27

269 12 4
                                    


HOO Karakterleri Sarhoş Olsaydı

Percy: Büyük olasılık çok sakar olurdu, herkesin yanına gider onlarla konuşur ve en sonunda Annabeth'in yanına gidip orda uyuklardı.

Annabeth: Flörtöz olurdu, hayır gerçekten flörtöz. Büyük olasılık Percy uyuklarken onun saçıyla oynardı.

Jason: Annesine olanları bildiği için asla sarhoş olacak kadar içmezdi ve sarhoş olanlara yardım edip daha fazla içmememelerini sağlardı.

Piper: İçerken bir yandan da bir şeyler atıştırıp sürekli konuşurdu. Her şey hakkında konuşurdu, büyük olasılık yabancılara Yunan melezleri hakkında bir şeyler anlatırken Jason onu durdururdu.

Leo: Kesinlikle Leo içince konuşmayanlardan olurdu. Düz bir ifade ile duvara bakarak içkisini yavaşça yudumlardı, insanlar onu yüzündeki kızarıklıklardan ve sessizliğinden sarhoş olduğunu anlardı.

Hazel: Alkolü çok sevmezdi ama içinde biraz vahşi ve komik olurdu.

Frank: İçince kafası biraz yavaş çalışanlardan olurdu, sürekli "ne dedin?" gibisinden şeyler derdi.

Reyna: En sıkı alkol içen o olurdu. Bardağın mı bitti? Bunu sakın Reyna'ya gösterme çünkü hem sana hemde kendisine bir bardak koyacaktır.

Nico: Büyük olasılık grupta en çok  alkol bağımlılığına yatkın olan kişi olurdu. İçince sadece uyur ve Will onu almaya geldiğinde uslu bir çocuk gibi onun elini tutup sadece gider.

Percy Jackson TrashHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin