Training

137 8 1
                                    

Felix, Changbin, Minho, Hyunjin, Jeongin

Další den, po snídani

Changbinův úhel pohledu

,,Za jak dlouho budeme vyrážet?'' ,,No jelikož je teprve devět, tak můžeme vyrazit za hodinu je to kousek za centrem tak to bude necelá půl hodina'' ,,Tak si můžeme ještě lehnout'' ,,A proč jsi hyung tak brzo vstával? Měl jsem nastavený budík zrovna na půl devátou a na devátou'' ,,To proto, že se těším až vás uvidím jak tancujete'' ,,Vlastně to bude poprvé, že?'' ,,mhm-m a moc se těším'' ,,To jsem rád, hyung'' ,,A kdy máte to vystoupení?'' ,,Pokud si vzpomínám dobře, tak asi příští pondělí?'' ,,Vážně? To uběhlo už půl měsíce?'' ,,Jo, ten čas docela rychle utíká'' Kéž by na chvíli zamrznul. 

,,Neměli bychom se jít připravit?'' ,,Mohli bychom'' Šli jsme se tedy převléct a udělat ranní hygienu. ,,Už jsi Lixi?'' ,,Jojo, jen chvilku zapomněl jsem si boty na trénink'' Šel jsem si sednout do předsíně a zapnul mobil. Vlastně jsem klukům ani jednou neozval, asi musím mít trochu starosti Chan. Pak jim zavolám, aspoň Lixovi představím zas moje kamarády. ,,Tak můžeme vyrazit, hyung'' Jen jsme si obuli boty a vyšli ven. ,,Dneska jdeme zase pěšky?'' Zeptal jsem se s nadějí, že nebudu muset jít pěšky. ,,Jo'' ,,Aha'' ,,Ty asi nerad chodíš, někam že?'' ,,No jo, nebo spíše nejsem zvyklí'' ,,Tak na zpátek tě můžu vzít třeba autobusem, pokud budeš chtít'' ,,Dobře''

----- O půl hodiny později ------

Objevili jsme se před docela vysokou budovou. ,,Sem chodíš trénovat?'' ,,Jo'' Popravdě na pronájem nějakého sálu v takové budově vypadá draze. ,,A není to tady drahý?'' ,,Jen během školního roku trošku, ale majitel nás zná od malička tak nám dává výjimečné slevy'' ,,Od malička?'' ,,Jo, už od malička se chodíváme tancovat, jsou to jako mí sourozenci'' ,,Aha'' Vešli jsme dovnitř a objevili se uprostřed haly. Radši jsem šel za Lixem. Vešli jsme do výtahu a Lix zmáčknul páté patro. ,,Kolik to má vůbec pater?'' ,,Deset plus k tomu střešní zahrada'' ,,To je to tu tak velký?'' ,,Jo'' Jakmile jsme dojeli do patra, ozval se zvuk cinknutí. Vyšli jsme zase do chodby a zabočili doprava. Tak, hyung tady je sál můžeš tam jít dřív, já se půjdu převléct a přijdu za chvilku'' Jen jsem pokýval hlavou a vešel dovnitř. ,,Čau Changbine'' ,,Na koho to mluvíš?'' ,,Tak se koukni za sebe'' ,,Jé ahoj Changbine'' ,,Ahoj'' ,,Tak co jak to jde s Felixem? Minho mi řekl že jsi byl u něho na týden'' ,,Jo byl.. A budu tam ještě do konce prázdnin'' ,,Vidím že on nepotřebuje moje rady'' ,,Ale potřebuje koukni'' ,,Co jste dělali za ten týden?'' A je to tu zas. Výslech. Kde je ten Felix? Neomdlel náhodou? ,,No nic zajímavého'' ,,Vidíš?'' ,,Ale nech jim čas a soukromí hele'' ,,A od kdy jsi ty takový?'' ,,Proč se zase hádáte?'' Lix přišel. Konečně. ,,Ale o ničem'' ,,Jestli o ničem tak by jsme měli začít se protahovat dneska tu jsme jen na tři hodiny'' Zněl docela přísně, takhle jsem ho ještě neslyšel mluvit.  ,,Dobře, jen ale doufám že jsi už v pohodě, protože jsi byl minule úplně mimo'' ,,Jo už jsem'' Mezitím co se bavili, tak já je tam pozoroval jak kdybych se koukal na nějaký film. Prvních pět minut se protahovali a pak začali. Vypadalo to, že na tom museli hodně pracovat. Po půl hodině si dali pauzu. ,,Jak dlouho jste na tom pracovali?'' ,,Myslím že měsíc? Možná ani ne to'' ,,Páni'' ,,A kdo je z vás leader?'' ,,No my vlastně jsme jakoby všichni leadři'' ,,To je chytrý aspoň se nemusí rozhodovat'' ,,To jo'' ,,Tak jdeme znovu?'' ,,Jo'' Byli vážně dobří, tancovali jako jeden člověk a všechny pohyby měli vychytaný. Mezitím co jsem žasl nad jejich tanečními kreacemi, jsem si nevšiml že do sálu přišla další návštěva. ,,Ahoj kluci'' Všichni jsme se otočili za hlasem a byl to Jeongin. Zborově jsme mu na oplátek odpověděli ,,Ahoj'' ,,Na čem pracujete?'' ,, Na tý choreografie co předvedeme na našem vystoupení'' ,,A a jak vám to jde?'' ,,Dost dobře'' ,,Ahoj Changbine'' ,,Ahoj Jeongine'' ,,Přinesl jsem pizzu'' ,,Jako by jsi mi četl myšlenky'' Když jsem se koukl na ty krabice od pizzy, připomnělo mi to náš společně s Felixem strávený večer. ,,Dáme si pauzu?'' ,,Rozhodně'' ,,Co kdybychom si šli sednout na střechu'' ,,Souhlasím'' ,,Taky, tady zatím vyvětráme'' Otevřeli jsme všechny okna a vyrazili nahoru na střechu. ,,Sedneme si sem?'' ,,Můžeme'' Sedli jsme si do kroužku a otevřeli dvě krabice pizzy. ,,Jak jsi věděl, že budou tady?'' ,,Vždy jim chodím na tréninky a hlavně jim přinesu něco k jídlu, protože jak znám kluky tak by celý den nejedli'' ,,Asi se o ně hodně staráš, že?'' ,,Abych po pravdě přiznal, jo'' ,,A co já? Já se taky starám'' ,,Dobře tak já s Lixem'' ,,Ale my nejsme tak nároční'' ,,Mluv za sebe'' ,,Mám uvést nějaký příklady?'' ,,J-'' ,,Radši ne'' Přisunul jsem se blíže k Felixovi a pošeptal jsem mu ,,Proč se tak pořád dohadují?'' ,,Je to zvláštní způsob jak si navzájem ukazují bratrskou lásku'' ,,A-ha? To je zvláštní'' ,,To mi povídej'' ,,O čem si vy dva povídáte?'' ,,Ale o ničem'' ,,Vážně ne?'' ,,Vlastně jen něco o Minhovi a Hyunjinovi'' ,,A co?'' ,,To je tajemství''' ,,Ale no ták'' ,,Changbine, můžu ti říkat hyung?'' ,,No ehm..'' Kouknul jsem se na Felixe, ale ten se koukal na Jeongina. ,,Asi?'' ,,To je teď jedno, vlastně, Jinnie hyung mi říkal že jsi byl teď u Lixího na týden'' Okey, už Minhovi nic říkat nebudu, zajímalo by mě kdo to ještě všechno ví. ,,Jo'' ,,A bude ještě u mě do konce prázdnin'' ,,Vážně? Tak to můžeme potom někdy u tebe něco podniknout a nebo něco lepšího, přespávání'' ,,Joooo'' A potom, že já se chovám jako malý. ,,Tak pak se můžeme dohodnout'' ,,Felixi, můžeš na chvilku? Musím s tebou něco probrat ohledně toho místa'' ,,Okey, už jdu'' Felix vstal a s Minhem šli o něco dál od nás. ,,Nerad to říkám, ale Minho má pravdu'' ,,Taky uznávám'' ,,O čem se tu bavíme?'' ,,O Felixovi, nechci na tebe tlačit jako Minho a za něho se ti taky omlouvám je prostě nedočkavý ale to je od tématu. Měl bys podniknout první krok, protože jak znám Lixe tak on ho nikdy neudělá'' ,,Já vím, ale nevím co mám dělat'' ,,Koukej je to jednoduchý ukážu ti to tady na Jeonginovi, z počátku musíš pomalu. Třeba ze začátku začni s lehkými dotyky ruky a pak-  Au to bylo za co?'' ,,Tak na tohle prosím Changbine zapomeň, stačí být sám sebou pak to přijde samo'' ,,Myslím, asi vím už'' ,,Tak to je dobře, ale nebuď hlavně zbrklí. Lix je moc křehký'',,Mh-m'' ,,Já vím''

--------------------------------------------------

Omlouvám se za opožděnou kapitolu. Došli mi už předepsané kapitoly tak se předem omlouvám za případné pozdní zveřejnění kapitoly. Vím, že poslední kapitoli byli nic moc, tak další zkusím napsat lepší. 

-_Jisuu._

The Summer Love✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat