Hyunjin, Minho, Jeongin
Tentýž den ale z pohledu Jeongina
Nemohl jsem si pomoct, ale hned jak jsem uviděl ty dva a ještě k tomu ty šťastné tvářičky... Musím je dát nějak dohromady. Vytočil jsem číslo na Hyunjina. ,,Ahoj Hyunjinnie, tady Jeongin máte teď čas s Minhem?'' ,,Ahoj Innie, jo jasně na tebe si udělám čas vždycky'' ,,A mohli by jsme se setkat musím s vámi něco důležitého probrat'' ,,Dobře tak třeba v tom parku kousek od té kavárny kde pracuju? Tak za 15 minut?'' ,,Okie, tak zatím ahoj''. Najednou jsem byl zničeno nic tak hype.
----- o 15 minut později ------------
Vešel jsem do parku a naskytl se mi pohled na ty dva. Přiběhl jsem k nim a pozdravil je ,,Ahoj Jinnie hyung, Minho hyung, potřebuju od vás pomoct. ,,Ahoj Innie'' ,,Čau'' ,,Co je s Minhem hyung?''
,,Ale má jen blbou náladu a nikomu nevěnuje dnes pozornost, ale to je od věci co jsi potřeboval??'' ,,Vy už asi víte o tom novým kamaráda Felixe že? Jak jen se to jmenoval, Changbon? Ne bylo to jinak Chungban? Ne už vím Chang-'' ,,Myslíš Changbina?'' ,,Jo přesně toho, no dneska jsem byl u Felixe to co jsme probírali vám nemůžu říct hehe ale hele'' vytáhl jsem mobil a ukázal jim tu fotku.
,,No teda, takhle usměvavého jsem ho nikdy neviděl'' ,,Musíme je dát dohromady a aby jsme toho dosáhli musíme ho aspoň poznat.'' ,,A proč je jednoduše nezavřeme na týden do jedné místnosti? To by mohli stihnout se dát dohromady'' ,,Protože to je třeba nezákoný i když něco na ten způsob nějak normálně by jsme to mohli udělat.'' ,,Ale já myslel jim udělat něco romantického a ne něco traumatizující'' ,,Taky to tak bude Innie, Minho na ten nápad zapomeň'' ,,A to si říkáš spojenec'' ,,Taky že jo'' Už zase, proč se musí tak často dohadovat? ,,Měli by jste zítra čas?'' ,,Já kdykoliv'' ,,Možná jo, proč?'' ,,To je super protože jsem k sobě domů pozval Felixe s tím Changbinem, tak jestli by jste nepřišli a taky s ním neseznámili'' ,,To byl skvělý nápad, a co ty Minho?'' ,,Co já? Jo už vím asi jo. Hele budu muset jít mám ještě něco na práci''
,,Co on tak může mít na práci?'' ,,Hyung, fakt nevíš co s ním je?'' ,,Ne, celý den nesnesitelný. Jak kdyby to dostal.'' Dobře, až dořeším Lixe, tak pak se kouknu ještě Minha hyung. Aspoň se nebudu pes prázdniny nudit, a při tom pomůžu Lixiemu. ,,Innie, máš teď něco na práci?'' ,,Ne nemám(◠‿◠)'' ,,Tak můžeme něco podniknout.''
--------------------------------------------------
Nevím proč ale myslím že se mi tahle kapitola nevydařila.>﹏<
-_jisuu._
ČTEŠ
The Summer Love✔
FanfictionJakmile Changbin odmaturuje rodiče mu oznámí že jedou na celé dva měsíce do Austrálie. A nemá na výběr. Myslí si že to budou jeho nejnudnější prázdniny v životě. Ale budou? ------------------------------------- - omlouvám se, za nudný popis ale dou...