18 ani? Luke abia face 18 ani? Cum nu mi-am dat seama ca e mai mic decat mine? Ma uitam uimita la scena din fata mea.Liz il imbratisa pe Luke si ii ura intr-una "la multi ani" , eu nici nu stiusem ca e ziua lui.De ce nu imi spusesera baietii ? M-am strecurat printre Ash si Calum si am coborat in bucatarie unde l-am gasit pe Mike certandu-se cu cafetiera.
-Lasa-ma sa te ajut, i.am spus punand aparatul in priza.
-Mersi, imi spune asezandu.se la masa .Ce e cu tine?ma intreaba cand ma vede ingandurata.
-Nimic , incerc sa mint eu.
-Heaven ...
-E ziua lui Luke.
-Stiu.
-Ei bine eu nu stiam.
-Ne.am gandit ca stii . Ti.a spus el?
-Nu.Am aflat de la Liz.
-O cunosti pe mama lui?
-Nu dar tocmai a intrat peste noi in camera lui Luke si a inceput sa ii ureze "la multi ani" , ca doar o singura data face baietelul ei 18 ani!
-Deci asta e problema, spune Mike.
-Care?
-Ca face 18 ani! E mai mic decat tine.
-Si asta dar nici nu stiam ca e ziua lui. Voi nici nu i-ati urat la multi ani.
-Vrem sa ii facem o surpriza in seara asta . Sa dam o petrecere dar cu Liz aici o sa fie putin cam greu.
-De ce?
-Tocmai tu ai spus.Baietelul ei face 18 ani. Liz e super dar e prea protectiva. Ce a zis cand te-a vazut?
-Nu cred ca te-a vazut.
Cand cafeau a fost gata ne.am pus mie si lui Mike cate o cana si m-am asezat din.nou la masa.
-Deci ce vreti sa faceti pentru seara asta? Il intreb .
-In primul rand trebuie sa scapam de Luke . Poti sa-l tii tu ocupat?
-Cred dar ce facem cu Liz?
-O sa vorbesc cu managerul sa-o tina ocupata.
-Si vreti sa faceti petrecerea acasa?
-Ma gandeam sa vorbesc cu AJ sa vad daca putem sa facem la club.
-Ar fi ceva.
-Hei, spune Calum cand intra in bucatarie anuntandu-ne ca vin si ceilalti.
Liz intra tinandu-l pe Luke de brat parca m-ar vedea pentru prima data .
-Buna, imi spune si da mana cu mine. Liz.
-Heaven, ii raspund ezitand.
-Esti prietena lui Mike? Ma intreaba.
Eu am ramas cu gura cascata , Mike a scuipat cu cafea si Luke s-a inecat cu un biscuit.
-Lucas ai grija , il atentioneaza Liz.
-Defapt Heaven sta cu noi, spune Ashton.
-Cum asa? Intreaba Liz uitandu-se urat.
-Mike i.a dat foc la apartament, spune Calum.
-In ce camera stai?
-sta cu mine , salveaza Ash situatia.
Banuiesc ca nu i-ar fi placut sa afle ca stau cu baiatul ei in camera.
-vreau si eu cafea , apune Liz ducandu.se sa.si ia o cana.
Luke profita de neatentia ei si imi sopteste la ureche:
-ne vedem la mansarda.
Nu am mai asteptat si am folosit prima scuza care mi-a venit in minte.
-ma duc sa o sun le amelia.
-sa o saluti si din partea mea...a noastra , se balbaie Mike.
-Bine.
am urcat pana in mansarda unde stiam ca are obiceiul sa compuna Luke dar nu mai venisem aici niciodata.Ash imi spusese ca Luke avea obiceiul sa se inchida aici cu orele cand avea vreo idee de melodie.Am deschis usa ezitand si am intrat. m-am trezit inconjurata de cutii stivuite una peste alta iar langa fereastra rotunda era o canapea si multe perne pe jos. Restul podelei era acoperit cu partituri si foi iar rezemata de canapea am recunoscut chitara lui Luke.
M-am asezat pe canapea si am inceput sa citesc incercarile lui Luke de cantece. Erau niste versuri grozave , trebuiau doar puse cap la cap. Citeam fugar fiecare foaia pana cand niste versuri mi-au atras atentia.
I'm not old enough for her
I'm just waiting ' till I'm eighteen.
Am chicotit in timp ce le citeam dar o voce m-a facut sa ma opresc.Daca tot se apropie ziua lui Luke...
Imi pare rau ca postez asa rar dar pot sa scriu doar pe telefon si imi e greu si in curand o sa postez si partea a doua a capitolului.
Sper sa va placa si va astept cu pareri si sugestii .
Va pup.
XoXo