Capitolul 1.

1.7K 71 5
                                    

Imediat ce am primit mesajul de la AJ in care imi spunea sa ajung cat de repede pot la munca am si plecat spre "Witching Hour".Nu ii statea in fire lui AJ sa fie asa spontan deci insemna ca e ceva urgent . 

Am intrat in fuga pe usa din spate a clubului si l-am gasit pe seful meu stand la bar cu un pahar de whisky in mana. 

-Buna Heaven ,ma saluta el cand ma vede. 

-Ce era atat de urgent ? l-am intrebat gafaind . 

-Trebuie sa ma ajuti cu ceva. 

-Spune . 

AJ era doar cu cativa ani mai mare ca mine si genul de rocker amuzant care ii face pe toti sa se simta bine in preajma lui .Dupa ce fratele lui i-a lasat clubul toti au crezut ca va ajunge la faniment dar s-a intamplat exact pe dos. Andrew Jason ,dar pe scurt AJ, a reusit sa aduca "Witching Hour" la un succes rasunator ,aducand formatii ca Green Day sau Arctic Monkeys. 

M-am asezat si eu pe unul dintre scaunele inalte de la bar si am luat sticla cu whisky si un pahar de dupa tejghea . 

-Ar trebui sa auzi ce am sa-ti spun inainte sa bei ceva, ma avertiza AJ. 

-De ce ?  

-Nu vreau sa ma bati . 

Ce-i drept ca ma enervam foarte repede dar niciodata nu i-as face nimic lui AJ . 

-Ma concediezi ? l-am intrebat in gluma ,sperand sa nu fie adevarat. 

Dupa ce m-am mutat la Londra "Witching Hour" mi-a devenia a doua casa si nu as fi suportat sa fiu data afara mai ales ca ,dupa parerea mea,ma descurcam destul de bine. 

-Doamne fereste ,Heaven .Sa nu mai spui asa ceva .Te-am chemat pentru ca vreau sa ai grija de cineva. 

-Vrei sa fiu babysitter? Ce imi ascunzi AJ ? l-am intrebat curioasa turnandu-mi whiscy in pahar 

-Nu chiar.Suntem pe cale sa semnam un contract cu o trupa noua dar baietii vor sa ne cunoasca mai intai asa ca unul dintre ei v-a sta cu tine cateva zile. 

Aproape m-am inecat cand am auzit .Stia ca nu suport sa-mi impart spatiul personal. 

-De ce cu mine ?  

-Pentru ca tu esti singura in care am incredere ca ii poti convinge , la toata urma tu mi i-ai adus pe cei de la "The Vamps" . 

-Dar nu vreau sa am grija de nu stiu ce mucos care se crede mare rocker doar pentru ca stie sa tina o chitara in mana. 

-Te rog Heaven . Fii ingerasul meu si fa asta pentru mine ,imi spuse cu ochi mari de catelus. 

De ce mi-a pus oare mama numele asta? 

-Cand ajunge ? am intrebat exasperata lasandu-mi capul pe masa ?  

Usa din spate a clubului se deschise cu scartaitul ei specific si AJ spuse:  

-Cred ca ti-a ajuns colegul de camera. 

-Scuteste-ma ,m-am ratoit la el . 

-Michael , in saluta AJ pe baiat si se ridica de e scaun . 

Ma uit atent la el si mi se pare ca are ceva de cunoscut dar habar nu am ce .Daca canta intr-o trupa poate l-am vazut pe la televizor sau in deschiderea unui concert dar mi se pare putin probabil.Cand ajunge in dreptul meu imi intinde mana si zice : 

-Micheal . 

Dau mana cu el si spun fara tragere de inima : 

-Heaven .  

Am observat ca in spatele sau se afla un geamtan in care se aflau ,probabil , lucrurile sale .Cat Doamne are de gand sa stea ? M-am ridicat brusc de pe scaun si i-am zis lui AJ: 

-Daca nu mai ai treaba cu mine ,plec.Aseara am stat pana tarziu si nu am dormit prea mult pentru ca tu m-ai chemat la club la 8 dimineata. 

-Nu uiti nimic ? ma intreba AJ ridicand o spranceana cand am dat sa plec. 

-Ce ? am intreba rastit . 

Cand am spus asta Michael imi facu cu mana si imi zambi . 

-O da !  

Am uitat ca acum aveam si catel . 

-Vino. 

I-am facut semn cu mana sa vina dupa mine in timp ce cascam si am iesit afara in lumina palida a soarelui de dimineata din Londra .Aveam de mers ceva pana acasa si deja piciorele nu ma mai ascultau. 

-Nu urci ? ma intreba Michael facand semn spre un Jeep alb. 

Am urcat fara sa spun nimic si am asteptat sa porneasca masina.Imediat ce am pornit a deschis radioul de unde se auzeau niste melodii pop pe care nu le stiam. 

-Ador melodia asta ,spuse el dand mai tare si incepand sa cante. 

E clar ca il urasc .

-------

Primul  capitol ! Yey ! 

Va astept cu pareri .

XOXO 

▲Voodoo Doll▼ (5 Seconds Of Summer)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum