onaylayıp ellerimi saçlarına götürdüm. Jimin herşey den yakınmaya başladığında ben de onun saçlarıyla oynuyor hem onu hemde kendimi sakinleştiriyorum.
"Yuri akşam birşeyler yapalım mı?"
Ellerim hızını kesmeden saçlarıyla onayker Jimin de kucağımda yerini daha çok Sabitlemişti. Yani yanlış anlaşılmasın dizlerime yattı onun kocaman gövdesini ben nasıl alayım kucağıma değil mi ama.
"Ne gibi şeyler? "
"Sinemaya ne dersin güzel aktivite olur, hem kafamız da dağılır"
Jiminle vakit gecirmek istediğimden hiç düşünmeden onaylamış yanağına küçük öpücük bırakmıştım.
Bu bölüm kısa oldu kusura bakmayınız.....
Bitsin de kurtulayım kafasındayım😖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naughty ❀PJM❀
أدب الهواة05****5478 Ben Park Jimin Seninle dans dersinde ortak olduk. Yuri: Ne zaman eşleştik? Ben berbat dans ederim Git başkasını bul partner olarak. Pjm: Biraz zahmet edip derse gelseydin öğrenirdin. Neyse yarın saat 16:00 da dans odasında ol!