•-•

301 35 43
                                    

Düz yazının köpeğiiiiyyyiiiiim ayyyoooolll
Bu arada yeni fic yayınladım Ateez bebeğim konulu 💅🏻
Bakın bakmazsanız sizi bi daha sevmem 🌬





Pow Yeosang

"Bakın o sarhoş kafa ile Wooyoung'un kaşını patlama fikri nerden çıktı bilmiyorum ama iyi ki çıkmış. Tanrıma şükür ki kaşını yarmamışım.. tek sorun kolumu kırmam."

Doktora bir şeyler anlatırken o beni götüne takmıyordu. Göz devirip alçıya alınan koluma baktım. Güzel kolum benim kimler kıydı sana meleğim...

"Bak bak yine salak salak koluna aşık aşık bakıyo."
San'ın sesi kulaklarıma dolunca kapının girişine baktım. Abim, Seonghwa ve WooSan ikilisi.

Dörtlü içeriye girerken bende oturduğum yerde dikleştim. Doktor tanrıdan yardım istercesine tavana baktı.

"Ben sizden bıktım, bi dahakine bu hastaneye gelmeyin dicem ama... maalesef hastane sizin."

Omuzları aşağıya inerken sağlam elim ile hemşirenin yanağını sıktım. "Oy oy çen bizden bıktın mı? Hanimiş melek doktorumuz.."

Gözlerinden ateş püskürtürken sinirle solumuştu.
"Yeosang!" Joong hyungun sesini duyunca adamın yanağını bırakıp dudağımı sarkıttım. Bi eğlencemiz var anasını sikiyorlar.

Doktor son kez kolumdaki alçıya güzelce  bir şeyler sarıp o ip gibi şeyi de boynumdan bağladı.

"Bu ipi takamsak olmaz mı?" Kaşlarımı kaldırarak doktora bakarken başını iki yana salladı.
"Takmalısın. Ayrıca fazlada hareket ettirmemelisin. Nasıl becerdin bilmiyorum ama hem kolun çıkmış hem kırılmış."

(Y.n hiç bir fikrim yok sadece salladım)

"Bir götünün üstünde düzgün dursa böyle salaklıklar olmayacak ama." Abim mırıldanarak konuştuğunda dudağımı sarkıttım.

Hiperaktif olmak benim suçum mu?

Doktor odadan çıkarken bende ayağa kalkmıştım. Wooyoung bana dil çıkartırken kaşında gördüğüm bandana ile hızla ona koştum.

"Lan cidden kaşın mı yarıldı amk?" Dudağım çarpan elle hızla elim sahibine döndüm. Seonghwa bana kaşlarını çatarak bakıyordu.

"Küfür yok!" "Abi şuna bir şey söyler misin? Kardeşine vuruluyor burda!"

Joong hyung omuz silkip Seonghwa'nın omuzuna elini koydu. "Eline sağlık, bir kez de benim için vursana?"

Gözlerimi şaşkınlık ile açarken seonghwa bu sefer hafifçe vurmuştu. "Abinin yerine vurduğum için daha hafif vurdum ağlama hemen!"

Omuzlarımı indirip odadan çıkarken Woo ve San'ı da peşimden sürüklemiştim.

"Bunları yanımızda Hyung diye gezdiriyoruz bi de.." mırıldanarak konuşurken Woo kulağıma eğildi.

"Kanka birisi hyung değil yalnız... hyung deme lazım olur diyim sen anla."

Sinirle sol elime koluna vururken bir iki küfür mırıldanmıştı. Çünkü onun sol kolu kırıktı ve ben o koluna vurmuştum. "Hay sikeyim ebeni Yeosang."
"Üzgünümmm..."

Hastaneden çıkarken abim işi olduğunu bizim eve sağ salim gitmemizden emin olması için Seonghwa'ya emanet etmişti bizi.

Seonghwa'nın yanımıza gelmesi işe arabaya binmiştik. İçkinin etkisi üstümden gitmiş yerine baş ağrısı kalmıştı.

Baby ~seongsang~ ✓Where stories live. Discover now