Capitolul 16.

747 58 3
                                    

Dimineata Luke iar nu era langa mine in pat ai incepeam sa urasc plecarile lui. Vreau sa ma trezesc in bratele lui , vreau sa-i vad zambetul si ochiii albastrii prima data cand deschid ochiii si vreau sa ma sarute "de buna dimineata" . M-am intins dupa telefon ca sa vad cat e ceasul si apoi m-am izbit cu un oftat in pat .

-Heaven , am auzit vocea lui Luke din baie.

-Da, am raspuns vesela ca-l auzeam si cu gandul la cu ce era imbracat- sau cu ce nu era.

-Vino putin.

Am luat din dulap camasa in carouri a lui Luke si m-am dus in baie unde l-am gasit barbierindu-se . Avea doar un prosop in jurul soldurilor si i-am vazut zambetul in oglinda.

-Neata , mi-a zis

. -Hei , i-am raspuns si m-am dus sa-l imbratisez .

A dat sa ma sarute dar l-am refuzat zicand:

-Nu ma murdari . De ce m-ai chemat?

-Ai niste fond de ten ?

-Da . De ce ? am intrebat chicotind.

-Sa-mi acopar vanataia.

M-am uitat spre gatul lui si am vazut o vanataie pe care eram mandra ca i-am lasat-o.

-De ce vrei sa o acoperi? l-am intrebat sarutandu-l pe gat.

-Avem un interviu peste 2 ore si daca vad reporterii vanataia incep sa puna intrebari.

-Scuze.

-Pentru ce?

-Ca ti-am lasat-o.

-Nu m-am suparat.

-Sigur?

Chiar imi place

-Serios?

-Da.

L-am muscat usor de gat fara sa-i las vanatai acum.A chicotit si m-a imbratisat mai tare.

-Te superi daca stau cu tine ? l-am intrebat.

-Normal ca nu.

Am stat cuminte cu capul rezemat de pieptul lui cat timp s-a barbierit apoi i-am acoperit vanataia cu fond de ten.

-Gata , l-am anuntat cand am terminat.

-Multumesc.

Se uita lung la mine si imi descheie primul nasture de la camasa si ma trage mai aproape de el. Ma las pe spate ca sa-i las acces la pieptul meu iar el incepe sa presare saruturi dulci pe marginea sutienului.

-Baietii aveau dreptate , hainele mele stau mai bine pe tine.

Am chicotit cand am auzit asta si am inchis ochiii bucurandu-ma de atingerea buzelor lui. Dintr-odata simt o durere puternica si deschid ochiii si-l vad pe Luke privindu-ma si zambindu-mi pervers.

-Asta a fost revansa scumpo.


Ne-am intors amandoi in camera si ne-am schimbat. El s-s imbracat cu obisnuitii blugi negri , stramti, rupti si un tricou fata maneci cu Kurt Cobain in care arata demential .E mi-am luat o pereche de colanti negri si un hanorac pufos.

_eu trebuie sa plec , ma anunta.

-Ok. Cam in cat timp te intorci ?

-Cateva ore.

-BIne.

-Ma conduci?

-Sigur. Ti-ai luat telefonul?

▲Voodoo Doll▼ (5 Seconds Of Summer)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum