Capitolul 22.

576 40 10
                                    

Razele enervante ale soarelui se strecurau printer draperii si m-au facut sa-mi deschid morocanoasa ochiii. Prima data l-am vazut pe Luke langa mine care dormea ca un bebelus . Pe copilul asta nu-l deranjeaza nimic ? M-am intins dupa telefon si m-am uitat la ceas; 12.30. Asta explica de ce imi era asa foame. M-am dat jos din pat cu grija ca sa nu-l trezesc pe Luke si m-am imbracat cu un tricou de-al lui si am coborat in bucatarie.

-Neata, le-am lui Ash si lui Calum .

-Hei, imi zice Ash .

-Unde e Luke? Intreaba Calum.

-Doarme, zic si ma chinui sa ma asez pe scaunul inalt de la masa.

-Vrei cafea ? intreaba Ash .

-Mai intrebi ? Unde e Amelia?

Ashton si Calum s-au uitat la mine lung cu subinteles si mi-am dat seama ca sear trecuta s-a dus in camera lui Mike. Daca idiotul ala o raneste o sa-l tai in bucatele si il dau de mancare la ciori .

-Pana la urma te-ai distrat seara trecuta , imi spune Ash facandu-mi cu ochiul.

-Ai putea zice si asa, spun .

-Vreau sa-mi cer scuze pentru sor-mea, zice Calum . Mereu l-a placut pe Luke si el doar a incercat sa nu o raneasca.

-Asta-i Luke, spun zambind .

-Buna dimineata , zice Liz intrand in bucatarie.

Mi-a aruncat o privire dura si si-a pus si ea cafea asezandu-se in fata mea.

-Cum ati dormit copii ? intreaba Liz.

-Bine , zis Ash si Cal in cor.

Se uitau cand l-a mine cand la Liz si mi-am dat seama ca stiau ca se intampla ceva . Dupa seara trecuta stiam ca Liz nu o sa ma suporte dar nu vreau ca asta sa ma indeparteze de Luke.

Ash m-a privit insistent gen „ce naiba s-a intamplat" dar i-am facut semn sa o lase balta. Liz ma privea insistent si a intrebat :

-Unde e Luke?

-Doarme inca .

-Asa de tarziu ?

-Da. Era obosit aseara.

-Azi am in plan sa va fac ceva comestibil de mancare .De cand nu ati mancat ceva bun baieti ? zice Liz.

-Defapt Heaven ne-a gatit . E geniala in bucatarie, spune Ash .

-Si Heaven tu nu lucrezi sau ceva de genul ? intreaba Liz.

-Ba da dar am concediu . Nu m-am simtit prea bine in ultimul timp .

-Aseara pareai destul de bine.

Nimeni nu a mai zis nimic. Liz se uita la mine , eu la ea iar Ash si Cal pareau dezorientati .

-Neata lume, spune Luke intrand si el in bucatarie.

Era doar intr-o pereche de pantaloni scurti si isi aranja parul ciufulit. A venit si m-a sarutat pe obraz , chiar in fata mamei lui si mi-a spus :

-Buna scumpo.

-Hei,ii spun .

Si-a pus si el cafea si s-a asezat langa mine. Mai lipsea doar Mike . S-a auzit un telefon sunand din living si Liz a plecat sa raspunda . Cum a plecat atmosfera s-a relaxat vizibil .

-Ce dracu s-a intamplat aici ? intreaba Calum .

-I-am zis maica-mii ca sunt cu Heaven , spune Luke tragandu-ma mai aproape de el .

▲Voodoo Doll▼ (5 Seconds Of Summer)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum