Changbin, Felix, Jeongin, Hyunjin, Minho
Stále Felixův úhel pohledu
,,Počkat, odkdy se ty seznamuješ přes sociální sít-'' ,,Teď ne, Hyune'' Proč je tak tvrdohlavý. ,,Dobře'' ,,Můžeš, pokračovat'' ,,No, dál jak jsem mu lajkoval všechny ty fotky a videa tak mi napsal'' ,,A co ti napsal?'' ,,Že děkuje za lajky'' ,,No a tak jsme si sedli s začali si víc psát a dál si to umíte představit'' ,,Ale proč si teda byl tak náladový, poslední dny?'' ,,No já-'' ,,Ty ses zamiloval?'' ,,Baví tě to?'' ,,Jo'' ,,Jine'' Citím se jako jeho matka, když ho musím pořád tak napomínat. ,,Promiň'' ,,Minho, vážně ho máš rád?'' ,,J-jo'' ,,,Nemusíš se za to stydět. Je to úplně normální. Ale proč jsi byl poslední dobou naštvaný?'' ,,To se netýkalo Jisunga, bylo to kvůli mě. Byl jsem strašně frustrovaný.'' ,,A kvůli čemu?'' ,,Řeknu vám to pak, ještě to nemám úplně no však víte vyřešený.'' ,,Dobře, ale jestli budeš potřebovat nějakou pomoc nebo cokoliv tak nám to řekni. Netaj to před námi'' ,,Vždyť jsme jako bratři, i když se tolik hádáme tak nám můžeš věřit na sto pro'' ,,Děkuju, i když nejsem moc na takové sladké řeči, děkuju'' ,,Já vím, proto ti tu ještě do teď nerozlívám vše co mám na srdíčku'' ,,To by jsme tu byli až do zítřka'' ,,No dovol'' ,,Kluci, kluci teď je čas aby jste splnili naši dohodu, tak kdo začne?'' ,,Hyun'' ,,Co proč já?'' ,,Protože jsi starší'' ,,Ale-'' ,,Žádný ale, tak povídej'' Díky Minho. ,,Já nemám ale žádné-'' ,,Mám to říct za tebe Huyne?'' ,,Nenene to ne'' ,,Musíš mu to říct'' ,,Tak teď jsem uražen, řekneš to Felixovi ale mě ne?'' ,,Tak mi dej chvíli na to ti to říct'' Tak tohle vypadá fakt na dlouhou dobu. ,,Tak co víte a já ne?'' ,,N-no mě se někdo líbí'' ,,Víc než to'' ,,Dobře tak jsem se zamiloval'' ,,Je to Jeongin?'' ,,Jo- Počkat jak to víš?'' ,,Máš to napsaný přímo na čele'' ,,To je to tak poznat?'' ,,Jo'' ,,Vážně Felixi?'' ,,Popravdě, j-jo'' ,,A to je tvoje jediné tajemství?'' ,,Jo'' ,,Tak beru zpět, nejsem uražen'' ,,A ted jsi na ředě ty Felixi'' ,,N-no j-já'' ,,Jestli se to týká Changbina všichni tak už to všichni víme'' Jen jsem na ně vykuleně koukl. To ne mám jim říct o tamtom? Teď jsme si řekli že si nebudeme nic tajit, ale zase... Zaslouží si to vědět, navíc znáš se s nima celý svůj život. ,,Co nám ještě tajíš, Lixi?'' ,,Mám ještě jednu věc, ale řeknu to až půjdem ke mě domu. Měl by to vědět i Jeongin''
Changbinův úhel pohedu
Mezitím co Lixí a Hyunjinem se vydali za Minhem, jsme všechno s Inniem zabalili a vydali se k Lixovi domů. ,,Myslíš, že si to mezi sebou vyrovnají?'' ,,Určitě jo, sice Minho nevypadá o dvakrát mile ale uvnitř je strašně hodný. Jen si moc nerad k sobě pouští a navíc jednou se něco podobného stalo, sice to pak zprva nebylo dobrý ale Lixí to vše napravil.'' ,,On je úžasný'' ,,To je, a proto ho tak hlídáme. Protože nám kdysi hodně pomohl a zato ho hodně chráníme'' ,,A jak vám třeba pomohl'' ,,Řeknu ti to až dorazíme k Lixovi, dobře? Je lepší si sednout a pořádně si popovídat, navíc ono to nevypadá že by se kluci vrátili během chvilky'' ,,Dobře'' ,,Nevezmem to obklikou, aby jsme na ně nemuseli dlouho čekat?'' ,,Mhm'' Dál jsme šli s Innem asi půl hodiny než jsme se dostali k Lix-. Innie se lehce ke mě nahnul, a řekl: ,,Dobře, beru zpět'' ,,Kluci, jste to vy?'' ,,A kdo jiný by tu byl Innie?'' ,,Mohli by jsi být třeba zloději'' Jen jsme k nim přišlli s úsměvem. Vypadalo to, že si to mezi sebou urovnali. ,,Kde jste byli?'' ,,Vzali jsme to oklikou, jsme se chtěli chvilku projít.'' ,,Aha'' Šel jsem odemknout dveře, aby jsme tu nemuseli stát. Vešli jsme všichni dovnitř a vyzuli se, poté jsme se přemístili do obýváku. ,,Vyřešili jste to mezi vámi?'' ,,Tak docela'' ,,Docela?'' ,,Jo, slíbili jsme si že si před sebou nebudeme mít žádné tajnosti'' ,,Tak to je dobře, ale někdy mi je budete muset taky říct'' ,,D-dobře'' Uviděl jsem Lixe, jak se usmál na Hyunjina a poté na Innieho. ,,Ale Lix, nám chtěl říct ještě jedno tajemství'' Nemyslí náhodou to- ,,A chtěl aby jsi u toho byl ty Innie'' ,,A Changbin?'' ,,Changbin to ví'' ,,Počkat, co?'' ,,Tys mu to řekl dřív?'' ,,Jo, ale to ted neřešme, chcete to vědět?'' Všichni jen přikývli na náznak souhlasu a jen čekali na to až začne Lix povídat. Viděl jsem jak byl z toho nervozní, tak jsem radši si přesedl k němu a chytil ho za ruku. ,,Děkuji, hyung'' Zašeptal. ,,Tak já začnu...''
Po vysvětlení, Felixův úhel pohledu
Jakmile jsem domluvil, všichni ztichli. Asi jsem jim to neměl říkat. Co když se mi otočí zády. ,,Lixi?'' ,,A-ano'' Proč koktám? Ach bože. ,,Proč jsi nám to neřekl dřív?'' řekl Jeongin s trochu tichším a smutnějším tonem. ,,Já se bál, že by jste mě pak opustili nebo-'' ,,Jak by jsme tě mohli opustit po tom všem? Uddělal jsi pro nás toho víc než my pro tebe'' Jen jsem upřel zrak na Minha. ,,To v nás necítíš oporu?'' ,,Cítím, jen nechci vás i potom moc zatěžovat'' ,,Ty nás nikdy nebudeš zatěžovat'' Jen jsem hanbou zklopil hlavou. Cítím se trapně a.... Proč jsem jim to neřekl? Proč se jim taky nesvěřím? Najednou jsem uslyšel vedle mě vzliky. Zvedl jsem hlavu a uviděl Innieho brečet. ,,Prosím nebreč, nebreč kvůli mě'' Vstal jsem a objal ho. ,,Já vím hyung, jen, promiň. Nechtěl jsem před chvilkou vyznít tak hnusne jen že ty jsi nám pomohl a mi tobě nemohli nijak pomoct'' Jen jsem lehce zesílil stisk v objetí. ,,Innie vy mi pomáháte hodně, ani nevíte jak i když si to neuvědomujete tak už to že jste mí kamarádi tak to je veliká opora'' Jen se na mě usmál, a začali mu zase téct slzi od znova. ,,Ale Innie, proč pláčeš?'' ,,Jen mě to dojalo'' K našemu objetí se po chvilce přidal Hyun a poté i Minho s Binniem. Museli jsme vypadat zvláštně, možná až komicky. Čtyři lidi uklidňuji dítě. ,,Kluci, sice se mi to moc nechce říkat ale mohli by jsme se prosím už přestat objímat? Jinak se tu zadusím hehe'' Všichni jsme se vrátili zpátky na svoje místa. ,,Od teď si budeme všechno říkat, jo?'' odpověděl jsem mu s úsměvem ,,Jo'' ,,Platí to i pro tebe Changbine'' ,,Jojo'' ,,Tak kdo si dá konečně to kuře?'' ,,Všichni'' ,,Tak já ho pujdu ohřát'' Vzal jsem tašku s kuřaty a odešel do kuchyně je ohřát do mikrovlnky. Po pěti minutách jsem se vrátil s mísou plných kuřat a dvoumi flaškami coly. ,,A co ty Minho? Kdo byl ten Jisung?'' ,,Je to jeho přítel'' ,,Hyune'' ,,Dobře, tak jeho crush'' ,,A ukážeš nám ho?'' ,,Hyung, vždyt ho znáš, to je ten tvuj kamarád'' ,,Jisung? Jako ten Han Jisung?'' ,,Jo'' ,,A jak jste se seznámili?'' ,,Jednoduše řečeno, přes instagram Jisung mi napsal jako první'' ,,On? Ten strašpytel?'' ,,Vypadá to tak''
ČTEŠ
The Summer Love✔
FanficJakmile Changbin odmaturuje rodiče mu oznámí že jedou na celé dva měsíce do Austrálie. A nemá na výběr. Myslí si že to budou jeho nejnudnější prázdniny v životě. Ale budou? ------------------------------------- - omlouvám se, za nudný popis ale dou...