7.Bölüm

1.3K 89 20
                                    

"Sence de artık senin tadına bakma zamanımız gelmedi mi?"
Gözlerim büyürken o ise bana yaklaşmaya başlamıştı. Geriye doğru attığım her adımda kahkahalar atıyor ve daha çok yaklaşmaya başlıyordu. Göz yaşlarımda işin içine katılınca neşesi daha çok artmıştı. Artık gideceğim hiçbir yerim kalmamıştı. Duvarla sırt sırtaydık. Arkama döndüm. Duvara yalvardım ellerimle. Salak gibi açılmasını ve içinden geçmemi sağlamasını bekliyordum. Ama olmadı.
İki eliyle beni duvarın arasında sıkıştırdı. Artık kaçışım imkansızdı.
"Hadi ama prenses bu anın geleceğini ikimizde biliyorduk"
"Jungkook lütfen yapma."
"Hadi ama prenses. Şu an kendimi zor tuttuğumu görüyorsun. Kanının damarlarından aktığını, kalbinin şu an hızla attığını hissedebiliyorum. Ve emin ol buna gerçekten çok zor dayanıyorum."
Çenemi tutu ve kaldırdı. Göz yaşlarım onu daha çok mutlu ediyordu. Ama kendime engel olamıyordum.
" Çok acımayacak merak etme"
Yavaşça kafamı yana çevirdi ve boynumu belirgenleştirdi.
Ağzını açarken gözlerimi korkuyla kapattım. Nefesini boynumda hissettecek kadar yaklaştığında kaçınılmaz sona hazırlandım.
"Jungkook dur!"
Yavaşça durdu ve hafifçe gülümseyerek benden uzaklaştı. Son kez yüzüme bakarken kapıya döndü.
"Neden V?"
"Daha onun kim olduğunu bilmiyoruz. Eğer bir garipliği varsa sana zarar verbilir."
"İşimiz daha bitmedi prenses"
Odadan çıkarken bana son bir kez daha bir bakış attı.
"Lisa sen de bizimle gel. İşimiz var"
Başımı salladım ve onları takip ettim.
Aşağıya inerken merdivenlerde Jennie karşıladı bizi.
"Selam küçük insan"
"Uğraşma Jennie"
"Eğlenmekte yasak"
Salona girerken RM içeride bizi bekliyordu.
"Hoşgeldin Lisa"
Başımı öne eğdim ve utanarak etrafa göz gezdirdim.
"Bugün gerçekte kim olduğunu daha doğrusu bir garipliğin var mı yok mu bunu anlayacağız."
Korku yine bedenimi ele geçirmişti.
"Gel otur buraya"
Dediği yere oturdum. Kafama taca benzeyen ama ondan daha büyük bir şey yerleştirdiler.
"Bu nedir?"
"Bu alet senin geçmişini hatırlayacak anılarla dolu. Gariplikler duygu değişimleri ile ortaya çıkar. Bizim amacımız da bu."
"Tamam"
O zaman başlıyoruz.
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
"Her şeyi denedik. Mutlu anılar, üzgün anılar, heyecan verici anılar... Her şeyi denedik. Bir garipliğin yok Lisa"
Adının Rose olduğunu bildiğim kıza baktım. Buna mutlu mu olmalıydım yoksa üzülmeli miydim emin değildim.
"Ama hala bir şeyi denemedik"
Tüm gözler Jungkook'a çevrilirken o ise bana yaklaşmaya başladı.
"Neden kimse öfkeyi denemedi. Ama merak etmeyin ben deneyeceğim."
Beni kolumdan çekti ve bahçeye çıkardı.
Herkes peşimizden geliyordu. Bahçeye vardığımızda bağırmaya başladı.
"KAN TORBASI, BABANIN ANNENİ ALDATTIĞINI BİLİYOR MUSUN?"
Herkes donakalmıştı bense şok olmuştum.
"BABAN NEDEN HER GÜN EVE GEÇ GELDİĞİNİ SANIYORSUN? ÇOK MU ÇALIŞTIĞINI DÜŞÜNÜYORSUN"
"J-jungkook yalan söyleme"
"YALAN SÖYLEMİYORUM KAN TORBASI. BABAN ANNENİ ALDATIYORDU"
"Yapma Jungkook bu kadar ileri gitme"
"Emin olmalıyız hyung."
"Yapma Jungkook. Lütfen"
"BABAN ALDATTIĞI KADINLA YATTI. HATTA ONDAN BİR KARDEŞİN BİLE OLACAK"
"SANA YAPMA DEDİM" Vucüdumda yükselen ateş beni ele geçirirken kendimi teslim etmiştim. Beni yakmak yerine iyileştiren bu ateş bana güç veriyordu.
"B-bu inanılmaz"
Herkes bana bakarken ne olduğunu hala fark edemiyordum.
"Bez kazandım. Gözleri kırmızı oldu"

Selamlarr🙋🏻‍♀️ Yeni bir bölümle karşınızdayım🙇🏻‍♀️ Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı yazmayı unutmayın. Sizi seviyorum 💫🥰

Vampire House/LiskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin