Changbinův úhel pohledu
,,Hele, Lixi? Byl to vážně dobrý nápad chodit takhle skoro po tmě jít do lesa? A ještě stanovat?'' Podle mě to zrovna není, až tak dobrý nápad. ,,Věř mi, já takhle vždy chodím stanovat'' ,,Někdo by ti to měl zakazovat, a navíc proč chodíš vždy tak po tmě?'' ,,Je tu méně lidí'' ,,Ale o to větší nebezpečí a tma'' ,,Hyung, nemusíš se bát a navíc už tam skoro jsme'' ,,Dobře'' Následoval jsem Lixe a po chvilce se objevili na menším plácku obklopenými stromy a menší dřevěnou chatičkou? ,,Tak už jsme tady'' ,,To jsem nevěděl, že ten les je až tak hluboký'' ,,Hehe..'' ,,A čí je ta menší chata?'' ,,No patří mě, udělal jsem si ji tu sám, většinou totiž bývají silné přeháňky a ten stan někdy není úplně na to ideální'' ,,Aha'' ,,Tak jdeme stavět?'' ,,Jo''
Po půl hodině
,,Hyung, ty jsi na tohle fakt anti talent'' ,,Já vím, ale připomínat mi to nemusíš'' a lehce jsem vyšpulil spodní ret. ,,Hyung, neřekl jsem ti to abych se ti posmíval?'' ,,A proč tedy?'' ,,Noo.. To je jedno, nemáš hlad?'' ,,Ani ne a ty?'' ,,Taky'' ,,Tak si půjdeme lehnout?'' ,,Docela rád'' Zalezli jsme oba do stanu, kde jsme už měli připravené spacáky a lehli si do nich. ,,Hyung, co si přeješ na narozeniny?'' Na chvilku jsem se pozastavil. ,,Hmm, no napadá mě jedna věc, ale tu ti říct nemůžu'' ,,A proč ne? To ti ji pak splnit nemůžu'' ,,Možná později jo'' ,,Co- jak to myslíš?'' ,,To ti pak řeknu'' Koukl jsem se na hodiny, které už ukazovali na 10.00 večer. ,,Měli by jsme už jít spát'' ,,Ale já si chci jít ještě povídat'' ,,Až zítra nemůžeme?'' ,,No, dobře hyung'' ,,Dobře, tak dobrou Lixí'' ,,Dobrou hyung'' Měl jsem v tu chvíli strašné nutkání se k němu naklonit a ho políbit ho aspoň na to čelo, ale místo toho jsem se jen naklonit k lampě a zhasl světlo.
Další ráno
Zkoušel jsem nahmatat postavu, která by se měla nacházet vedle mě. Ale nic tam nebylo? Že by už vstal? Většinou vstáváme společně. Sedl jsem si, porozhlédl jsem se a prohrábl si vlasy. Uviděl jsem siluetu osoby jak se tu prochází. Vyšel jsem ze stanu a uviděl Lixe, jak si asi zrovna sedl k ohni. Přešel jsem k němu potichu a opatrně ho objal se zadu. ,,Dobré ráno, hyung'' ,,Dobré'' ,,Co by sis dal?'' ,,Cokoliv'' S úsměvem odešel do menší chatky a po chvilce se vrátil s miskou. ,,Tady máš, hyung. Dobrou chuť'' ,,Děkuju'' ,,Nemáš zač, navíc slíbil jsi mi že si se mnou dneska budeš povídat'' ,,A o čem bys chtěl?'' ,,No, nevím'' ,,Tak třeba, co tu většinou děláš?'' ,,No, většinou si tu třídím myšlenky, často se to ve mě nashromáždí a potřebuje to ven a tak. Ale dost už o mě, vždy se na mě něco vyptáváš, a mě to sice nevadí. Ale ty jsi mi o sobě nic pořádně neřekl, jen vím že máš kamarády Bangchana, Seungmina a Jisunga a bydlíš s rodiči.'' ,,Já totiž nerad o sobě nemluvím'' ,,Proč ne, hyung?'' ,,Většinou mě zajímají příběhy ostatních'' ,,Aha... Tak teď se tě budu vyptávat já'' ,,Dobře'' ,,Hmmm, co děláš během volna, třeba?'' ,,Tvořím hudbu'' ,,Vážně?'' ,,Jo, s Bangchanem a Jisungem tvoříme takový trio a Seungmin nám většinou pomůže'' ,,Tak to mi budeš někdy, zazpívat'' ,,Spíše rapuju'' ,,Vážně? A naučíš mě to?'' Poškrábal jsem se lehce za krkem. ,,Klidně můžu jestli, chceš a zkoušel jsi to někdy?'' ,,Jo, ale měl jsem s tím problémy. Ale když jsi tu teď ty tak se to od tebe můžu naučit a vlastně ví to rodiče?'' ,,Jo, ale moc s nimi o tom nemluvím'' ,,Měl by jsi se jim trošičku otevřít'' ,,Hehe, no nevím'' Asi Lixovi došlo, že tohle nebude lepší dále rozebírat a ptal se dál. ,, A jaký je život v Seoulu?'' ,,Normální, všude obchody, cesty, auta a většinou nepříjemní lidé. Ale tady se mi líbí víc'' ,,Tak to jsem rád. A mohl bych někdy přijet na návštěvu?'' ,,Určitě'' ,,Dobře'' ,,A co vlastně budeme dneska dělat?'' ,,Vezmu tě na celodenní procházku tak se připrav.''
ČTEŠ
The Summer Love✔
FanfictionJakmile Changbin odmaturuje rodiče mu oznámí že jedou na celé dva měsíce do Austrálie. A nemá na výběr. Myslí si že to budou jeho nejnudnější prázdniny v životě. Ale budou? ------------------------------------- - omlouvám se, za nudný popis ale dou...