•^•

208 20 3
                                    





*uyarı! Smut karışımı minik düz yazı bölüm



Asktanem: Swvgilim
Su kapıyı açar mısın?

Yeosang: Hayır çocuklar ile konuşuyorum siktir git kapımdan

Asktanem: Çocuklarına başlatma
Ellerim koptu
Sana pasta aldım
En evdipin
Yazmaıuorum amk
Görüldü


Yeosang

Telefonu kenara atıp hızla kapıyı açtım
Seonghwa'nın elindeki büyük pasta kutusunu görünce sevinçle çığlık atıp kollarımı boynuna sardım.

"Teşekkür ederim sevgilim!"
"Bir saniye sevgilim mi dedin sen?"

Ondan ayrılıp pasta kutusunu elime alırken mutfağa girip pastayı masaya bıraktım.

"Sevgilim değil misin?"
"Öyleyim de böyle bir ayrı hoşuma kaçtı amk"

Göz devirip pasta tabağı ve iki çatal çıkartıp masaya bıraktım. "Ben yemicem gidicem birazdan."

"Nereye?" "Eski sevgilim öpüşmeye çağırmış bir gidip öpiyim gelirim?"
"Seni keserim!"

"Aşkım dalga geçiyorum hemende inanıyorsun!"

Dudağımı sarkıtıp omuz silktim. "Safım ben kanarım sende bana gül tamam mı." Eli ile yanaklarımı kavrayıp dudaklarımı öptü.
"Bal dudaklım ben öyle bir şey mi dedim?"

"Neyse ne! Nereye gidiyorsun?"
"İşe balım, hani ben ve abinin ortak olan kahvecisi varya, hani oraya gidiyorum para kazanıyorum..."

"Of gitmesen bu günlük?"
"Hm.. sex mi yapıcaz?"

Kollarımı boynuna sarıp dudaklarına uzandım.
"Hm... belki yaparız sevgilim."

Gözleri koyulaşırken gülümseyip alt dudağını ısırdım. "Böyle kışkırttıktan sonra gösterip elletmemek yaparsan ağzını kırarım."

"Olum biz seninle sevgiliyiz ha ağzını kırarım ne amk?" Dudağımı öpüp geri çekildi. "Küfür etme ısırırım ağzını."

Göz devirip ondan ayrıldım. "Pastayı yiyelim mi?" Başını salladığında pastayı tabaklara koyup elime aldığım tabaklar ile salona geçtim.
"Şu tırnak olayını anlatcak mısın?"

Bunu söylemem ile odaya derin bir kahkaha bırakmıştı. "Söylersem bana kızarsın ve utançtan benimle bir kaç gün konuşamazsın."

"Ne kadar ayıp bir şey olabilir ki?" Başını iki yana sallayıp koltuğa oturdu. Televizyondan rastgele bir film açarken pastadan bir çatal alıp ağzıma attım.

Seonghwa eline telefonu alıp bir video açmıştı.
"Şuna bir bak anlamazsan sana uygulamalı gösteririm." Başımı sallayıp elime aldığım telefondan videoyu izledim.

"Anlamadım, alamamak ne alaka elle?"

Kıkırdayıp elini kalçamda gezdirdi. Hormonlarım etkileşime geçerken derince yutkunup ona baktım. O ise sırıtıp beni kalçalarımdan kavrayıp kucağına çekti.

"Aşkım şimdi uygulamalı olarak göstereceğim sana." Başımı salladığımda dudaklarımızı birleştirip beni koltuğa uzandırdı.

Altımdaki sertlik ile ona sürtünüp gülümsedim. "Kaşınma sevgilim." Kıkırdayıp başımı salladığımda eli şortuma gitmiş ve indirmişti.

"Bak güzelim şimdi elime," sağ elini kaldırıp bana uzattığında ellerine tapasım geldi, siktir neden elleri bu kadar güzeldi ki.

"Yeosang şimdi elimi em bebeğim."
Anlamasamda başımı sallayıp dudaklarımı araladım. Elini çektiğinde kalçama getirmişti bir parmağını deliğimden içeriye ittiğinde yavaşça kalçamı ona doğru ittim.

"Bak şimdi güzelim, ikinci parmağımı da ittiğimde acıdı değil mi?" Başımı sallayıp dudağımı ısırdım. Üçüncü parmağını ittiğinde başımı yastığa gömüp inledim. "Ah siktir."

"İşte buydu aşkım." "Ney-"
"Yeosang oğlum biz geldi-" evet sanırım büyük sıçmıştık.

Kapıdan bize şaşkınlık ile bakan annem ve babamı gördüğümde başımı yastığa gömdüm.
Tanrım lütfen bu gerçek olmasın.



Heyecanlı yerlerde kesmek🤝ben

Baby ~seongsang~ ✓Where stories live. Discover now