10

717 93 19
                                    

Bakın başta diyorum oy yoksa yb de yok!!!!

Jimin'in dolgun dudaklarından

"Yuri biraz düz dur da düzelteyim"

Yuri'yi omzundan tutup hafif yerinden kımıldattım. Aslında bakarsanız bu kadar çıt kırıldım olmasını çok beklemiyordum. Malum sonuçta kol ama ona göre resmen vücudu yarı felç olmuş gibi davranıp iki de bir ağlıyor.

Bedenini göğsüme rastladığında kalbimin ritmi kendiliğinden değişip hızlanma ya başladı umarım fark etmez.

Yastığını düzeltip bedenini bedenimden ayırmak için hamlede bulunduğum sırada elini kalbimin üzerine koydu. Hadi ama kızım bunu da yapamazsın bana

"Jimin"

"E-efendim Yuri"

Başta kekeleyen ben sonunda toparlayıp Yuri nin soracağı şeyi bekledim.

"Kalbin neden bu kadar hızlı atıyor?"

Nediyim genellikle göz göze geldiğimizde, sen her Jimin dediğinde, bana dokunduğunda, böyle hızlanır işte mi diyeyim.

"Sen düşünce korktum ya ondan Yuri"

Elini kalbimin üzerinden çekmek için hamlede bulunduğum sıra başını kaldırmasıyla yüzlerimiz yakınlaşmış, birimiz bir adım atsa dudaklarımız birbirine değecek duruma gelmiştik.
Ne ara bu hale geldik biz.

Ne yapacağımı bilemeyince hızla Yuri nin omuzlarından itip başını duvara vurmasını sağladım. Gerizekalı Jimin daha fazla kızı yaralıyorum resmen.

"Yuri özür dilerim, özür dilerim"

Acıyla başını sıvazlayıp bana sinirle baktı. Tamam belki bu siniri hak etmiş olabilirim sonuçta bu sefer de yaraladım

"Jimin ne yapıyorsun sen ya"

Telaşlı şekilde gülümsedim

"Merak etme bu sefer de beyin kanamasından yatarsın Yuri"

"Komik mi Jimin? "

Tek kaşımı kaldırdım

"Değil mi? "

Kollarını birbirine bağlayıp başını iki yana salladı. Kabul bence de komik değildi ama sonuçta sıvışmam lazımdı.

"Ben kafeterya ya gideceğim istediğin birşey var mı? "

Ne kadar kızmış olsa da pek belli etmemeye özen gösteriyordu.

"Karnım biraz acıktı. Tostla meyvesuyu alır mısın? "

Gülümseyip başıma onayladım. Sonuçta yavaş yavaş benimle anlaşmaya başladı yakında affedeceğine eminim. Koşarak kantine inmiş Yuri nin istediklerini alıp tekrar odasına doğru ilerlemeye başladım.

Tam odasına gireceğim de önümde ki beden Yuri nin odasına doğru ilerlemeye başlayınca hemn önüne geçtiğimde Jongin'i görmem bir oldu.

Ciddi olamazsın bu çocuk hemen nasıl öğrendi Yuri nin hasta olduğunu ve en önemlisi burayı.

"Jimin!"

"Merhaba jongin, niçin gelmiştin?"

Elini ensesine götürüp kaşıdı

"Yuri kolunu incitmiş geçmiş olsuna geldim, neden ki? "

Naughty ❀PJM❀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin