11. BÖLÜM

15.1K 415 70
                                    

           Medya Aziz DEĞİRMENCİ 🚬

Merhaba sevgili Efsunkâr ailem.. ❤️

Sizin yorumlarınız benim için çok önemli lütfen eksik etmeyin 🙏

     Yeni Bölümden haberdar olmak için beni takip etmeyi unutmayın. 🤗

Yol gittikçe bitmiyordu Aziz için

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yol gittikçe bitmiyordu Aziz için.
Derman'ı biran önce bulup ümüğünü sıkmak istiyordu! Çok uzamıştı bu iş.
Ona bulaşan hiç bir kişi sağ kalmamıştı bu zamana kadar. Bu köpek de kalmayacaktı.

Mekânın önüne geldiklerinde her biri araçlardan indi. Aziz belinden çıkarttığı silahı kurup ilerlemeye başladı.
Onunla aynı şekilde Hızır Ali ve İlyas da ilerledi. Adamlar her yeri sarıyordu.
Bazısı onlarla birlikte içeri yürüyordu.
Onların geldiğini gören gece kulübünün önündeki adamlar hemen silahlarını sarılırken, Aziz'in adamları ikisinide indirmişti.
Kulübün içine doğru ilerlediler.
" Neredesin lan şerefsizin evlâdı! " Aziz'in sesi ortalığı inletiyordu.
Silahı tavana ateşlerken kurşun sesini duyan herkes, büyük bir arbedeyle koşuşturma başlamıştı.

" Neredesin Derman! "

İlyas tuvaletlerin olduğu yere giderken Hızır Ali yan taraftaki odaya ilerledi.
Aziz sağına soluna bakarak Derman'ı arıyordu gözleri. " Tuvalette yok abi. "
Arka tarafa geçen adamlardan bazısı da geldi yanlarına. " Arkası da boş abi. "
Hızır Ali geldi yanlarına burnundan sertçe soluk alırken. " Oda boş. "
Aziz nefretle haykırdı.
" Oyun mu oynuyor bu köpek benimle! "  Cebinde çalmaya başlayan telefonu hemen alıp açtı. Ne kendi cevap veriyordu nede karşıdan cevap geliyordu. " Bulabildin mi beni? "
Derman'ın dalga geçen sesini duyunca, kükredi Aziz. " Ulan pezevenk seni bulunca hemen öldürmem diyordum ama, hemen öldüreceğim it soyu! Direk kafana sıkacağım! "

" Kalbimi kırıyorsun ama Aziz. Ben sana müjdeli haber vermek için arıyorum sen tehdit sallıyorsun. "

" Seni sikeceğim lan! Seni sikmezsem en büyük itim! " Telefonun ucundan gülmeye başlamıştı Derman. Aziz'in sinirlerini bozacak şekilde gülüyordu.
" Sana sıra gelene kadar ben hangini becersem acaba? Ananı mı? Sevgilini mi? " Beyninden vurulmuşa döndü Aziz. Ne dediğini anlayamamıştı ilk önce Derman'ın. Aziz'in sessiz kalışıyla Derman güldü tekrar.
" Hı Aziz? Yardımcı ol bana. "
Aziz hışımla önüne dönüp İlyas ve Hızır Ali'ye baktı.
" Ne dedin sen? " Ölüm gibi soğuk bir sesle sormuştu Derman'a.
" Sevgilin de anan da elimde. Senden kaybettiğim mallarımı istedim ama sen umursamadın. Verseydin bunlar olmazdı. Ama şimdi tüm mallarını versen bile umrumda değil..
Ben alacağımı aldım. Sadece ikilemdeyim ilk önce hanginden başlasam? "

Derman'ın telefonu gülerek kapatmasıyla Aziz çılgına döndü.
Kıracak yıkacak birşey ararken, demir taburelerden birini bara doğru fırlattı.
Tüm içkiler bardaklar parçalara bölünürken, yaralı bir aslan gibi kükredi. " Evdeki adamları ara! "
İlyas hemen telefonu çıkartıp evdeki korumalardan birini aradı. Hızır Ali de Asiye hanımın evini bekleyen adamları aradı. Her ikisi de cevap olamazken, Aziz daha çok çıldırmıştı.
" Cansel'le Anneni aldığını söylüyor! "
İlyas şok içinde baktı abisine. Bu doğru olamazdı, nasıl ikisini de alırdı.
Hemen klüpten çıkmaya başladılar hızla. Aziz arabasına atlayıp kimseyi beklemeden eve sürmeye başladı.
İlyas onun eve gittini bildiğinden kendisi Asiye hanımın evine sürmeye başladı, yanına aldığı birkaç adamla.
Hızır Ali ise Aziz'i takip etmeye başladı kendi arabasıyla.

EFSUNKÂRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin