9

719 94 24
                                    

"Jimin şunu düzgün temizle sildiğim her yeri tekrar toz oluyor! "

Doğru tahmin ettiniz jimin ile ceza aldığımız için kütüphaneyi temizliyoruz. Gerçi temizlik denmez buna ben temizliyorum o tekrar batırıyor.

"Yuri benim suçum ne?, elimden geldiğince temizliyorum"

"Geldiğince değil jimin en iyi şekilde yap. Hiç mi temizlik yapmadın? "

Kafasını iki yana sallayıp elinde ki yeşil bezi sallamaya başladı.

"Ciddi misin? "

"Evet Yuri"

Etrafı silmeye ara verip Jimin'e odaklandım.

"Odanı da mı temizlemiyorsun? "

"Evet Yuri temizlemiyorum. Zaten hizmetçiler var onlar temizler"

Kafamla onaylayıp etrafı paspaslamaya döndüm. Gerçi buna dönmek denirse jimin elinde ki bezle silerim diye tekrar iz bırakıyor.

Derin nefes alıp Jimin in yanına gelip elimi uzattım.
Beni yanlış anlamış olacak ki bezi vermek yerine elimi tuttu.

"Jimin"

Yüzünü yüzüme yaklaştırıp gülümsedi.

"Efendim Yuri"

"Bezi ver!"

Dediğime bozulsa da belli etmemeye çalıştı.

"Anladım ki sen birşey bilmiyorsun o yüzden ben ıslak bezle silecem sende arkamdan kurula"

Kafasıyla onaylayınca işe tekrar koyulduk. Yarım saatte bütün pencereleri silmiş salak gibi oturup etrafı izlemeye başlamıştık.

"Amma yorucu işmiş be"

Jimin'in dediğine hafif kıkırdamış hemen kendime gelip dudaklarımı ısırıdım.

"Yuri hala kızgın mısın? "

Oturduğum masadan ayaklarımı sallamaya başladım

"Sence"

Jimin bir anda sandalyesinden kalkıp yanıma hemen dibime oturdu.

"Benimle barışman için ne yapmam gerekiyor? "

"Yapma jimin, gerek yok, ben senin birşeyin değilim ne bu çaba"

Yerimden kalkıp paspası jimin'e uzattım.

"Sen başla ben başka bir tane daha bulup geleceğim"

Cevap vermesini beklemeden kütüphaneden çıkıp malzemelerin bulunduğu malzeme odasına gidip gereken bütün malzemeleri alıp tekrar kütüphanenin yolunu tuttum.

İçeri girdiğimde Jimin in olduğu yere doğru ilerlerken bir anda ayağım kaymış bedenim ıslak zeminle buluştu.

"Ah!"

Canım acıdığı için bağırmaktan geri kalmamış Jimin in bakışları benim bedenime odaklanmıştı.

"Yuri iyi misin? "

"Jimin kolum, kolum çok acıyor"

Düştüğümde kolumun üzerine düştüğüm için olabildiğince fazla şekilde ağrıyor. Jimin telaşla bedenimi ayağa kaldırıp telefondan birini aradı. Canımın acımasıyla gözlerim dolmuş bende kendime engel olamayarak ağlamaya başladım. Ne yapayım ama çok acıyor

Naughty ❀PJM❀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin