Capitolul 18.

823 57 11
                                    

Cand am ajuns acasa din sufragerie se auzeau zgomote groazanice.

-Baietii iar joaca jocuri video? il intreb pe Luke.

-Dap, spune ducandu-se spre locul de unde veneau zgomotele.Liniste, ce-i cu voi, striga la ei incercand sa para autoritar.

Nu i-a iesit.

-Dar ce esti tu Luke? Mama ? intreaba Mike sarcastic.

-Nu , dar nu e frumos sa faceti ca toate animalele cand avem musafiri.

-Heaven nu e musafir, spune Ash.

-Daca v-ati lui ochiii 5 secunde de la ecran ati vedea ca nu e vorba de Heaven , le-a zis Luke.

In momentul acela baietii au dat pauza jocului si se uitau spre locul in care stateam eu si Amelia .

-Buna, striga Ash in felul sau caracteristit si vine sa o imbratiseze

Ce lipicios e baiatul asta.

-Hei, striga si Calum facandu-i cu mana.

-B..b..buna, ingana Mike scapand telecomanda din mana.

Toti baietii se uitau lung la el si la felul cum nu-si lua ochiii de la Amelia.

-Eu sunt Amelia, spune ea facandu-le cu mana .Ce jucati ?

-GTA daca stii ce e ala,spune Calum .

-Cum sa nu stiu , vreau si eu sa joc , se anunta ea.

-Nu vrem sa te batem din prima , spune Ash.

-Voi ? Sa ma bateti pe mine? Asta e buna, spune blonda asezandu-ser intre Mike si Calum .

-Lasa-i sa se joace, imi sopteste Luke si ma trage de mana spre bucatarie.

-Crezi ca o sa se inteleaga, il intreb.

-Sunt sigur.

-Ce era cu Mike.

-Cred ca i-a cam cazut cu tronc Amelia.

-Uhh , spun amintindu-mi privirealui Mike.

-Dar hai sa nu vorbim despre ei. Mi-a fost dor de tine.

-Si mie de tine.

Ii simt mainile puternice pe coapsele mele si ma trezesc ca ma ridica si ma ajeaza pe blatul din bucatarie. Isi apasa buzele catifeate peste ale mele si ma las condusa de el. Mi-am inconjurat picioarele in jurul taliei sale si l-am tras mai aproape.Mainile lui calde imi atingeau pielea de pe spate si nu puteam sa ma gandesc decat la el . Mi-am dus mainile dupa gatul lui si l-am muscat usor de buza. I-am lasat limba sa patrunda in gura mea si am auzit un marait usor din partea lui . Voiam sa-i dau jos tricoul , sa-i ating pieptul , sa-l sarut dar mi-am adus aminte ca in orice moment ar putea intra cineva.

Am intrerupt sarutul si am spus in soapta:

-Luke...

-Da , a spus gafaind si lipindu-si fruntea de a mea.

-Daca vine cineva?

-Si ce daca ? mi-a raspuns zambind inocent. Nu facem nimic rau.

Dupa cateva secunde a capitulat si a spus:

-Dar ai dreptate.

M-a ajutat sa cobor dar l-am luat de mana si i-a spus;

-Luke?

-Da Heaven.

-Mi-e foame.

A inceput sa rada de mine si l-am lovit usor in brat :

▲Voodoo Doll▼ (5 Seconds Of Summer)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum