O jeden a půl rok později
Felixův úhel pohledu
Už je to rok a půl co jsme spolu s Changbinem šťastný. No párkrát jsme se pohádali ale to už k tomu patří, no ne? Během toho roku a půl se stalo spoustu věci já spolu s Inniem, Hyunem a Minhem jsme dostudovali a taky jsme dostali pracovní nabídku s kluky přímo ze Seoulu, aby jsme dělali choreografie pro různé skupiny. Proto jsme se všichni rozhodli přestěhovat do Seoulu. Bylo to pro nás s Binniem nejjednodušší cesta jak být spolu, protože často musel pracovně odlítat do Koreje a bylo to celkově náročný, ale teď když jsme už spolu tak nás nikdo nerozdělí.
,,Lixí, co tu děláš sám?'' Zeptal se mě Changbin a vešel do sálu, který se nacházel v našem ''sklepě'', kde se nacházela i menší tělocvična s posilovnou. ,,Jen projíždím tu choreografii co teď děláme s kluky, jen jestli by se něco nedalo zlepšit'' ,,Neměl bys být tak tvrdý na sebe'' ,,Vždyť se tím živým, musím být aspoň trošku'' ,,Tak dobře, ale pojď se najíst. Už jsem připravil večeři'' ,,Už jdu Binnie~'' A s úsměvem jsem ho následoval do jídelny. ,,Binnie?'' Zeptal jsem se ho když jsem se porozhlédl kolem sebe všude byla tma až na cestičku kterou osvětlovali svíčky a kolem byly poházené okvětní lístky různých kytek. ,,Ano?'' Otočil jsem se na něho a chystal se ho zeptat proč, ale přerušil mě. ,,Asi vím na co se mě chceš zeptat, ale než se zeptáš. Nechceš se najíst?'' ,,Mhm'' odpověděl jsem a nechal se vést Binem. Myslím že netuší na co se chci zeptat, ale i tak nebudu mu to kazit. Vešli jsme do kuchyně a šli směrem ke stolu, pak mi ještě Bin odsunul židli abych si na ni mohl posadit. ,,Co dneska oslavujeme?'' ,,Hmm, nemusíme nic oslavovat, jen jsem chtěl připravit skvělou večeři pro svého přítele'' ,,Se svíčkami a chodbou plnou růží?'' Zeptal jsem se ho s podezřívavým pohledem. ,,Na tom není nic divného'' odpověděl Bin s úsměvem a vzal do ruky láhev vína, co byl připravený na stole. ,,Binnie, ty víš že moc nepiju'' ,,Já vím, ale jen dneska bys mohl udělat výjimku ne? A navíc tahle ti chutná'' On je někdy vážně neodbytný, ale to mám na něm rád. ,,No dobře, ale jen dneska'' Bin s úsměvem otevřel láhev vína a rozlil ji nám obou do skleniček. Poté přinesl dvě porce lasagní a posadil se. ,,Jak dlouho, že jsem byl v tom sále?'' zeptal jsem se s údivem Bina. ,,Mh asi tři a půl hodiny?'' ,,Za tak krátkou dobu jsi to stihl připravit?'' ,,Pro mě to nebyla krátká doba a navíc když ty tančíš pro tebe je krátká chvíle i šest hodin'' odpověděl mi Bin. ,,No jo no, to samé platí i pro tebe v něčem jiném'' řekl jsem Binovi a dal jsem si jedno sousto do pusy. ,,Už nemluvme o práci''
Po hodině a půl společně stráveného času, jsme si konečně po dlouhé době užili společný čas, který mi tak chyběl. Říkal jsem sice, že nás nikdo nerozdělí a užíváme si společného času, ale poslední dobou se to daří věci která se nazývá práce. ,,Lixi, nechtěl jsi se mě na něco zeptat?'' ,,Hm jo'' Stoupnul jsem si a poukázal na Bina aby si stoupnul přede mne taky. ,,Seo Changbin, když jsem s tebou jsem nejstatnějším člověkem a rád bych s tebou prožil celý zbytek svého života a i něco co je po něm-'' Bin se začal smát a a já se na něho koukal jen s nechápavým pohledem. ,,Stalo se něco?'' ,,Ne jen měli jsme na mysli to samý'' ,,Jak jako na to samý?'' ,,Pravděpodobně jsi mě chtěl požádat o ruku, že?'' ,,Hmm jo, kdyby jsi mě nechal doříct mojí klišé slohovku nad kterou jsem přemýšlel celý měsíc'' ,,Takže kdo koho požádá dřív?'' ,,Mohli by jsme oba najednou'' ,,Tak dobře, tři dva jedna'' ,,Vezmeš si mě?'' ,,Vezmeš si mě?'' Oba dva jsme se na sebe podívali a začali se smát jako blázni. ,,Proč to zní tak srandovně, neměl by teď náhodou jeden z nás brečet štěstím a ten druhý ho objímat, než se tu smát jak dva blázni?'' ,,Lixi, moc si nás idealizuješ s normálním párem a ještě k tomu jak z nějakého filmu''
--‐-----‐--------------
A pokud šlo o zbytek party, tak kromě Felixe, Hyunjina a Minha, kteří se věnovali tomu co je nejvíc baví tak Changbin spolu s Jisungem a Bangchanem si založili skupinu 3RACHA a začalo se jim dařit skoro už od začátku. Bangchan se Seungminem se jak už víme vzali a vedou spolu šťastný život plného překvapení (a občasných hádek a dohadů), ale to už k tomu patří no ne? A také mají menší přírůstek do rodiny. Pořídili si štěně a společně ho pojmenovali celým jménem Bang Jakda Byeol (v překladu malá hvězda). Seungmin se rozhodl také znovu nastoupit na vysokou školu a tentokrát na sochařinu.
Pokud šlo o Jeongina s Hyunjinem, ti kupodivu měli docela jednoduchý vztah a dost si rozuměli, ale když byli spolu většinou to vypadalo jako kdyby byly ze školky. U Hyuna už víme že tancuje s kluky ve skupině a to donutilo přemýšlet Innieho k tomu co by mohl dělat a co by ho i bavilo, a k překvapení všech stal se managerem jejich taneční skupiny. No kdo by to čekal od nejmladšího člena jejich party.
A jako posledním párem tu máme Jisunga s Minhem. Ze začátku jejich vztah byl trošku hektický ze stejného důvodu co měli Felix s Changbinem. Práce. Jisung musel spolu odjíždět s Changbinem do Koreje a dokonce tam zůstával většinou déle než Bin a to Minha sice trošku donutilo myslet na špatné věci typu ''Nepodvádí mě?'' ''Jsem pro něho ten pravý?''. Důvod proč tam Jisung zůstával tak dlouho nebylo jen kvůli práci, ale i kvůli tomu že jim připravoval i společný dům s Minhem, jelikož Jisung pomohl jejich skupině se dostat do Koreje. Sice si jich ta společnost všimla dřív, ale Jisung je k tomu ještě více přemlouval a tak díky tomu urychlil ten proces. Poté co se všichni přestěhovali do Koreje a Minho se přestěhoval k němu, Jisung mu vynahrazoval všechen ten ztracený čas.
Všem se dobře dařilo a kluci se setkávali víc jak dvakrát do týdne a byly už jak jedna velká rodina. Jezdívali společně na túry i dovolené. Zkrátka už jim nic nestálo v cestě být šťastnými.
The End
-----------------------------------------------------------
Chtěla bych moc poděkovat těm, kteří četli tuhle (nepovedenou) knížku. Děkuju vám za všechny hlasy a komentáře a taky jsem přemýšlela nad tím jestli tuhle knížku nepřepsat potom po nějaký době co budu mít konečně čas nebo ji při nejhorším vymazat. Ted se spíše budu snažit do přeložit Alone, togheter? a pokud by jste chtěli přeložit nějakou knížku tak mi stačí napsat.
- _Jisuu._
ČTEŠ
The Summer Love✔
FanficJakmile Changbin odmaturuje rodiče mu oznámí že jedou na celé dva měsíce do Austrálie. A nemá na výběr. Myslí si že to budou jeho nejnudnější prázdniny v životě. Ale budou? ------------------------------------- - omlouvám se, za nudný popis ale dou...