3

527 31 17
                                    

PP: Lia, sevgilisi var bunu yapman hic hos olmaz.

biliyorum cok yanlis ama bildigim seyler var

PP: neymis soyle bakalim bizde bilelim

Astoria onu aldatiyor bana soyledi hemde.

-flashback-

Saka misin sen astoria resmen aldatmissin Dracoyu?

A: bagirma duyan olucak, ayrica ben istemedim kendisi optu beni

izin vermissin sonucta dracoya nasil yapabilirsin bunu?

A: ISTEYEREK OLMADI DEDIM ALDATMADIM, UZATMA

--

-DM-

bilmedigin bir sey ogrenmek ister misin?

sende kimsin?

soruma soruyla yanit verme. ister misin istemez misin?

soyle.

sevgilin seni aldatiyor

buna inanacagimi falan mi dusunuyorsun. kim bilir bana takintili olan kacinci kizlardansin.

yakin zamanda kendi gozlerinle goreceksin.

--

ciddiye almamisti sasirmadim. evet ona takintili olan kizlardan biriydim ama digerleri saf sevgiyle sevmiyorlardi. neyse telefonumu sakladim ve kapimin calmasiyla irkildim.
kapiyi actigimda astoriayi gordum.

A: saka gibi ya sevgilimi rahat birakmiyorlar kacinci yazisi bu kisinin. o kisiyi bulursam gordugum yerle bitirecegim!

ayni kisi degildir belki bilemezsin, sizi ayirmaya calisan aptallardan biri iste bosver.

A: bugun normalde Adrian ile bulusucaktim ama su olaydan sonra bulusmam pekde dogru olmaz.

tanrim, yine bu olay mi. Adrian ile gorusmeni kesmen gerek. hem dracoyu sevmiyor musun sen?

A: seviyorum, ama..

amasi yok. eger Adrian daha agir basiyorsa. Dracodan ayrilman gerek.

A: ne alakasi var kimse ogrenmeyecek.

hicbir sey gizli kalmaz astoria. elinde sonunda ogrenecek.

A: neyse gidiyorum ben, derse gec kalma sakin!

--

aksam yemegimi yerken Astoria kulagima fisildadi

A: yarim saate bulusacagiz, benim icin Dracoyu idare edebilir misin, yoklugumu pek de hissettirmessin idare edersin yani degil mi?

tanrim ciddi miydi bu kiz onumde duran Dracoya baktim alayci bakiyordu. kalbimi acitiyordu bu bakisi. aciyordum guvendigi tek insan Astoriaydi ve o da ona ihanet ediyordu. hicbirini haketmiyordu. beni durtuklemesiyle kendime geldim ve Astoriaya cevap verdim.

tabii idare ederim

dedim gulumseyerek. ne kadar arkadasim olsada bana ve ona yaptiklarina goz yumamazdim.

--

-DM-

saat 20:30 da arka bahceye gitmen gerekiyor. sessiz ve kimseye gorunmeden agacin arkasinda bekle ve olanlari gor.

seninle bulusmayacagim aptal.

seninle bulusmak isteyen kim aptal?
ne olursa olsun ben her zaman buradayim
biliyorum ne kadar yalniz hissettigini.

--

slytherin ortak salonuna indim Dracoda ordaydi.

selam!

P: Selam, Ophelia
nasilsin bugun dusunceli gordum seni

quidditch'i dusunuyordum, yeni katildim heycanliyim.

Draco soze atladi hemen

d: yapabilecegine inaniyor musun Blanch?
sana agir gelir ilk gunden kendini yerde bulursun falan

ne dedigi umrumda bile degildi sadece kusursuz suratini izlemistim. bir insanin surati nasil bu kadar soguk gozukebilirdi? söminenin atesi yuzunu daha da guzel gosteriyordu. teni bembeyazdi ve yuzundeki damarlar belliydi. yuzundeki damarlarin yerini bile ezbere biliyorum. gozleri parliyor  mavi-gri gozlerinin icine dalip gidiyorum.

d: nereye daldin Blanch?

gözlerine..

diyemedim tabii,

tabii inaniyorum, bilirsin bir seyi istersem alirim

d: vay, iddaliyiz sanirim

dedi kaslarini yukari kaldirarak suratinda alayci tavir vardi ama hostu. elimdeki kol saatine baktim ve zamanin daraldigini fark ettim. dracoya baktigimda o da saatine bakmisti yuzu aniden ciddilesmisti. tanrim evet dediklerimi ciddiye almisti sanirim. umarim draco bunlarin hepsini gorurdu ve astoria ile ayrilirlardi.bunlari haketmiyordu. ben bunlari dusunurken pansy beni durttu fisildayarak konustu

p: bu neden hala ayaklanmadi?

sabret, eger gitmezse b plani devreye girecek

pansy de sevmiyordu Astoriayi, zaten bu yuzden yakinlasmistik. Astoria dan daha iyi bi arkadasti
derken  coktan  15 dakika gecmisti bu neden hala burdaydi. blaise ile konusuyorlari. arada blaise bana kucuk bakislar atiyordu neyse ki draco bunu farketmiyordu. evet neredeyse herkes biliyordu astoria haric. ( herkes dedigide toplasan 5 6 kisidir amk )

p: b planina kaldin desene

dedi pansy gulerek, gulumsedim evet simdi baslayacakti her sey.

-zgmills

selamlarr nasilsiniz umarim iyisinizdir
vote atin lutfen benim icin cok onemli 🥺💓
bakalim Ophelia nin B plani ne ise yarayacak mi
yorumlarinizi merak ettim.

"Romeo'ya" | Draco Malfoy Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin