8

434 31 36
                                    

vote atar misiniz cok az vote geliyor :(
ayrica yorum atarsaniz da cok iyi olur etkilesim icin♡

birkaç saat sonra ortalık karışıcak gibi

draco: çok eğlenceli olacak. o yarık kafalının vereceği tepkiyi merak ediyorum.

--

harry terlemis ve kızarmış gözüküyordu birçok kız ona bakıp gülümsüyor. bazıları ise tiksinerek bakıyordu. yaptığımız ağırdı ama dedikoduları duyarken eğlenmiştik gerçekten.

2 hafta sonra:

balo bugündü pansy ve ben benim odamda hazırlanmaya başladık. hafif bir makyaj yaptım.

(oldmoney en sevdigim, bu arada Ophelia'yi Kristine Froseth yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(oldmoney en sevdigim, bu arada Ophelia'yi Kristine Froseth yaptım. birkaç görsel koyduğumda görürsünüz)

--

pansy ve blaise aralarında konuşuyorlardı. sonra bize döndüler.

blaise: burası fazla gürültülü gelmeye başladı ve..

pansy:.. oldukça sıkıcı gelin.

balodan uzaklaştığımızda. blaise heycanlı şekilde konuştu.

blaise: biliyorsunuz snape in kimseyi sokmadığı bir odası var şuan muhtemelen kimse hiçbir yeri kontrol etmeyecektir ve bizde dedik ki o, odaya girelim!

draco: neden başımızı belaya mı sokmak istiyorsun?

pansy: hadi ama draco en fazla ne olabilirki, büyük bir ceza vermezler hem!

--
yaklaşık yarım saatir uğraşıyorduk sürekli gitmemiz gerektiğini söylesemde beni dinlemediler. draco da benimle aynı fikirdeydi.

blaise: vay amk adamın odasına bak acaba şişelerin içinde nasıl iksirler vardır.

sakın bir şeye dokunmaya kalkmayın,baktık. hadi gidelim.

pansy: dur yeni geldik. kitapları kurcalasak bir şey olmaz bence.

pansy elinde bi defterle yere oturdu,

pansy: gelin bakalım!

pansy hiç hoş değil bu yaptığın, neden bu odaya gelip kurcalıyoruz ki bir şeyler. hiç eğlenceli değil baloda daha çok eğleniyordum.

draco: birisi gelse ve burda ne yaptığımızı sorsa ne diyeceğiz?

ayrıca, stres altındayız sürekli birisi gelicek mi diye kontrol etmek çok kötü!

"Romeo'ya" | Draco Malfoy Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin