7

453 32 45
                                    

vote atmayan oç 🥴🥴

-

-

-

d: mattheo geçenlerde seni, bana sordu."blanch ve sen çıkıyormusunuz?" diye.
arkadaşım olduğunu söyledim. muhtemelen senden hoşlanan erkeklerden birkaçı. mattheo yu söyledim çünkü yakıştığınızı düşünüyorum.

ney, şuan şaşıracağım birçok şey vardı. yakıştığımızı düşünüyordu demek. hemen yüzümü ekşittim. mattheo ya karşı asla o gözle bakmamıştım.

ben yakışacağımızı sanmıyorum, tipim değil.

şaşırmış gözlerle bana baktı. kaşlarını yukarı kaldırarak konuştu

d: sen öyle diyorsan öyle olsun.
ha bu arada bu akşam için teşekkür ederim, beni gerçekten değerli hissettirdin umarım seni de sıkmamışımdır.

ah tabii ki de sıkmadın Draco, her zaman burdayım.

draco ayaklandı kapıya gittiğini gördüğümde kapının önüne geçtim, aramızda birkaç santimlik mesafe vardı, gözleri yine beni içine çekiyordu. draco anlamaz tavırla bana baktı hemen kendime gelir gelmez konuştum.

gidemezsin!

d: ne demek gidemem, gitmem lazım?

gidemezdi çünkü dışarda yağmur yağıyordu normalde bu zamanlarda muzik acarak uyurdum ama şuan draconun yanımda olmasını çok istiyordum ama bunu ona söylersem hem benimle alay edebilirdi hem de saçma bulabilirdi. kapıdan çekildim. draco hala bana garip bakmaya devam etti. beceriksizce konustum

ah pardon gidebilirsin kusura bakma biraz garip oldu.

d: biraz? fazlasıyla demek istedin sanırım.

dedi gülümseyerek, demin ağlıyorken şuan gülümsemesi hoşuma gitmişti benim sayemde iyi hissediyordu. bende güldüm. elimi sallayarak.

GÖRÜŞÜRÜZ!!!

dedim, sanırım biraz aptal gözükmüştüm. kabul ediyorum şu an fazlasıyla gariptim o bana görüşürüz diyemeden kapıyı kapattım elimle başımı vurarak iç geçirdim. sonunda bu garip gün bitmişti. hemen müziğin sesini açtım ve duşa girdim.

-Hermione-

hey, Lia bir sorun mu var kac gundur hic gorusemiyoruz?

cok uzgunum hermione, şu sıralar oldukça meşguldum. yarın beraber vakit geçirebiliriz

anladım, yarın kahvaltıyı bizimle edersin o zaman ?

tabii ki çok özledim sizi, iyi geceler ♡

sana da iyi geceler, bebiş <3

--

ron: şükür yüzünü gördük kardeş

abartma ron alt tarafi 2 3 gün yanınızda değildim.

r: abartma mı? Hermione kafasına binlerce şey kurdu bi bilsen.

&quot;Romeo'ya&quot; | Draco Malfoy Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin