vote ve yorum atmayi unutmayin
.
.
.
.
.snape i dinlerken masama uçan bir kağıt geldi.
ders çıkışı astronomi kulesinde seni bekliyor olacağım.
-Dray :)
draco ya döndüğümde ciddiyetle bana bakıyordu. gözlerini bana dikmiş bakıyordu, onun gözlerini kaçırmasını bekledim ama hâlâ bakıyordu. dalmışken prf snape kafama kitapla vurdu. sıçradım.
"miss Blanch, affedilmez lanetlere birkaç tane örnek vermenizi istiyorum" dedi sesi net çıkmıştı. kafam karışmıştı daha demin yaşadığım şeyden dolayı. pansy kulağıma fısıldadı "Crucio" "Crucio ve.." aklıma gelen ilk kötü büyüyü söyledim "Crucio ve Avada Kedavra"
"Afferin Miss Blanch, Slytherin e +10 puan" Prf snape birkaç örnek daha verirken pansy e döndüm. "teşekkür ederim" gülümseyerek cevap verdi "rica ederim"
--
astronomi kulesinin merdivenlerini çıkarken yorulmuştum çok yüksekti çünkü ayrıca ocak ayında burası ekstra soğuktu.
son basamağı çıktığımda Draco yu gördüm. "umarım seni yormamışımdır" dedi yine düz sesiyle. "dinliyorum ne konuşmak istiyorsun"
"dün geceyi hatırlıyor musun?" hiçbir şey hatırlamıyordum bazı utanç verici yerleri az buçuk bilsem de "hayır hatırlamıyorum,neden?" dedim
"pekala, o zaman sorun yok" ne demekti bu? sert çıkısarak sordum "ama bilmek isterim, neyi hatırlamamam gerektiğini" gülümsedi "o zaman kızarmaya hazır ol" dedi.
"dün akşam beni öpmek istediğini söyledin, söyleyemediğin birşeyler daha vardı kutu gibi ama oraları karıştırmak istemezsin?" gözlerim fal taşı gibi açıldı.
"NE KUTU MU? İÇİNİ AÇTIN MI?"
ellerini, ceketinin içine koydu ve bana yaklaştı. yine eğilerek okyanus gözlerini benimkilere dikti. "içinde ne var anlatmak ister misin?" dedi. kime olduğunu söylemezsem sorun yoktu eninde sonunda ögrenecekti.
"içinde mektup ve birkaç özel eşya var. benim için önemli olan biri" gözlerim dudaklarına kaymıştı. nefes alışverişini hissedebiliyordum. bu soğukta içimi ısıtıyordu.bir şeyler düşündü şaşırmış, kararsız ama mutlu gözüküyordu.
"o özel kişi kim?" bu soruyu sormaması gerekiyordu.
dracodan;
"içinde mektup ve birkaç özel eşya var. benim için önemli olan biri" duyduğum şeyle dona kaldım. dediklerini düşündüm evet dediği şeyler vardı birkaç özel eşya dan kastı ona verdiğim gül müydü? kutu benim için olabilir miydi?
ben Lia yı seviyordum, Lia da beni? güzel ama eğer kutunun içine baktığımı söylersem bana fazlasıyla kızabilirdi. onun için önemli olmalı mektuplar ama hâlâ emin değilim."o özel kişi kim?" dedim, belki söylerdi. eğer bu kişi ben değilsem söylerdi değil mi?
"o kişiyi sana anlatmamı ister misin?" beklediğim cevap bu değildi. "lütfen" dedim. derin bir nefes aldı ve anlatmaya başladı
"bu kişiyi ben çözemiyorum bazen çok iyi bazen sinirli oluyor. galiba kendisinde bipolar var anlayamadım. beni hem mutlu ediyor hem de üzebiliyor ama benim için bunlar önemsiz. onun hiç üzülmesini istemiyorum onu üzmemek için elimden geleni yapıyorum. bencil değilim eğer başkasıyla benden daha mutlu olucaksa başkasıyla olsun isterim. birkaç kişi çok abarttığımı söyledi.. bu kadar konuşmamam gerekiyordu özür dilerim" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Romeo'ya" | Draco Malfoy Hayal Et
FanfictionO: Astoria,özgüvensizlik yaşadığım her şey var onda. D: anlayamadım? O: kimse beni anlayamıyor zaten. D: kime sinirlisin bilmiyorum ama bana yazmayı kes. O: sana,sana sinirliyim. Keşke senden nasıl hoşlandığımı anlayabilseydin. D: komik şaka. O: san...