Přímá řeč: Changbin, Felix, Hyunjin, Minho,
Felixův úhel pohledu
Probudil jsem se kolem desáté ráno. Mě se tak nechce. Válel jsem se v posteli a přemýšlel nad včerejškem. Já se asi zamiloval. Vím že to může znít jako klišé, ale asi fakt láska na první pohled existuje. Ale mám u něho vůbec šanci? A jestli jo tak jak to poznám? Dumal jsem a trápil se tak další půl hodinu než jsem to neuzavřel myšlenkou že u něho nemám šanci a stejně tu je jen na dva měsíce ani nemůžu vědět či s někým už není. To mi připomíná včerejší incident v kavárně a Hyunjina.
(⌐■_■)DANCE LINE(⌐■_■)
Lix(*/ω\*)
Hyunjine, já čekám -_-
Drama Q.ಥ_ಥ
Na co? Na mojí krásu?
Ta teď není dostupná
Lix(*/ω\*)
....
ಠ_ಠ
Ty VÍŠ co MÁM na MYSLI
Kočkomil(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Co zase řešíte? Jestli to bude zase další blbost typu jak často míváš zácpu tak přísahám že vás v tom záchodu vymáchám....
Lix(*/ω\*)
MINHO TY JSI SE NA TOM PODÍLEL TAKY?!?
Kočkomil(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Na čem zase?
Drama Q.ಥ_ಥ
Na tom meme co jsme zdíleli všude....
Ups...
Lix(*/ω\*)
COŽE JSTE?!?
Kočkomil(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Bože nedělej z toho takovou drama videl jsi jaký to má úspěch?
Ber to tak že ti pomáháme jako tví přátelé k tomu aby jsi byl slavnější
Drama Q.ಥ_ಥ
Tentokrát s Minhem souhlasím
Lix(*/ω\*)
Minho já si taky nedělám meme z tvých koček a nerozesílám po světě
Kočkomil(╯°□°)╯︵ ┻━┻
No prosím, to můžu jen já
Drama Q.ಥ_ಥ
Odbočme od tématu co ty a tvůj přítel?
Kočkomil(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Felix má přítele?
Lix(*/ω\*)
Není to přítel
Víte co? Dáme si skupinový hovor co vy na to?
Drama Q.ಥ_ಥ
ok
Přečetl jsem si poslední zprávu od Hyunjina a poté hned těm dvoum zavolal.
,,halo?'' ,,No povídej, už jsem si tu připravil popcorn a své kočky posadil vedle sebe doufám že to bude aspoň za to stát'' ,,Bože'' ,,Bude, ale hele musím se přiznat že je fakt hezký ale není to můj tip tak ti ho přenechám.'' ,,Hyunjine musíš být vždycky takový? Navíc tu je jen na prázdniny a pochybuji že má o mě zájem'' ,,Mohli by jste mi laskavě vysvětlit co se včera stalo?'' ,,Já zač-'' ,,Ne já navíc víme že Jin to často zveličuje'' ,,Nezveličuji'' ,,Ale jo. Takže Minho aby jsi to pochopil ty víš jak si vždy pronajímají ten dům vedle mě na prázdniny'' ,,Jo a někdy tam byli fakt podivíni'' ,,Ale ne až takoví jako ty, no budu pokračovat. Tak si na celé dva měsíce pronajali rodina Seo. Zprva jsem je chtěl jen pozdravit a pak vyhýbat jak to dělám vždy. Ten den co přijeli tak jsem byl zase zalezlí na svým oblíbeným místě a povídal si'' ,,Felixi měl by sis najít nějaký kamarády'' ,,A co jste vy?'' ,,Že by jen tví spolutanečníci?'' ,,...'' ,,Dělám si jen srandu'' ,,Někdy to jako sranda zrovna nevyzní'' ,,Bokie, mohl bys to prosím už konečně dovyprávět? Mě to vaše hádání sice baví ale chci se to už dozvědět'' ,,Dobře, no seděl jsem tam a najednou jsem něco uslyšel otočil jsem se směrem odkud to vycházelo tam stál jejich syn. No nějak jsme se ten den jen představili a na další den mě požádal abych ho provedl po městě. Ke konci jsme se zastavili v kavárně kde pracuje Hyun.'' ,,To je všechno?'' ,,Ne, on vynechal to jak málem na něj vyprskl to Americano.'' ,,Nec-'' ,,Cože? A tak zajímavou věc vynecháš?'' ,,Já to nevynechal, jen mě musíte nechat domluvit'' ,,A proč jsi to na něj vyprskl?'' ,,Já to na něj nevyprsk-'' Mým domem se rozezněl zvonek. ,,Kluci počkejte chvilku'' ,,Beztak to bude on'' ,,Buď zticha, nic neuslyšíme''
Došel jsem ke dveřím a stál tam Changbin. ,,Oh hyung co tu děláš?'' ,,Ahoj Felixi, jen jsem ti chtěl vrátit tvůj svetr, nevím jak se to ke mě dostalo.'' ,,To je v pohodě, hlavně že ho mám ten je zrovna můj oblíbený.'' Poté nastalo takové divné ticho. ,,Nechceš jít dál když už jsi tu?'' ,,A neruším tě?'' ,,Ne při čem bys mě mohl rušit, tak pojď dál.'' Z dálky jsem uslyšel Minha ,,Jo jen pojď dál..'' ,,Zatím se zuj já musím jít jen něco zařídit'' Odešel jsem do vedlejší místnosti. ,,Kluci musím už jít'' ,,Jojo užij si to'' ,,A užijte si to!!'' Než stihl říct cokoliv jiného akorát jsem típl protože v tu dobu vešel do pokoje. ,,Kdo to byl?'' ,,Jen mí kámoši, z té skupiny jak jsem ti o nich říkal. Chtěl bys něco na pití? Nebo něco jiného?'' ,,Ne postačí voda, děkuji'' Došel jsem do kuchyně a nalil do sklenice vodu. Bože o čem se s ním mám bavit? Doufám že najde nějaké téma, ale zas nevypadá na povahu která moc toho napovídá. Vrátil jsem se zpátky za Changbinem. ,,Děkuji'' ,,Nemáš zač, jinak doufám že sis to včera užil a že jsem tě moc neunavil.'' Dobře, proč se cítím tak trapně? ,,Ne, včera jsem si to užil.'' ,,Hyung?'' ,,Ano?'' ,,Jen že se skupinou budeme mít asi za půl měsíce vystoupení, tak mě napadlo jestli bys nepřišel, teda pokud něco nemáš?'' Dávalo to vůbec smysl? ,,Vlastně hyung, jak dlouho tu jsi?'' ,,Na celé prázdniny a rád přijdu.'' On má tak krásný úsměv.. a tak nakažlivý. ,,Dobře pak ti napíšu a nebo ti řeknu.'' Pokojem se rozezvonil Changbinův mobil. ,,Ano mami? ...dobře už jdu. Promiň Felixi ale už budu muset jít.'' ,,Tak ahoj'' ,,Ahoj'' Ještě jednou jsme se rozloučili u vchodových dveří a poté jsem za ním zavřel dveře. Sklouzl jsem se po nich ,,Já jsem v tom asi až po uši''
ČTEŠ
The Summer Love✔
FanfictionJakmile Changbin odmaturuje rodiče mu oznámí že jedou na celé dva měsíce do Austrálie. A nemá na výběr. Myslí si že to budou jeho nejnudnější prázdniny v životě. Ale budou? ------------------------------------- - omlouvám se, za nudný popis ale dou...