Agreement

88 10 1
                                    

O půl měsíce později z pohledu Felixe

Changbin, Felix, Jisung, Minho, Seungmin, Chan, Jeongin, Hyunjin

Prázdniny uběhli jako voda a pomalu se blíží jejich konec. Minho s Jisungem se dali dohromady a trávili každičký čas spolu, když jsme nebyli všichni spolu a Seungmin s Chanem přijeli přesně po týdnu co  Sung. Ale teď mě trápí jen jedna otázka, co bude se mnou a Binniem? Vztah na dálku nedokážu vydržet  po tom co jsme se tak sblížili. ,,Co se děje Lixí?'' ,,Jen jsem uvažoval, jak to potom s námi bude po prázdninách'' po vyslovení posledních slov jsem se nervózně kousl do rtů. ,,No co by bylo? Zůstanu s tebou'' ,,Cože? Počkat, ty bys mohl? Nebo nevadilo by ti to'' ,,Určitě ne a už jsem nad tím uvažoval hodně dlouho a navíc jsem se už to domluvil s rodiči a najdu si tu zatím práci dokud nedokončíš školu, a navíc budeš končit školu až za rok'' ,,To bys pro mě udělal?'' ,,No jasně, že jo. Co já bych pro tebe neudělal? Ale budeme se stavit potom někdy do Koreje pro moje další věci'' ,,Dobře a Binnie'' ,,Ano?'' ,,Já tě tak miluju'' ,,I já tebe'' ,,A vlastně jak je na tom Bang?'' ,,Už to bude mít za chvilku hotový tak by jsme měli jít už dolu'' ,,Oki'' Dneska jsem u sebe doma pořádal takovou menší oslavu a právě tam Chan griloval a ostatní se tam nějak bavili. My s Binem jsme sešli schody a vyšli ven za nimi. ,,Tady jste, co jste tam tak dlouho dělali?'' ,,Jen si povídali'' ,,A o čem?'' zeptal se Innie. ,,No o tom co bude po prázdninách a Binnie tu zůstává''  ,,Vážně?'' ,,Jo, navíc mi v tom nic nebrání když už jsem odmaturoval'' ,,Tak to bych tu mohl taky zůstat, ne Minho?'' ,,Klidně'' ,,Vlastně jsme vám chtěli něco říct'' ,,A co Seungminie?'' ,,No my tu zůstáváme až  do konce příštího roku, protože... Protože mě Chan požádal o ruku'' ,,Vážně?'' ,,A kdy?'' ,,Asi dva týdny před Jisungovým odjezdem'' ,,Tak proto jsi se choval tak podezřele'' ,,Jak jako podezřele?'' ,,To je jedno'' ,,Takže to znamená, že tu zůstávají všichni?'' ,,Ano, ale někdy si budeme muset udělat výlet do Koreje, abychom si vyzvedli naše věci'' ,,Společný výlet!'' vykřikli jsme s Jisungem a Inniem na ráz. ,,Tak to by jsme si to měli už naplánovat něž kluci budou muset do školy'' ,,Tak co kdyby jsme jeli příští týden, před školou máte ještě dva a půl týdne tak aby jste se pak stačili připravit'' ,,To je pravda'' ,,Tak máme asi dohodnuto'' ,,Hele kluci mám takový dotaz'' ,,Jaký?'' ,,Můžou se tu brát partneři se stejným pohlavím?'' ,,To netuším, ale i kdyby ne tak to uděláme tajně papíry na to nepotřebujeme aby jsme si sami sebe vzali, že Minnie?'' ,,Máš pravdu Chane'' ,,Taková nelegální svatba'' ,,Hyunie! No ale i když je to pravda'' ,,Ted to ale neřešme a pojďme se najíst'' 

,,Tak se ještě dohodneme a napíšeme si'' Všichni jsme pokývali hlavou na znamení toho, že jsme rozuměli a kluci odešli. Ted jsme tam zůstali jen já, Bin a menší nepořádek, který tu ještě zbyl. ,,Tak co budeme dělat?'' ,,No co myslíš, Binnie? Jdeme uklízet'' ,,Ale mě se nechce'' ,,Ale musíme, potom si můžeme něco pustit'' ,,Hmm'' Já jsem se jen zatím zády otočil k němu abych začal vyklízet ten nepořádek, ale podařilo by se mi to kdyby mě Binnie k sobě nepřitáhl. ,,Hyung'' ,,Jen chvilku takhle zůstaňme'' ,,Tak dobře'' ,,I když jsme spolu asi přes půl měsíce tak pořád nemůžu uvěřit, že s tebou chodím. S nejúžasnějším člověkem na světě'' ,,Já taky ne'' Stáli jsme tam asi tak pět minut než jsem to nepřerušil kvůli tomu úklidu. Nebýt toho tak by jsme tam stáli asi další hodinu snad. ,,Už se těším až s všichni pojedeme do Koreje. To bude náš první společný výlet'' ,,A navíc tě teď budu moct vzít na místa které znám jenom já. Slibuju ti, že ti udělám ten nejlepší výlet na jakým jsi kdy byl'' ,,To já vím že bude hlavně že tam budeme spolu''

The Summer Love✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat