HG: yine ne tarafa bakıyorsun, lia?
Hermione benim baktığım tarafa kafasını döndürdü,evet yine Draco'ya bakıyordum. Ondan gözümü hiç alamıyorum.
RW: yine bu aptal. Draco'da ne buluyorsun
Anlamıyorum.Ron yemeğinden bir kaşık ağızına attı ve elindeki dergiyi okumaya devam etti. Hermione, Ron'a ters bi bakış attı ve bana döndü.
HG: Lia artık vazgeç, o Astoria'yı seviyor.
Ben de vazgeçmek o kadar çok istiyorum ki. Keşke demesi kadar kolay olsa. Geçen sene birkaç kişi bana teklifte bulunmuştu ama hepsini anında reddettim, herkesin gözdesi olan Cedric Diggory'yi bile. Draco bu tarafa bakmaya yöneldiğinde hemen gözümü kaçırdım. Hermione'nin kulağına yaklaştım.
Hâlâ buraya mı bakıyor?
HG: hayır şuan, Astoria ile-
Cümlesini tamamlamadan kafamı Slytherin masasına çevirdim. Alışkın olduğum bi durumla karşılaştım, Draco Astoria'nın dudağına küçük bi öpücük kondurdu.
Hızla yemeğimi bi tarafa çekip ortak salondan çıkıcakken, Draco'nun sesini duydum.D: Blanch, Astoria ile bu akşam
Buluşamayacaksınız. Bu akşam benimle.Aşağılayıcı bakışları üzerimdeydi, gözlerimin dolduğunun belli olmaması için Merline yalvarıyordum. Astoria'ya baktığımda, ne olduğunu anlamaya çalışıyor gibi bakıyordu. Onun bi suçu yoktu, güzel olmak onun elinde değildi. Draco'ya tekrar hayal kırıklığı ile baktım ve ortak salondan çıktım. Odama geldiğimde kendimi yatağa attım. Slytherin binasına aittim fakat buraya geldiğim ilk günden beri kimseyle doğru düzgün konuşmamıştım. Çünkü kiminle konuşursam konuşayım konu Astoria ve Draco'ya geliyordu. Astoria en yakın arkadaşım, Slytherin binasında benden haz eden tek kişi o. Draco ile ilk sevgili oldukları gün benim yanıma gelip bana onu anlatmıştı. Astoria'ya kızamıyorum eğer ona olan sevgimi bilseydi sevgili olmayacaklarına adım gibi emindim, Astoria ile küçüklükten beri çok iyi anlaşıyoruz. Ama o Draco'nun yanında başka birisine dönüşüyor. Gözlerimden akan yaşları elimin tersi ile sildim, gözlerimi tam kapatıcaktım ki dışarıdan gelen gülüşme sesini duydum, seslerinden Astoria ve Draco olduğunu anladım, kapıyı kapattıklarında hâlâ sesleri geliyordu, odalarımız lanet olsun ki yan yanaydı. Seslerini çok rahat duyabiliyorum. Bi anda sesler kesildi,sessizlik büyüsü yapmışlardı gerisini düşünmek bile istemiyorum. Gözlerimi sıkıca kapattım, yine günün sonunda Draco'yu düşünerek uyudum.
-
A: sen iyi olduğuna emin misin?
A: draco'nun dediklerine mi takıldın?
Ders bitince Astoria ile bahçede ki bi banka oturmuştuk. Gözlerimi kitlediğim zeminden, Astoria'ya doğru döndüm. Aklıma dün akşam ki sesler geldi.
Hayır ya o değil, başka birşey düşünüyordum ben.
Ee Draco ile nasıl gidiyor?A: çok güzel gidiyor,
Draco bana yüzük almış,bakAstoria elindeki yüzüğü gösterdi, Burukça gülümsedim.
Evet çok hoş.
A: 3 ay sonra 2. Yılımıza giricez!
Astoria çok mutluydu, ben de onun yerinde olsam ben de çok mutlu olurdum, onu gerçekten çok seven birisi var.
Astoria Draco'dan bahsederken gözleri parlıyordu. Biz sohbet ederken Draco, Astoria'nın yanağından öptü ve elini Astoria'ya uzattı.
D: sevgilim hadi Pansy bizi bekliyor,
Emin ol Blanch'in sohbetinden daha iyidir.Bana iğneliyici bakışını attı, Astoria benden izin istercesine kaşını kaldırdı ve Pansy'nin yanına gittiler, yine yanlız başıma kalmıştım. Uzaktan Draco'yu izliyordum. Hafif rüzgardan saçları haraketleniyordu, Draco, Astoria'ya aşkla bakıyorken,Astoria Draco'nun önüne gelen saçlarını nazikçe düzeltti ve burnudan öptü. Sinirle sınıfa doğru ilerledim. Aritmatik dersi için sınıfa geldiğimde hızlı adımlarla hermione'nin yanına oturdum.
HG: yine ne oldu?
Kitaplarımı sırama yerleştirirken sesin fazla çıktığını Hermione'nin sorusu ile anladım. Daha yavaş yerleştirmeye özen gösterdim, kitaplarımı yerleştirmem bittiğinde Hermione'ye döndüm.
'Yine ne oldu?' derken?
HG: Çok alınganlık yapıyorsun.
Alınganlık? Peki.
Hermione'yi süzen gözlerim kapının açılmasıyla Profesöre doğru yöneldi. son ders için iksir sınıfında otururken hermione resmen havada uçarak yanıma geldi.
-zgmills
Ayyy selam arkadaslar bu kitapu 2 yil once yazmistim ama yayinlamak bugune kismetmis, cok ozledim burayi umarim sıkılıp birakmam neyse begenmissinizdir umarim. eski arkadaslarimi da cok ozledim burdaki buralardaysaniz bi ses verin🙋🏼♀️🥲
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Romeo'ya" | Draco Malfoy Hayal Et
FanfictionO: Astoria,özgüvensizlik yaşadığım her şey var onda. D: anlayamadım? O: kimse beni anlayamıyor zaten. D: kime sinirlisin bilmiyorum ama bana yazmayı kes. O: sana,sana sinirliyim. Keşke senden nasıl hoşlandığımı anlayabilseydin. D: komik şaka. O: san...