Capitolul 12.

972 59 4
                                    

-Cred ca am sa innebunesc Luke, am spus cand am urcat in masina .

-De ce ? ma intreaba Luke atent atat la mine cat si la drum .

 -Locul asta incepe sa ma disperse.

-Clubul ?

-Da. Acum mi se pare muzica prea tare, jumate din bautura pe care o servesc ajunge pe mine si ma trezesc cu tot felul de libidinosi care umbla dupa mine.

Luke a chicotit si a zis :

-Esti prea obosita Heaven .

-Muncesc asa de doi ani . Ce s-a intamplat ?

-Tu sa-mi spui .

-Era mai usor cand stateam singura . Faceam ce vroiam , cand vroiam .

-Si acum ?

-Nu stiu . De cand stau cu voi totul e diferit.

-Deci dai vina pe noi ?

-Nu . Nu  asta am vrut sa zic , am inceput sa ma explic dar i-am vazut zambetul jucaus si mi-am dat seama ca glumeste. Foarte amuzant.

-Stiu. Sunt un talent innascut.

-Modestule.

-Si am ajuns, a zis coborand ca sa-mi deschida portiere. Domnisoara, ma pofti el sa cobor.

-Tu chiar iti bati joc de mine ?

-Neah. Glumesc si eu .

Isi puse man ape dupa umerii mei si ma condu-se pana in camera astfel .

Dimineata Luke iar nu era in pat. Unde Doamne disparea baiatul asta? Am coborat in living unde ,de data asta l-am gasit pe Michael jucand jocuri video .

-Neata, am spus asezandu-ma pe canapea.

-Neata, a zis impuscand niste zombie in vocul video . Vrei sa joci ? ma intreaba.

-De ce nu.

Mi-a dat un joystick si a spus:

-Hai sa te invat .

-Ti-ai facut ceva la par ? l-am intrebat observand ca parul lui era acum verde deschis.

-E chiar asa evidest, a spus chicotind.

Dup ace s-a chinuit cam o ora in care Michael s-a chinuit sa ma invete a spus:

-Ma dau batut.

-De ce ?

-Pur si simplu nu ai cum sa inveti .

-Nu sunt chiar asa de rea.

-O ba da . Recunoaste ca nu te descurci la toata urma e o chestier de baieti .

-Vrei sa zici ca o fata nu poate sa joace jocuri video .

-Ba da dar nu la fel de bine ca un baiat . Nu m-ai putea bate niciodata la un joc video.

-Pui pariu ?

-Da. Cine pierde face cinste cu pizza. Pentru toata lumea.

-S-a facut . Baieti veniti aici sa vedeti cu o bat pe Heaven la jocuri video, a tipat .

Ash si Cal au aparut de nicaieri si s-au asezat langa noi pe jos.

-Trebuie sa vada asta, azis Calum .

Ne-am jucat cam jumatate de ora si in final am castigat .

-Cum ai facut asta, erai varza , a zis Mike ramanand cu gura cascata.

-Sa zicem ca sa cresti cu doi baieti obsedati de jocuri video are si un beneficiu , am spus.

-Te-a facut praf Mike, a spus Ash .

-Ce se intampla aici , il auzim pe Luke din capul scarilor.

-Mike ne face cinste cu pizza , i-am spus.

-Vreau si eu , a zis Luke.

S-a asezat langa mine si toti l-am urmaritpe Mike cum face comanda de pizza .

-Nu stiam ca te pricepi la jocuri video , ma intreaba Luke la ureche in timp ce Ash si Cal se jucau .

-Pai nu m-ai intrebat daca stiu sa joc.

-Chiar trebuie sa te cunosc mai bine.

Dupa ce am mancat Mike s-a oferit sa ma duca la lucru si de data asta am avut o seara linistita.

Dimineata cand m-am trezit Luke iar nu era langa mine. Am crezut ca iar a disparut pe cine stie unde dar l-am gasit in bucatarie stand cu ceilalti baieti la masa si vorbind.

-Neata, le-am zis .

-Hei , m-au salutat toti in cor.

-Mi-am pus cafea si m-am asezat langa Luke.

-Ce e cu sedinta asta ? am intrebat .

-Incercam sa ne hotaram cine o sa ateasca azi , ma lamureste Ash .

-Sigur nu Mike , am spus sis pre surprinderea mea el a ras.

-Nu vrem sa murim , a zis Cal iar Mike s-a strambat la el .

-Fac eu daca ma ajuta si Heaven , se ofera Luke si se uita la mine.

-De ce nu , am spus .

-S-a stabilit . Puneti-va pe treaba , zice Calum . Ne e foame .

Baietii au plecat din bucatarie si am ramas doar cu Luke . Dup ace am stabilit ce urma sa gatim Luke si-a conectat telefonul la boxe si a dat drumul la muzica la maxim.

-Esti nebun , i-am spus.

-Hai ca-ti place.

In timp ce curate niste cartofi Luke a inceput sa cante:

-Where are you, and I'm so sorry, I cannot sleep, I cannot dream tonight. I need somebody and always, this sick strange darkness, comes creeping on so haunting every time.

-Acum ma mai si torterezi , i-am spus.

-Nu-ti place cum cant ?

-Nu am zis asta, am chicotit .

-Dar ce ai zis ? ma intreaba si vine amenintator spre mine .

-Nu te apropia.

-Ca ce faci.

Am luat o mana de faina din pachetul desfacut de pe masa si am aruncat pe el.

-Trisezi , a tipat la mine .

-Si tu trisezi.

-Cu ce ?

Voiam sa-i spun  ca triseaza atunci cand se uita in felua ala al lui la mine sic and imi zambeste dragastos dar am simtit cum camera incepe sa se invarta cu mine si m-am rezemat de blatul din mijlocul camerei .

-Heaven ? am auzit vocea lui Luke undeva in departare dar nu am fost in stare sa-I raspund.

Uitati si capitolul 12. Imi pare rau ca nu am reusit sa-l postez ieri .

Ca de obicei  astept parerile,sugestiile si intrebarile voastre.

XoXo 

▲Voodoo Doll▼ (5 Seconds Of Summer)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum