Voyage

82 9 1
                                    

O týden později Chanův úhel pohledu

Changbin, Felix, Jisung, Minho, Seungmin, Chan, Jeongin, Hyunjin

,,Jste všichni připraveni?'' Zeptal se jich ještě pro jistotu Chan a všichni jen odsouhlasili hlasitým ano. V tuhle chvíli jsme se nacházeli na letišti už před vchodem do letadla. Ostatní už mířili do letadla, který měl už odlétat za dvacet minut, ale já musel ještě počkat na Minnieho. Ještě jsem v ruce zkontroloval či držím doopravdy dvě letenky a všechny informace na ni, vždy to dělám před odletem bývám dost ohledně takových věcí dost opatrný, ale po chvilce jsem ucítil dotyk kolem mého pasu. ,,Už můžeme jít, Chanie'' ,,Dobře'' Chytl jsem ho kolem ramen a mířili ke vchodu do letadla. 

,,Chanie, jsi si s tím jistý?'' ,,A s čím myslíš?'' ,,No to s tou svatbou, no nechci znít nějak nerozhodně, ale jsi si opravdu jistý, že si mě chceš vzít?'' Otočil jsem se k němu čelem a vzal si do svých rukou ty jeho. ,,Seungminie známe se víc jak čtyři roky, možná i o něco déle a z toho jsme poslední asi dva a půl roku spolu, jsem si s tím naprosto jistý. Miluju tě nade vše, ale je jen otázka či netlačím nějak já na tebe a jestli chceš se mnou strávit zbytek svého života a i kdyby ne, já si na tebe klidně počkám i sto let'' ,,Chanie.... Já nevím co ti na to odpovědět'' ,,Jestli chceš dám ti klidně ještě čas, vezmi času kolik potřebuješ'' A vzal si ho do objetí. Jde na něm trošku vidět že váhá. Myslím že jsem na něho předtím trošku tlačil. ,,Děkuji Chanie'' ,,Není zač, a teď si odpočin'' 


Seungminův úhel pohledu

No bezva. Teď se ti to fakt povedlo Seungmine. Vidíš? Děláš ho spíš nešťastným než šťastným. Lehce jsem se narovnal a kochal se výhledem na nebe. Myslel vážně, že jsem ten pravý? Proč by ti o tomhle vůbec Seungmine lhal? Je to svatba a o tom se nevtipkuje. Bangchana miluju nade vše, ale v čem je problém? Nebojím se těch závazků, ale spíš že co kdyby se náš vztah změnil po svatbě a třeba ho po roce omrzím nebo že pro něho nebudu dost dobrý. Měl bych si jít o tom popovídat s Lixím. Natož že nikdy neměl vztah až na teď dává většinou dobré rady. ,,Chanie, musím si jít odskočit, posunul by ses prosím?'' ,,Mhm'' Přešel jsem přes Chanieho a zašel tam kde seděl Lixí. ,,Mhh Lixí, promiň že tě zrovna ruším v asi mazlení se s Binem a mohl bych na chviličku?'' A nervózně se na ně usmál. ,,Potřeboval bych s tebou něco hodně důležitého probrat'' ,,No jistě Minnie, Binnie šel by sis prosím sednout na chvilku k Chanovi?'' ,,Mhm'' Sedl jsem si rychle na místo Changbina a otočil se na Felixe. ,,O čem sis chtěl popovídat, Minnie?'' ,,No jde o tu svatbu'' ,,Stalo se něco?'' ,,Právě že já se zeptal Chana jestli si je jistý s tou svatbou, jelikož je to něco co nemůžu brát na lehkou váhu. A on mi řekl že si je dost jistý, jenže si teď myslí že váhám já a dal mi čas na rozmyšlenou, chtěl jsem mu odpovědět že ano že si ho chci vzít ale on mě nenechal a teď se topím ve svých myšlenkách či jsem pro něho ten pravý'' ,,Hyung.. Jasně že jsi pro ten pravý viděli jste někdy sami sebe? Jste strašně roztomilý a navíc Chan hyung ti to řekl sám do očí že nikoho jiného nechce. Vím že myšlenka na svatbu je trošičku děsivá, ale vy jste si souzeni'' ,,Jenže to není jen v tom'' ,,A v čem dalším to je?'' ,,Bojím se že ho omrzím a najde si někoho lepšího nebo nebudu pro něj dost dobrý'' ,,Nikdo nemůže být dobrý na sto procent a v tom to je protože se vzájemně budete doplňovat'' ,,V tohle ohledu má Lix pravdu'' ,,Innie?'' ,,Ano?'' ,,Ty jsi nás celou tu dobu poslouchal?'' ,,No hehe, jo ale nejsem jediný'' ,,Já tu jsem taky'' ,,Že mě to překvapuje, že Hyunjine'' ,,A moje rada zní nepřemýšlej nad tím dlouho a vezmi si ho, miluješ ho? Miluješ, tak v čem je problém? A kdyby jste nechtěli být spolu existuje rozvod'' ,,Souhlasím s části s Hyunem a to je co říct'' ,,No dovol'' ,,Vždyť se to stává málokdy'' ,,No právě'' ,,Ty taky?'' ,,Máte pravdu, děkuji za radu. tak já půjdu už za Chanem a pošlu ti sem zpátky Bina'' S úsměvem jsem odešel na svoje místo a řekl Binovi, že se může už vrátit na to své. ,,Ten záchod na kterém jsi byl, nejmenoval se náhodou Felix?'' Zeptal se mě Chan s lehkým pobavením v hlase. ,,Náhodou jmenoval a dal mi dokonalé rady'' Chudák Lix mi pomohl a já si z něj dělám srandu. ,,A jaký?'' ,,To ti řeknu pak''

The Summer Love✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat