Capitolul 8.

917 58 7
                                    

As vrea sa incep cu un mic anunt. M-am decis sa incep o noua poveste dar nu stiu daca sa o  fac fanfiction sau nu. voi ce ziceti  ?

------------------------------------------------------------

Cand am ajuns la  club Judy era deja acolo si nu facea altceva decat sa se joace pe telefon . M-am uitat rapid prin camera si am observat ca era un dezastru . Nu maturase nimeni si mesele erau pline cu pahare . O zi a trebuit sa aibe grija de bar si nu  a reusit, care e problema ei ?!

-Ce faci ?  am intrebat acuzator. 

-Oooo Heaven ce bine ca ai venit ,spune ea si vene si ma imbratiseaza. 

-Ce s-a intamplat aici ?

-Nu stiu .Niciodata nu a fost asa mizerie.

-Da pentru ca atunci cand tu erai acasa si dormeai eu stateam sa fac curat ca sa nu ai tu treaba a doua zi si acum m-ai asteptat tot pe mine sa fac curat ? 

-Nu ,doar ca....

-Taci Judy . Pune mana pe matura si adu-mi paharele ca sa le spal.

Nu a protestat nimic si a facut ce i-am zis . AM dat drumul la muzica la maxim si mi-am vazut de treaba.Am terminat aproape de ora deschiderii atunci cand a venit si AJ .

-Te-ai gandit sa apari si tu ?  l-am luat la intrebari cum a intrat .

-Da.S-a intamplat ceva ? m-a intrebat reemandu-se de bar. 

M-am uitat spre Judy care se uita speriata la mine si am decis sa spun :

-Nu . 

-Cum  e cu noii colegi ? ma intreaba AJ.

-Tu iti bati joc de mine? 

-Nu .

-Nici macar nu am camera mea. Trebuie sa impart patul cu unul din ciudatii aia si abia ma abtin sa nu-l omor pe MIchael cand il vad.

-Deci va intelegeti bine!

Exagerasem cand il facusem pe Luke ciudat , iar Ashton si Calum sunt chiar simpatici dar Michael ma scotea din sarite chiar si cand nu era acolo .

-Cand o sa fie apartamentul meu gata ? 

-O sa dureze ceva. 

-AJ?! 

-Da? 

-Ai face bine sa rezolvi mai repede daca nu vrei sa ajungi sa ma scoti din puscarie. 

-Calmeaza-te Heaven . 

Am ales sa nu mai zic nimic pentru ca imi ieseam din sarite si chiar nu vreau sa ma cert cu seful . 

Am plecat de la club in jur de ora 4 si am luat un taxi pentru ca era mult de mers pe jos .Am intrat incet in casa ca sa nu-itrezesc pe baieti .I-am vazut pe Ashton si Calum dormind in sufragerie cu televizorul dat la maxim .Si eu imi faceam griji sa nu-i trezesc. Am auzit un zgomot puternic din bucatarie si niste injuraturi asa ca am fugit sa vad ce s-a intamplat. 

Luke scapase un pahar care acum era tandari pe podea.

-Lasa-ma sa te ajut ,am zis incercand sa strang cioburile .

-Ma descurc,a zis .

-Ok . Ai grija sa nu te tai . 

Nu a trecut mult ca l-am auzit tipand:

-Auuuu . 

Se taiase la un deget si a inceput sa caute niste servetele. 

-Esti pocita , mi-a spus in gluma. 

-Trebuia sa fii mai atent, am zis si am scos din geanta o cutie cu plasturi . Lasa-ma sa te ajut . 

M-a lasat sa-i bandajez degetul si am constatat ca mai mult facea haz de necaz .

-De ce ai plasturi la tine ? m-a intrebat .

-Nu se stie niciodata .

Am strans restul de cioburi si l-am itrebat pe Luke :

-De ce nu dormi ?

-M-am apucat de compus , a raspuns facandu-si cafea.Vrei si tu , a zis aratand spre cafetiera .

-Sigur.

-Mereu lucrezi pana asa tarziu ?

-In general.

-Wow , eu unul n-as rezista.

-A fost mai greu pana m-am obisnuit.

Mi-a pus cafea si s-a asezat si el la masa , fata in fata cu mine.

-Cum a fost la inregistrari , l-a intrebat ca sa rup tacerea.

-Bine  dupa ce m-am trezit cum trebuie. Mersi ca m-ai trezit. 

- Cu placere.

-Daca nu ajungeam baietii m-ar fi omorat. Pana si Michael a ajuns inaintea mea  .

Iar am ajuns sa stam sa ne uitam unul la altul fara sa spunem nimic si ma simteam ciudat .

-Ce melodie ati inregistrat? 

-English love affair. Vrei sa o asculti ? 

-Sigur.

Parca asta astepta sa spun.A sarit fercit de pe scaun si s-a dus sa-si aduca telefonul si castile. Mi-a dat o casca mie si una a luat-o el si a pornit melodia . Chiar suna bine .Chiar foarte bine. 

-Ce parere ai ? m-a intrebat emotionat . 

-Imi place. 

-Ma bucur. Vii sus ? a schimbat brusc subiectul . 

-Da. 

Am urcat in camera si am gasit doar partituri intinse peste tot .Nu  am zis nimic in legatura cu ele , doar mi-am luat hainele si m-am dus sa ma schimb .Cand m-am intors Luke inca mai strangea hartii de pe jos si l-am intrebat :

-Ce faci ? 

-Imi strang lucrurile si ma duc la mansarda sa scriu .

-Nu e  nevoie. 

-Nu vreau sa te deranjez , probabil esti obosita . 

-Nu ma deranjezi .Eu imi pun castile in urechi si nu te bag in seama .

-Ok .

Nici nu am apucat sa ma bag in pat  ca el deja s-a pus pe jos ,si-a luat chitara si a inceput sa cante. 

Versurile lu i au fost ultimul lucru pe care l-am auzit inainte sa adorm . 

I think she wants to get with me

But she's got a job in the city

Says that she's always too busy.

-------------------

Acesta a fost Capitolul 8 .Sper ca v-a placut si astept parerile voastre.

▲Voodoo Doll▼ (5 Seconds Of Summer)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum