Capitolul 4

816 64 5
                                    

Era trecut de ora 3 noaptea cand am ajuns la "casa" lui Michael care se dovedi a fii o vila imensa dar nu am avut timp sa o analizez prea bine .Imediat ce am intrat baiatul-caruia-ii-place-sa-dea-foc-la-apartamente mi-a zis:

-Stai putin aici . 

-Ai grija sa nu vii pre repede, i-am raspuns ironica.

El a plecat si m-a lasat singura in hol .Il auzeam vorbind cu cineva si in scurt timp striga : 

-Vino aici ! 

M-am dus in camera in camera din care ma strigase el si m-am oprit in prag si mi-am pus mainile in san . 

-Baieti ea e Heaven .Nu va lasati pacaliti de nume.

In camera  mai erau doi baieti . 

-Calum ,zise unul dintre ei ridicandu-se de pe canapea si dand mana cu mine. 

Avea parul saten inchis si trasaturi de asiatic . Imi zambi politicos si se aseza la loc.Celalalt nu s-a deranjat sa dea mana cu mine ci doar mi-a facut cu mana si mi-a spus vesel :

-Ashton.

Nu inteleg de ce sunt toti asa de veseli .Eu am ramas fara casa si ei au chef de ras. 

-Si cu ce ocazie pe la noi  ? m-a intreba Calum dar fara rautate.

-Michael ? l-am intrebat zambind. Nu le-ai spus cu ce ocazie am venit in vizita la ora asta.

-Ai lasat-o gravida, intreaba Ashton .

-Nuuu,am tipat eu si Michael in cor.Mi-a dat foc la apartament ,am adaugat.

-Ce ?! au tipat Ashton si Calum .

-Asta a fost si reactia mea , am recunoscut .Deci care e camera mea? 

-Michael , ii atrase atentia Ashon , care o sa fie camera ei  ? 

-Poate sta in camera mea ,zise el .

Michael ne-a condus pe toti 3 spre camera lui si am ramas socata cand am vazut ce dezastru era i ea. 

-S-a crezi tu ca eu stau aici , am spus iesind repede din camera.

-Pai unde ai vrea sa stai , m-a intreaba .

-Ar fi corect sa-mi aleg eu camera. 

-Nu stiu .... zise Calum .

-Eu sunt de acord ,zice Ashton cu un zambet malefic pe fata .Hai sa-ti arat camera mea.

L-am urmat pana in camera lu i unde era si mai mizerie .Haine si partituri imprastiate peste tot ca nici nu gaseam patul . In camera lui Calum nu era chiar asa de rau dar nici  acceptabil asa ca am incercat ultima camera sperand sa am noroc. Am tinut pumnii stransi ai am deschis usa . 

-In sfarsit!O camera in care se poate locui , am exclamat.

-Dar asta e ... incepu sa protesteze Calum .

-Nu-mi pasa!Ametitul asta mi-a dat foc la casa si cred ca am dreptul sa stau unde vreau mai ales ca am ramas si fara lucruri .Acum ma scuzati , vreau sa ma culc.

Si spunand asta le-am izbit usa in nas si mi-am analizat "noua camera" .Pe pat era un pinguin mare de plus si trebuie sa recunosc ca ma speria putin . Am facut repede un dus si am iesit din baie invelita doar intr-un prosop.Se pare ca am ales destul de bine mai ales ca am si baie proprie.Cand am vrut sa ma imbrac mi-am dat seama ca nu mai am haine.Singurele haine pe care le am sunt in pungile pe le-am lasat la usa si oricum miros a fum si sun ude .Am inceput sa caut prin sertare si am gasit o pereche de boxeri .Sincer nu-mi pasa a cui e camera dar macar bine ca pot sa gasesc ceva in care sa dorm.Am mai scotocit prin dulapuri si am gasit un tricou cu "Nirvana" pe care l-am luat pe mine si m-am bagat in pat . 

-Ce naiba cauti in patul meu ,tipa cineva si ma trezi .

-Ce tipi ma ,am strigat la el. 

Era inalt , blond si cu niste ochi albastri imensi si superbi.

-Cine esti si ce cauti in patul meu , ma intreba din nou. 

M-am ridicat in capul oaselor si m-am frecat la ochi .Baiatul blond statea in piciaore in fata mea si nu am putut observa ca era doar in boxeri .

-Intreaba-l pe Michael.

-Draguta , daca esti aici sa ti-o tragi cu Michael te anunt ca ai gresit camera. 

-Nu-s aici sa mi-o trag cu bufonul ala.Dragul vostru prieten pe care l-ati trimis sa stea cu mine mi-a dat foc la casa. Si cum nu am unde sa stau s-a oferit sa-mi ofere el o camera.

-Si ti-a dat el camera mea ? 

-Nu .Eu am ales camera asta.E singura in care se poate sta.

-Esti imbracata cu hainele mele? 

-Nu aveam alte haine.Mi-au ars.

-Si ce e vina mea , ma intreaba blondul punandu-si mainile in san .

-Nu e a ta e a ametitului aluia de prieten al tau.

-Doar nu crezi ca o sa plec eu din camera ca sa stai tu .

-Nu-mi pasa ce faci tu dar nici eu nu plec , bine ? Sunt obosita si nu am dormit bine de cateva zile.Am ramas fara casa si fara lucruri .Ce naiba vrei sa fac ? 

-Da-te mai incolo , imi zise el . 

-Ce ? 

-Unde vrei sa dorm .

-M-am dat mai spre marginea patului si el se baga sub patura.

-Care naiba e faza cu pinguinul ,l-am intrebat inca terorizata de pinguinul imens de plus .

-Secret ,zise el si se intoarse cu spatele la mine. 

----

Imi cer scuze pentru toate greselile pe care le-am facut si stiu ca sunt multe.

Va astept cu pareri . 

XoXo  

▲Voodoo Doll▼ (5 Seconds Of Summer)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum