Cateva raze de soare mi-au intrat in ochi si m-au trezit. Am protestat si m-am uitat la ceas. 7.30 . Pot sa dorm linistita. M-am intors asteptandu-ma sa-l vad pe Luke cum doarme cu pinguinul lui imens de plus in brate dar nu am dat de el . M-am ridicat in capul oaselor si l-am razut pe jos , dormind cu capul pe marginea patului si cu chitara in brate. M-am ridicat din pat si am inceput sa-l scutur usor ca sa-l trezesc.
-Luke , am soptit stragandu-l usor de mana.
-Iha, a marait si a atins din greseala corzile chitarei facand un zgomot deranjant.
A tresarit si a inceput sa se uite speriat in toate partile.
-Heaven ce s-a intamplat ? m-a intrebat cand a realizat ca sunt in fata lui . Cat e ceasul ?
-7.
-De ce m-ai trezit ?
-Ai adormit pe jos.
-Aaa,
L-am ajutat sa se ridici , asa somnoros cu era si m-am bagat inapoi in pat. Statea in piciore langa pat si incerca sa se decida ce sa faca. Dintr-odata isi scoate tricoul si se arunca in pat. Fara sa ma avertizeze ma cuprinde si ma trage in bratele sale. Am ramas surprinsa si ma asteptam sa zica ceva dar el m-a strans si mai tare in brate si mi-a frecat usor nasul de gatul meu . Am renuntat sa ma mai gandesc ceva sau sa inteleg de ce a facut asta si am adormit. Era atat de bine cand ma tinea in brate.
Cand m-am trezit de data aceasta Luke nu mai era langa mine si nici pe jos. M-am uitat la ceas si am sarit din pat ca sa ma duc la baie dar cand am deschis usa m-am izbit cu privirea de Luke care se barbierea. Avea doar un prosop in jurul soldurilor si parul ud de la dus.
-Neata , a zis cand m-a vazut.
-Neata , am zis neputand sa ma misc .
-Ai nevoie la baie?
-Aaaa nu . vreau doar sa-mi iau o clama de par .
Am trecut pe langa el si m-am apropiat de oglinda si am ajuns intre Luke si chiuveta. Brusc m-a apucat rasul.
-Ce e asa de amuzant ? ma intreaba Luke.
-Arati ca Mos Craciul , am recunoscut.
Era dat cu spuma alba pe jumatate de fata si daca si-ar fi pus o caciulita de Mos Craciun ar fi putul incepe sa imparta cadouri.
-A da?! Nu doar eu arat ca Mosul sa stii , imi spune.
-Ba cred ca tu esti singurul .
Dint-odata a luat niste spuma din tubul de pe marginea chiuvetei si m-a murdarit pe fata .
-Luke ! am tipat la el.
-Acum ne asortam .
Am luat si eu niste spuma si am zis :
-Sa vezi ce patesti .
-Ma si tem de tine.
A tusnit pe usa si a coborat pana in living si am fugit dupa el tipand :
-Luke !!
Cand am crezut ca l-am prins el mi-a imobilizat mainile la spate si cu o mana m-a prins de talie , apropiindu-ma de el.S-a aplacat mult spre mine si am crezut ca avea de gand sa ma sarute dar s-a sters de mine si astfel m-a murdarit si mai tare
-Nu-i corect, am protestat.
-Uite ce fac ei in timp ce noi muncim . l-am auzit pe Calum spunandu-i lui Ashton .
Stateau in usa bucatariei si se uitau la noi . Imi inchipuiam cum aratam murdara pe fata , cu parul ravasit si imbracata in pantaloni scurti si maieu in timp ce Luke ma tinea lipita de el si cu mainile imobilizate.
-Neata , le-a zis Luke chicotind si dandu-mi drumul la maini dar inca tinandu-ma la pieptul sau.
-Vreti sa mancati ? a intrebat Ashton .
-Sigur, zice Luke . Cine a gatit ?
-Eu , zice Ashton .
-Atunci mancam , chicoteste din nou Luke .
Ce e cu veselia asta pe el ?
-Venim repede, spune si ma trage de mana spre scari , pana in camera .
Dupa ce m-am spalat Luke s-a dus la baie si in timp ce el nu era mi-am aruncat o privire peste noul cantec .Luke a iesit si m-a surprins citind versurile si s-a incruntat.
-Ai scris asta azi-noapte? l-am intrebat.
-Da.
-As vrea sa aud cum suna.
-Mai tarziu . Hai sa mergem ca se supara baietii .
L-am urmat pana in bucatarie unde Ash si Calum se certau de la niste farfurii .
-Tu stai langa Mike ca mereu imi furi mancarea , il acuza Ash pe Calum .
-Nu-i adevarat, a ripostat Calum .
-Ba da.
-Nu-i baga in seama ,imi sopteste Luke ducandu-se spre frigider. M-am asezat la masa si am luat o felie de paine prajita in tipm ce ma uitam la Ash si la Calum cum se ciondaneau .Luke a scos o sticla de suc si a pus pahare pe masa si a venit si s-a asezat langa mine. Aveam felia de paine in mana si m-am trezit ca blondul musca din ea si cand m-am uitat urat la el a facut o fata de catel plouat . Cum poti sa te superi pe el ?
-Hei , s-a auzit Michael din usa. Vad ca suntem toti .
S-a uitat la mine si s-a asezat in fata mea la masa. S-au asezat si Ash si Calum si am inceput sa mancam .Tot timpul asta Ash siCAlum l-au cicalit pe Mike ca a plecat atatea zile de acasa si au facut glume pe seama lui . LUke se uita din cand in cand la mine sa vada daca sunt de acord cu prezenta lui Michael dar am inteles ca daca urma sa stau cu ei trebuia sa-l suport.
Dupa masa a mers in living unde baietii am facut campionat de jocuri video .Doamne ce copii sunt! Am plecat fara sa ma observe si m-am dus sa fac dus. Trebuia sa ma pregatesc sa merg la lucru . Judy a incercat toata dimineata sa dea de mine dar inca eram suparata pe ea asa ca i-am respins apelurile. Cand am iesit de la dus l-am gasit pe Luke in camera inbracat cu o pereche de jeansi skinny si o camasa rosie in carouri .
-Pleci undeva , l-am intrebat curioasa.
-Am niste treaba in oras. Vrei sa te las la lucru.?
-Sigur. Ma imbrac imediat .
M-am imbracat cu primele lucruri pe care le-am gasit in dulapul pe care in imparteam cu Luke si am coborat in living unde el ma astepta impreuna cu ceilalti baieti .
-Mike iau eu masina ,il anunta Luke .
-Sa ai grija de ea.
Cand am ajuns pe aleia din fata Luke mi-a deschis portiera si dupa aceea a urcat si el . A dat drumul la radio la maxim si tocmai atunci a inceput melodia lor She look so perfect .
-Ador melodia asta , a zis si a inceput sa cante.
-Am inceput sa rad de el dar el era prea absorbit de cantes si de drum si nu m-a bagat in seama . Cand am ajuns in fata clubului a zis :
-Vrei sa vin sa te iau ?
-Nu e nevoie.
-La cat iesi ?
-Nu stiu sigur.
-Ok , ne vedem acasa .
Numai bine spune asta ca se apleaca si ma saruta pe frunte . Am coborat repede din masina si i-am facut cu mana dupa care am privit cum masina se indeparteaza.
-----------------
Asa cum am promis , am postat azi capitolul urmator .Ura!
Va astept cu sugestii , intrebari si pareri .
XoXo