Urmatoarele 24 de ore mi le-am petrecut gandindu-ma doar la sarutul cu Luke.Fusese scurt dar atat de intens. Inca imi aduc aminte de buzele sale catifelat, de privirea lui atintita asupra mea, de senzatia de caldura pe care am simtit-o cat timp el m-a atins. Fusese atat de ingrijorat pentru mine si ma uimise faptul ca si ceilalti baieti erau la spital atunci cand m-am trezit. Toate din cauza mea.
-Buna, am auzit vocea lui Luke si m-am trezit din visarea mea.
-Hei, am zis.
Data trecuta cand l-am vazut intrand in salon l-am luat la intrebari pentru ca ii spusese asistentei ca este iubitul meu. Incercam eu sa fac pe dura dar nu-mi displacea ideea ca Luke sa-mi fie iubit. Daca am fi impreuna m-ar sarua mai des. Am chicotit la acest gand si i-am atras atentia blondului.
-Te simti bine? ma intreaba el.
-Da, doar m-am gandit la ceva.
-La ce te gandeai.
"La tine idiotule"
Seaseaza pe scaunul de langa patul meu si se uita insistent la mine.
-Nu e importa. Cand pot pleca de aici, am schimbat eu repede subiectul.
Urasc acest salon si chiar daca nu am stat aici mai mult de 2 zile simt ca inebunesc.
-Am sa incerc sa-l conving pe doctorul tau sa-ti dea drumul peste o saptamana dar depinde de cum te simti, imi spune.
-Peste o saptamana?! am izbucni. Luk, eu nu mai rezist aici nici macar jumatate de ora dapai o saptamana.
Deja incepeam sa-mi ies din minti dar zambetul tampit care aparu pe fata lui Luke il trada.
-Vorbeste, am tipat la el.
-Am venit sa te iau acasa dar daca iti place aici...
-De ce nu mi-ai zis mai repede, am spus aruncand cu o perna dupa el.
-Am vrut sa te chinui putin.
-Cand pot merge acasa?
-Acum daca te schimbi si daca esti sigura ca te simti bine.
-Sunt bine doar ca vreau sa scap cat mai repede de aici .
-Se vede ca esti bine la cum tipi.Ai nevoie de ajutor sa te schimbi, adauga cu un zambet pervers.
-Iesi Luke.
Dupa ce a iesit m-am schimbat repede si am iesit pe hol. Luke astepta in fata salonului si a zambit cand m-a vazut.
-Hai acasa, zice si ma ia de mana.
M-am uitat lung la el cand m-a prins de mana.
-Trebuie s-i dam impresia asistentei ca suntem impreuna.
-Pai te-a mancat pe tine undeva sa-i zici ca esti iubitul meu, de parca as iesi cu tine.
-Ce ar vrea sa insemne asta?
Se uita lung la mine si nu-i venea sa creada ce ii spuneam si sincer nici mie nu-mi venea sa cred. "Ce naiba e cu tine Heaven?"
-Tu esti genul de baiat dulce si cuminte dar mi-e nu-mi plac genul asta de baieti.
-Deci nu ai nimic personal cu mine?
-Nu. Esti grozav si super de treaba dar nu cred ca noi doi ne-am potrivi.
-Stai calma. Nici eu nu caut o relatie.
-Esti suparat pe mine?
-Sigur ca nu.