d: ölen kardesime cok benziyorsun Ophelia. seni her gordugumde onu gormus gibi oluyorum ve bu beni oldukca kiriyor.
igrenc hissetmistim.
d: onunda senin gibi bembeyaz teni, altin sarisi saclari, gozleri, ve oldukca fazla cilleri vardi. oldukca guzeldi. (kendimi anlattim siz de kendiniz gibi dusunebilirsinizz)
dedi gozlerime dalarak. aglamakli olan draconun yanina oturdum. elimi omzuna koydum.
ben cok ozur dilerim-
sozumu kesti ve daha yakinima geldi gozlerini gozlerimden asla cekmiyordu.
d: senin hicbir sucun yok Ophelia.
dedi ellerimin ustune ellerini koyarak. NE ELLERINI ELLERIMIN USTUNE KOYDU
elleri soguktu, gozlerinden bile. ama su an daha farkli bakiyordu. astoriaya baktigi gibi.. ahh hayir seni sevmesini bekleme ophelia kiz kardesini hatirlatiyorsun bu kadar. ellerini cekti.--
yaklasik 2 saattir sohbet ediyorduk ve hayatimin en guzel 2 saatiydi ama ne hos ki zaman gecmiyordu su an tum hogwarst sessizdi herkes uyuyordu biz haric.
d: beni guldurdun Ophelia. bu kadar komik biri oldugunu bilmiyordum
dedi gulerek. bana gulmustu,su an ne kadar mutlu oldugumu anlatamam. umarim eski haline donmez diye merline dualar ediyordum. belkide ilacin etkisinde de olabilirdi.
--
2 gun sonra-DM-
iyi misin? okulda kolunun alcida oldugunu gordum. nasil kolunu kirdin
kirmadim, sacma bi olay yasandi. onemsiz
artik yazmiyorsun?
tanimadigim birine yazmanin yanlis oldugunu dusundum.
ustune gitmemeliydim hakliydi cunku. merak ettiyseniz o gunden sonra dracoyla pek de konusmamistik ne iyiydi ne de bana kendimi berbat hissettiriyordu. sadece su siralar etrafta fazla gozukmuyordu. aksam yemeginden sonra assagi gole inmeye karar verdim. odama gitmek icin koridordan gecerken birkac ses duydum ve sesin geldigi yone dogru ilerledim karanliktan pek bir sey goremiyordum. hic kimseye gorunmek istemiyordum yoksa cok kotu seyler olabilirdi. sese yaklastigimda erkekler tuvaletinde aglayan birinin oldugunu duydum. girmeli miydim? (dejavu diger kitaptan)
aglayan kisi dracoydu. mermere yaslanmis bi sekilde agliyordu. aynada beni gorunce tedirgin bir sekilde arkasini dondu.d: ne isin var burda?
sesi duyunca merak edip geldim
d: git
yanina gittim, ellerinden tuttum daha dogrusu zorla surukluyordum. profesorlerden bir kacinin isigini gordugumuz anda draco beni saklanabilecegimiz bi yere cekti. oldukca dardi. agizimi eliyle kapatti. adimlar yaklasiyordu biz iste resmen nefes almamaya yemin etmistik. draconun alcida olan eli sıkısmıs olacak ki kucuk bi inlinti cikardi. hemen agizini kapattim adimlar. sesi duymamis olmamalari icin dua ediyordum. bu sirada aramizda birkac santim olan dracoya baktim o da bana bakiyordu. bu karanlikta bile bu kadar guzel gozukmeyi nasil basariyordu. gozleri karanlikta parliyordu ama gozyaslari yuzunden gozleri yorgun gozukuyordu. adimlar uzaklastiginda rahat bir nefes aldik.
d: senin yuzunden yakalaniyorduk!
hah? benim yuzumden mi?
bunu sorgulamayacagim Malfoy!d: nereye goturuyorsun beni?
şşştt!! sessiz ol yine basimiza belaya atma. sadece sus tamam mi?
--
odaya geldigimizde. ikimizde yere oturmustuk draco bana ' neden burdayim amk' der gibi bakmisti.her seyi anlat, seni dinliyordum.
d: neden beni bu kadar merak ediyorsun?
sana iyi gelecek draco, icinde tutarsan kendini yipratirsin. gun gectikce daha da berbat hissedersin. hadi dinliyorum anlat
anlatmakla anlatmamak arasinda kalmisti. biraz durdu ve konustu.
d: astoria bunu hic umursamazdi biliyor musun?
hicbir zaman gercekten iyi misin diye sormadi.draco bana babasinin onun uzerine kurdugu baskidan bahsetti agliyordu. ellerini tuttum yerde olan gozleri bana cevrildi.
onlar seni haketmiyor draco.
gozlerime bak. aglama, burdayim.kafasini omzuma yasladim ve saclarini oksadim.
mukemmel kokuyordu.yarin bunlarin hicbiri yasanmamis gibi davranıcaksın değil mi?
kafasini kaldırdı, doğruldu gözlerimin içine bakarak konuştu.
d: emin ol benim için kolay değil Lia.
bu arada Lia dememden rahats-değilim, Dray.
sende degilsi-gülümseyerek konuştu
d: değilim.
d: çok iyi bir arkadaşsın yeri geldiğinde güldürüyor, yeri geldiğinde beni dinliyorsun. herkesin böyle bir arkadaşı olmalı değil mi? biliyorsun Pansy her şeyi takar, bu sebeple ona her şeyimi anlatamam. Blaise desen her şeyi taşşağa vuruyor.
dedi gülerek. yapmacık bir gülümsemeyle bende güldüm. o beni arkadaşı olarak görüyordu üstelik ben ona delicesine aşıkken. (mal misin amk arkadasi olarak gormesi bile buyuk bi sey asik mi olsun hemen)
d: sen anlat bakalım, kendinden yani.
küçüklüğünden, ailen nasıldı sana nasıl davranırlardı?çekingen olduğuma bakma küçükken öyle değildim. ailem beni fazlasıyla şımarttığını söyleyebilirim, ailem tek çocuk olduğum için üstümde çok dururdu. hala öyle ama ben hep nefret ettim, bi abim veya ablam olsun isterdim.
her neyse ama ne olduysa bu son 2 yıl önce oldu biliyorsun, Rosa ve Blair'i ?dediğimde kafasıyla onayladı.
onlarla yakın arkadaştım,attıkları iğrenç iftiralardan sonra kendime olan özgüvenim tamamen yok oldu.aklıma gelince bile sinirleniyorum, aptallar.
d: Lia kendine güvenmelisin, Çok güzelsin derslerin iyi, sahip olduğun çok güzel bir ailen var. o kızlardan farklısın bu sebeple seni çekememiş olmalılar
dedi emin ses tonuyla, gülümsedim. güzel olduğumu söylemişti bunu diyen Draco Malfoysa inanmak zorundaydım. anlık gelen özgüvenle içimdekileri direkt yüzüne söyledim.
Draco Malfoy beni güzel bulduğuna göre gerçekten güzel olmalıyım ha?
dedim kıkırdayarak.
d: gerçekten güzelsin Lia. kendine haksızlık etme :) kulağıma gelen birkaç şeyden sana bahsetmem gerek sanırım?
ne söyleyecekti, merakla bakan gözlerimi ona doğru diktim.
-zgmills
uzun tutmaya calistim elimden geldigince 800 kelimeye yakin olmus Vote atmayi unutmayın optummm ♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Romeo'ya" | Draco Malfoy Hayal Et
FanfictionO: Astoria,özgüvensizlik yaşadığım her şey var onda. D: anlayamadım? O: kimse beni anlayamıyor zaten. D: kime sinirlisin bilmiyorum ama bana yazmayı kes. O: sana,sana sinirliyim. Keşke senden nasıl hoşlandığımı anlayabilseydin. D: komik şaka. O: san...