İyi okumalar🍒Dersin bitmesine son üç dakika kala bay Lee bizi serbest bırakmıştı. Chaewon kulağıma fısıldayıp sinirli olduğunu belle edercesine konuştu.
"Nesine bıraktı bizi serbest anlamıyorum ki zaten kalmış üç dakika"
Kitaplarımı çantama koyup Chaewon'ın tatlı sitemine gülmeden edemedim kız haklıydı. Bay Lee her zaman son üç dakika kala dersi bitirir,onda da *hadi yene iyisiniz size baya zaman tanıdım der*
Baya yakışıklı olmasına rağmen bildiğiniz hafif salak biri aslında. Kendisi aşırı çapkın öğretmenlerimizden dir.
"Her zaman böyle biri Chaewon"
Kafasıyla onayladı.
"Biliyorum Yuri ama bir kerede beş dakika kala bıraksa incilerimi dökülür."
"Bunu dilemeyi bıraktığında incilerin mi dökülür Chaewon"
Zilin çalmasıyla hızla yerinden kalktı.
"Çok sinir bozucusun Yuri!,
Ama seni seviyorum"Yüzümü öpüp hızla yanımdan uzaklaştı. Bende yerimden kalkıp Jimin in masasına doğru ilerledim. Çekingen tavırla masalarına gittiğimde, Mi Hyun Jimin in kucağına oturmuş yanağından öpüyordu. Beni fark etmeleri için hafif öksürüp kafamı yere eğdim.
Şahsen Mi Hyun beni görünce uygunsuz pozisyonu bozup yerine oturur sandım ama bazen beklediğimiz olmayabiliyor işte.
"Ne var Yuri!"
Dudaklarımı kemirip sessizce konuştum.
"Şey, bizim küçük bir işimiz vardı"
Mi Hyun anlamadığını belli eden kelimeler sarf ederken Jimin bir ona bir bana bakıp kıkırdamaya başladı. Cidden ama bu kadar salak olmam mı gerekirdi.
"Biraz daha sesli konuşsan Yuri"
"Şey Jimin ile dans dersi için çalışmamız gerekiyor da onun için gelmiştim."
Mi Hyun yüzünü Jimin'e dönüp onaylaması için baktı. Jiminde beni onaylayınca Mi Hyun Jimin'e sinirle baktı.
"Cidden mi sevgilim hani bugün birşeyler yapacaktık. O kız kendi kendine çalışsın"
Jimin kafasını iki yana salladı.
"Üzgünüm Mi Hyun ama Yuri dans konusunda berbat çalışmamız gerekiyor."
Demesiyle Mi Hyun un poposuna vurup kucağından kaldırdı. Gerçekten kız da hiç utanma namına birşey yok.
Jimin çantasını koluna takıp yürümeye başladı. "Gidelim Yuri"
Bende arkasına takılıp beraber çıktık okuldan. Evimizin yakınlarında bulunan markete yaklaştığımızda Jimin in kolundan nazikçe tuttum.
"Şey markete girmemiz lazım, bir kaç birşeyler almam lazım da"
Gözlerini açıp kapadı ve beni onayladı. "Çok oyalanmayalım"
Gülümseyip yürümeye başladım tekrar. "Merak etme çok uzun sürmez akşam yemeği için bir kaç birşeyler almam gerekiyor o kadar"
Alışveriş sepetini koluma takıp reyonlara göz gezdirdim. Gereken malzemeleri bulur bulmaz sepete atıyor her attığımda da seviniyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naughty ❀PJM❀
Fanfic05****5478 Ben Park Jimin Seninle dans dersinde ortak olduk. Yuri: Ne zaman eşleştik? Ben berbat dans ederim Git başkasını bul partner olarak. Pjm: Biraz zahmet edip derse gelseydin öğrenirdin. Neyse yarın saat 16:00 da dans odasında ol!