18/*

313 18 28
                                    

- Aşk insanın karşısına sık çıkmaz ama

çıktığında da sonsuza dek kalmaz

özgür kıl gözlerini, seni artık sevmediğine sevin

başka güzelliklere bak,

yalvarırım unut o kadını -

bugün oldukça yorucuydu, akşam odamda ödevlerimi bitirip ortak salona inmek istediğimde gördüğüm manzara hiç hoş değildi. Draco, Astoria ile konuşuyordu. hemen Draco'yu kolundan tuttum ve kimsenin bizi görmediğinden emin oldum "amacın ne senin?" dedim sinirle.

"sakin ol sevgilim, istediğim tek kız sensin kıskanmana gerek yok" dedi.

"ne konuşuyordunuz?" dedim, kızgınlığım hala devam ediyordu.

"Astoria, tatilde ailesi ile bize geleceğini anlatıyordu." sinirden gülümseyerek konuştum "ne güzel, beraber çok iyi anlaşırsınız" beni rahatlatmak için yanağıma öpücük kondurdu.

"birtanem fazla kıskançsın sanki, senin yerini kimse tutamaz biliyorsun"

"bunu sonra konuşuruz. neyse bugün Hermione ile konuştum baban hayvanı öldürüyor resmen!" dedim.

"ha o olayı diyorsun. evet, ölmeyi hak ediyor çünkü o da beni öldürüyordu. biricik sevgilin belki de şuan yanında olmayabilirdi ya" dedi sahteden canı yanıyormuş gibi yaparken.

"bayıl bi de Dray" dedim gözlerimi devirirken, bu haline gülmüştüm.

"odana gidelim hadi!" dedi heycanla, ve beni odama doğru sürüklemeye devam etti.

"sürükleme beni draco, köpeğin değilim. bu arada konuyu değiştirmekte çok iyisin"

--

-Romeo-

hey yine neredesin seni göremedim?

pansy ile beraberiz, bizi yalnız bırakabilir misin?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

pansy ile beraberiz, bizi yalnız bırakabilir misin?


benden daha çok pansy ile vakit geçiriyorsun! sinir bozucu

ahahaha kıskandın mı?
pekala bir saate dönmüş olurum gölde buluşuruz!

pekala sen nasıl istersen, dikkat edin

--

"DRACO!" koşarak kalabalığın arasında yanına gittim. "bu halin ne? kim yaptı bunu sana?" dedim elimle yüzünü tutarken, yüzü yaralıydı birisiyle kavga ettiği belliydi. sinirle arkama bakan draco yu gördüğümde arkamı döndüm Mattheo?

"Romeo'ya" | Draco Malfoy Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin