Changbin, Felix, Jeongin, Hyunjin, Minho
Changbinův úhel pohledu
,,Hyung, a nechtěl jsi mi říct to tvoje přání?'' ,,Přání? Jaké přání?'' ,,No to co sis přál v lese'' ,,Jo už vím. No.. Vážně ho chceš slyšet?'' ,,Jo'' ,,Ale slib mi, že se nic nezmění'' ,,Sice nevím co by se mělo měnit, hyung, ale slibuji'' ,,Tak dob-''
*cink* *cink*
,,Počkej chviličku, hyung jen se půjdu kouknout kdo to je'' ,,Mhm'' Viděl jsem jak zachází dovnitř. Proč zrovna teď? Když jsem mu to chtěl říct? ,,Ahoj Changbinie'' ,,Ahoj Innie co tu děláš?'' ,,Na to jsem se chtěl taky zeptat, kdyby mě někdo nesrazil k zemi, že?'' A Lix se podíval na Hyuna. ,,Byla to nehoda'' ,,Mhhh'' ,,No k té otázce, kluci se nějak dozvěděli že máš ty narozeniny a rozhodli se, že se oslava nebude odkládat'' ,,Měl jsi jim to říct zítra'' Ted to vypadá jako by byl Lixí trošku smutný. Po pravdě já jsem taky, mohl jsem mu to už dávno říct. ,,Tak jdeme oslavovat?''
Po náročně, ale dost zábavných dvou a půl hodinách kluci odešli. Dokonce tu s námi slavili i Chan, Seungmin a Han. Kéž by tu mohli být. Kouknul jsem se na hodinky a bylo... půl jedenácté? To už? Vlastně, když tak přemýšlím kde je Lix? ,,Lixí?'' ,,Ano?'' ,,Kde jsi?'' ,,Jsem v předsíni, jen chvilku počkej. Za chvilku jsem u tebe'' ,,Dobře'' Co tam asi dělá? Ta moje zvědavost mě jednou dovede k šílenství. Bože, proč? Vlastně, proč volám boha, když nejsem věřící? Proč svatý Bangchane. I když je to blbost, ale myslím to celkově.
Zatím co jsem se modlil k Bangchanovi se Lixí vrátil. ,,Hyung, co tu děláš?'' ,,Ale nic, co jsi tam dělal?'' ,,Jen jsem se trošku zapovídal s Inniem, nic víc'' ,,Aha'' ,,A hyung, co jsi mi to chtěl říct předtím?'' ,,No'' ,,Já klidně počkám'' ,,Ne já ti to musím říct'' Lix už jen čekal na to co řeknu. Pomalu jsem vstal a pomocí gest jsem Lixovi ukázal aby také vstal. Šlo na něm vidět, že je nervózní. Taky se mu nedivím, já jsem taky. Tak Bine, teď a nebo nikdy. ,,No já se tě chtěl zeptat'' a přiblížil jsem se k němu blíže. ,,Vím, že se sice neznáme víc jak dva měsíce, ale.. budeš mým přítelem?'' ,,...'' Asi jsem ho musel vyděsit. ,,Promiň, vychrlil jsem to na tebe tak rychle, budu chápat kdybys nechtěl nebo se nechtěl už se mnou kamarádit'' Chtěl jsem se už otočit a jít na zahradu ale Lix mě dřív chytil za ruku. ,,Promiň hyung, já jen musel jsem to vstřebat a navíc proč bych se nechtěl už s tebou kamarádit?'' ,,Třeba proto že jsem na kluky a ty ne? Nebo čemukoliv jinému'' ,,Hyung, já nejsem jak ti nějací diskriminující primitiv kteří to nemají v hlavě v pořádku, a navíc já jsem taky gay..'' ,,Proč jsi to řekl tak potichu?'' ,,Protože se před tebou stydím'' ,,Ale nemáš za co'' ,,A ohledně té otázky, ano budu'' ,,Počkat ty chceš se mnou vážně chodit?'' ,,Ano hyung, a moc rád'' Já jsem tak šťastný, že jsem ho silně objal. ,,Dobře hyung, ale nemusíš mě hned udusit'' ,,Promiň, jen že jsem tak šťastný'' ,,Já taky'' Koukli jsme se na sebe a navázali dlouhý oční kontakt. Málem bych Lixe políbil, kdybych odněkud neuslyšel... Hyuna? ,,Zdálo se mi to, nebo slyším Hyunjina?'' ,,Nezdá já ho slyšel taky'' A teď zase odněkud z dálky. ,,Dejte si už tu pusu'' ,,Jinnie-hyung bud zticha jinak nás ještě uslyší'' ,,Oba dva buďte zticha'' Pozdě, už vás slyšíme. ,,Hyung, myslím že jsou na zahradě'' namířil jsem si to rovnou na tu zahradu. Už mě naštvali, to je už za tenhle den podruhé co mi zkazili tak dokonalou chvilku. ,,Jak to že jste ještě tady?'' ,,No, Lix nám říkal že mu chceš něco říct tak jsme byli zvědaví a vidíš'' ,,To jste se nás nemohli zeptat třeba zítra?'' ,,Ne, tady Hyunie byl tak nedočkavý s Minhem-hyung že se mi vypařili a už přelézali tvůj plot.'' ,,Tohle dořešíme zítra nebo ne až za tři dny'' ,,Proč za tři dny?'' ,,Jelikož chci být chvilku sním'' A už jsem zavíral za sebou dveře od verandy. ,,Slyšel jsi ho?'' ,,Jo, stál jsem hned vedle tebe''
Lixí už nebyl v obýváku, asi si šel lehnout. Vyšel jsem nahoru do pokoje a Lix už ležel převlečený v posteli. ,,Ty jsi nechtěl jít za kluky?'' ,,Ne, bůh vím na jak dlouho by jsme si povídali a navíc jsem docela unavený'' ,,Já taky, a tobě se nedivím když jsi vstával tak brzy. Zítra povinně spíme minimálně do desíti'' ,,Až tak dlouho?'' ,,Když jsi můj přítel tak se o tebe musím nějak začít starat'' Při té zmínce se Lix ještě začervenal a schoval se po tváře. ,,Ty se stydíš?'' ,,Víš hyung, já nikdy nebyl z nikým ve vztahu'' ,,To vím a navíc já taky ne'' ,,Jak to víš, hyung?'' ,,Hyunjin a Minho'' ,,To jsou kvočny'' ,,A neříkej mi už hyung, říkej mi normálně jménem'' ,,A proč ne?'' ,,Protože jménem by to bylo hezčí'' ,,Tak dobře, Binnie'' On je tak roztomilý. ,,Jseš tak roztomilý'' ,,Binnie, měli by jsme jít už spát'' ,,Dobře'' Vzal jsem si ho náruče a objal ho. ,,Dobrou, Lixí'' ,,Dobrou, Binnie'' A ještě než usnul jsem mu dal pusu na čelo.
ČTEŠ
The Summer Love✔
FanfictionJakmile Changbin odmaturuje rodiče mu oznámí že jedou na celé dva měsíce do Austrálie. A nemá na výběr. Myslí si že to budou jeho nejnudnější prázdniny v životě. Ale budou? ------------------------------------- - omlouvám se, za nudný popis ale dou...