Changbin, Felix, Jeongin, Hyunjin, Minho
Felixův úhel pohledu
Ten večer, byl ten nejlepší večer, který jsme spolu strávili. Sice nezačal úplně nejlépe, a taky tak nepokračoval, ale ke konci se vždy všechno zlepší. Na konec jsme si udělali filmový maraton (vydrželi jsme jen až do druhého filmu) a snědli všechna kuřata. Nakonec, jsem nechal u sebe všechny přespat.
Další ráno
Nechtělo se mi probouzet. A už vůbec se mi nechtělo vylézt z hyungova objetí, ale musím. Ano, právě teď mě objímá ze zadu. Už jsme si za ten týden a půl na to zvykli, ale spíše většinou to bývám já kdo objímá. ,,Hyung, měli by jsme vstát'' ,,Hmmm'' Soucítím s tebou. ,,No ták, máme tu ještě návštěvu'' ,,Oni si poradí'' ,,Ale hyung... Tak já půjdu bez tebe'' Už jsem chtěl sundat ze sebe jeho ruku, když v tom si mě stáhnul znova do objetí a otočil si mě čelem k sobě. ,,Ještě pět minut, prosím'' ,,Dobře, ale jen těch pět'' Pousmál jsem se, naštěstí to Bin nevidí jelikož měl zavřené oči.
,,Aww, koukněte se na nich'' ,,Potichu Jeongine, jinak nás prozradíš'' ,,Minho, ty bud taky ticho''
,,Kdy jim asi dojde, že je slyšíme?'' ,,Asi nikdy'' ,,kluci mi vás slyšíme''
Všichni tři vešli do našeho pokoje a sedli si na mou postel. ,,Vidíš'' ,,Jak dlouho tam jste?'' ,,Ne, moc dlouho'' ,,Přesněji od té chvíle, co jsi řekl,,hyung měli by jsme vstát'' a napodobil můj hlas. ,,Takhle já nemluvím'' ,,Ale jo, příště tě nahraju'' ,,A proč jste byli za těmi dveřmi?'' ,,No, popravdě jsme vám chtěli napsat vzkaz, že jsme už jedli a že jsme šli domů, ale Hyun nás zavolal no a tak jsme všichni skončili u dveří''' ,,A ty jsi je zavolal proč?'' ,,Šel jsem na záchod, když jsem uslyšel jak někdo mluví'' ,,Nepůjdeme si udělat snídani?'' ,,Dobrý nápad'' ,,Tak mi půjdeme'' ,,A nechcete tu ještě zůstat?'' ,,Nene, já musím ještě udělat něco do školy'' ,,A já s Minhem potřebujeme, jít domu'' ,,No tak dobře, tak se mějte'' Všichni jen zamávali na rozloučenou a šli. ,,Vy tu chodíte do školy o prázdninách?'' ,,Ne, proč?'' ,,Že, Jeongin řekl že potřebuje udělat něco do školy'' ,,To je u něho normální, neumí se moc dobře vymlouvat. Na všechno používá tuhle výmluvu když musí'' ,,Aha'' ,,Chceš se jít nasnídat nebo si ještě lehnout, když už nemáme návštěvu'' ,,Ještě se válejme prosím'' ,,No tak dobře, vlastně hyung když máš narozeniny přesně?'' ,,No mám je 22.7'' ,,To je za dva dny, proč jsi mi to neřekl dřív?'' ,,Já ti to neříkal?'' ,,Ne, jen zhruba kdy je budeš mít'' ,,Aha, ale nedělej si starosti, stejně je moc nerad oslavuju'' ,,To musíme ale napravit'' ,,Postačí mi když tam budeš jen ty'' Pozastavil jsem se nad tím co teď řekl. Jemu postačí, když tam budu jen já? Co mu mám na to odpovědět? ,,Nedělej si srandu hyung, vždyť ti bude 19, už jsi prakticky dospělí'' ,,Já vím a navíc myslel jsem to vážně, jako host a dárek mi postačíš ty'' On mě jednou dovede k šílenství.
,,Co by jsi chtěl dneska dělat hyung?'' ,,Ta otázka se stala tvojí, každodenní rutinou co?'' ,,Hmmm, od té doby co tu jsi tak ano. Tak co budeme dělat?'' ,,A ty by jsi dneska chtěl něco dělat?'' ,,Jo'' ,,Tak co se jít dneska projít? Říkal jsi, že do toho lesa chodíš na procházky a stan-. Co kdyby jsme šli stanovat?'' ,,Skvělý nápad hyung, ale stanoval jsi někdy?'' ,,Ne'' ,,Tak aspoň tě něčemu přiučím'' ,,Máš věci navíc?'' ,,To nemám, ale můžeme je jít dokoupit'' ,,A kdy vyrazíme?'' ,,Za chvilku, jen budu muset zavolat Inniemu'' ,,Dobře'' Popadl jsem svůj mobil a sešel jsem nahoru do patra do mého 'sálu' a zamkl za sebou pro případ aby mě neslyšel. Odemkl jsem mobil a vytočil jsem číslo na Innieho. ,,Halo?'' ,,Ahoj Innie, to jsem já Lix mám na tebe menší prosbu'' ,,Jasně Lixi o co jde?'' ,,On totiž bude mít Bin narozeniny 22.7'' ,,To je ale za dva dny'' ,,Já vím, a tak mě napadlo jestli by jsi mi s něčím nepomohl'' ,,A s čím?'' ,,My totiž půjdeme stanovat a plánuju to do toho 22. tak mě napadlo že bych Binovi udělal jakoby menší překvápko sám doma až přijdeme z lesa a další den by jsme někde uspořádali jeho oslavu'' ,,To je dobrý nápad, ale pořád mi jaksi uniká s čím ti mám pomoct'' ,,No jelikož budu s ním ty dva dny v lese, nemám jak tu udělat výzdobu. Pomohl bys mi s tím, prosím Innie?'' ,,Pomůžu, a chceš pomoct jen s tou výzdobou?'' ,,Jo, připravím ti v mý skříni tašku s výzdobami, aby si toho nevšiml'' ,,A co dort?'' ,,Upeču ho společně s Binem, vsadím se že nikdy nepekl.'' ,,Ty ho máš hodně rád'' ,,N-no jen mu chci udělat radost'' ,,Dobře, tím pádem když tam budeš mít ozdobeno, tak další den můžeme udělat tu oslavu u tebe'' ,,Tak jsme dohodnutý a Innie děkuju za pomoc'' ,,Není zač'' ,,A jinak klíč bude na stejném místě jako vždy'' ,,Okie, Lixie. Ahoj'' ,,Ahoj'' Tak mám to vymyšlené. Vyšel jsem ze sálu na chodbu a zařval jsem na Bina. ,,UŽ SE MŮŽEŠ JÍT PŘIPRAVIT A DO LESA VYRAZÍME VEČER''
ČTEŠ
The Summer Love✔
FanfictionJakmile Changbin odmaturuje rodiče mu oznámí že jedou na celé dva měsíce do Austrálie. A nemá na výběr. Myslí si že to budou jeho nejnudnější prázdniny v životě. Ale budou? ------------------------------------- - omlouvám se, za nudný popis ale dou...