Dnes je ten den kdy konečně odmaturuji. Právě jsem celý oblečený slavnostně a jen před mým domem čekám na Hana. ,,Čau, Changbine tak co? Připravený?'' ,,Jasně ale už hlavně musíme jít jinak to nestihneme.''
--------------- O 3 hodiny později --------------
,,Nepůjdeme to někam oslavit?'' zeptal se Han ale nedostal žádnou odezvu. Bangchan se věnoval Seungminovi a Changbin, ten zas něco klikal do mobilu. ,,Bine co tam máš tak důležitého? to už sis někoho našel?'' ušklíbl se na Changbina. ,, Kluci já to s vámi jít oslavit nemůžu rodiče si usmysleli, že zítra na celé prázdniny pojedeme do Austrálie.'' Na tohle už i Bangchan se Seungminem slyšeli. ,,Tak to si tam užiješ je to tam fakt krásný.'' ,,To se ti lehce řekne Chane, když ty odtamtud pocházíš, ale co já tam budu celé dva měsíce dělat?'' ,,No s tvojí angličtinou ti to fakt nezávidím.'' ,,Ty máš co říkat Jisungu.'' ,,No dovol'' ,,Co když tam poznáš konečně svojí lásku a i snad svojí první pusu'' snažil se ho poškádlit Seugnmin. ,,No dovol, já si ji šetřím na toho pravého, jsi si jistý že Chan je tvůj vyvolený a ne třeba tvoje máma?'' Seungmin jen na něj vyplázl jazyk a Bangchan se radši k tomu ani nevyjadřoval ,,Já už půjdu mějte se.''
Co já tam budu proboha dělat? Podle toho co mi napsala máma tak máme ještě ke všemu odletět ve 4.00 ráno. Já se zblázním, zrovna jsem odmaturoval a hned na další den ještě ke všemu tak brzo ráno mě rodiče tahají do Austrálie. Doufám že tam budu mít aspoň klid. Vešel jsem do našeho domu a hned si to zamířil do svého pokoje. Stejně tu nikdo nebyl. Zabali jsem si vše co bych mohl potřebovat na ty dva měsíce. Kupodivu jsem toho měl docela dost, dva kufry s jedním baťohem tolik si nebalím ani na naší rodinnou chatu. Dobře to bylo docela blbé přirovnání. Nu což, podíval jsem se na hodinky a bylo 16.00 odpoledne. Mám dost času co asi tak budu dělat? Zapl jsem si svůj notebook a pustil si nějaký film. Ten film nebyl nijak zajímavý tak jsem to po půl hodině vypnul a lehl si na svojí postel. Bude mi chybět, doufal jsem že v ní strávím celý svůj život. Ale osud je krutý a už hned po maturitě musím něco dělat. Začali se mi zavírat oči a myšlenkymi na to jaké budou ty dva měsíce jsem usnul.
Zdravím ty kteří čtou mou první knížku. Doufám že se vám bude líbit a budu se snažit pravidelně obden vydávat kapitoly.
- _Jisuu_
ČTEŠ
The Summer Love✔
FanfictionJakmile Changbin odmaturuje rodiče mu oznámí že jedou na celé dva měsíce do Austrálie. A nemá na výběr. Myslí si že to budou jeho nejnudnější prázdniny v životě. Ale budou? ------------------------------------- - omlouvám se, za nudný popis ale dou...