9/

416 28 95
                                    

vote ve yorum atmayı unutmayın, iyi okumalar..

.
.
.

-Romeo-

geçen göle gittiğimizde birbirimizi çekmiştik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


geçen göle gittiğimizde birbirimizi çekmiştik.
atayım dedim. bu arada günaydın :)
-09:23-

ahh teşekkür ederim Dray. güzel çekmişsin fotoğrafı. günaydın
-09:58-

fotoğrafı güzel yapan, manzarası. benle alakası yok :D

daha yeni mi uyanıyorsun?

dün akşam fazla yorulmuşum. sen nasıl oldun?

ben biraz daha iyiyim. hızlı atlatırım.

--

draco'nun anlatımı;

bugun hafta sonuydu dersler yoktu. kahvaltı yaptıktan sonra bahçeye çıkmak için ortak salondan çıkacaktım ki elimden birisi tuttu.

astoria: Draco sana anlatmam gerek şeyler var, dinler misin?

draco: seninle konuşacağım hiçbir şey yok.

astoria: Draco lütfen geri dön, seni çok özledim. seni her zaman çok sevdim. hiçbir şey seni sevmekten beni alıkoyamaz.

draco: ne istiyorsun?

astoria: hata yaptım biliyorum. seni çok seviyorum ve seni kaybetmekten çok korkuyorum.

konuşmamın devamını getirdim.

draco: ne istiyorsun? seni affedeceğime dair bir vaad mi? ya da... ne tür bir garanti istiyorsun?

astoria: draco sadece seni geri dönmeni istiyorum, bana bir şans daha vermeni istiyorum.
seni çok özledim. her gün seni düşünüyorum.

astoria yı gerçekten çok seviyordum ama aynı zamanda affetmemem gerektiğini biliyordum. beni aldatmıştı eğer onu affedersem kendime saygısızlık etmiş olurdum. sonra aklıma ophelia nın dedikleri geldi. bir defa yapan ikinciyi de yapardı. ama astoriadan da vazgecemiyordum. sanırım herkes 2. şansı hakederdi.

draco: bende seni çok seviyorum. ama benim için çok zor bir durum beni aldattın Astoria.

astoria: hata yaptım kabul ediyorum ama sana karşı olan duygularım gerçek. 2 yıldan beri birbirimizi tanıyoruz. ben senin için her şeyi yapabilirim sadece geri dönmeni ve beni affetmeni istiyorum.

düşündüm belki de yeniden olursak her şey daha iyi olabilirdi. ondan uzaklaştığım için kendimi kötü hissediyordum belki de (gerçekten fazlasıyla aptal)

--

bu hafta sonu iğrenç geçmişti, Draco ve Astoria barışmış. inanılır gibi değil. draco bunu kendine nasıl yaptı? hiçbir şey olmamış gibi davranacağım çünkü draco yu kaybetmek istemiyorum.

"Romeo'ya" | Draco Malfoy Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin