Astept parerile voastre. XoXo
-----
Am coborat impreauna cu Luke in camera de jocuri unde Calum si Ashton ne asteptau deja cu doua boluri mari de popcorn pe masa si se certau de la ce film sa puna.
-Eu vreau un film cu zombi, striga Calum .
-Eu vreau unul de actiune, striga si Ashton .
-Ce ar fi sa va hotarati mai repede ca maine trebuie sa ne trezim devreme ca sa mergem la studio, zice Luke si astfel le capteaza atentia.
-Eu raman la decizia mea, zice Calum .
-Eu zic sa aleaga Heaven, zice Ashton si brusc toate privirile se indreapta spre mine .
-Ce va uitati la mine? am intrebat. Nu aleg eu nimic.
-Daca nu vreai sa se certe asa pana maine dimineata ai face bine sa alegi, imi zice Luke.
-Bine. De ce nu ne uitam la o comedie? am sugerat.
-Bine, au zis toti 3 in cor.
Dupa ce ne-am asezat toti pe canapea Ashton a pornit un film la intamplare si ne-a dat popcurnul. Nu stiu cum se face ca am nimerit intre Luke si Ashton si pot zise ca o canapea e prea mica pentru 4 persoane, asa ca de fiecare data cand unul din ei facea cea mai mica miscare ajungeam sa fiu lovita sau impinsa. Pot sa jur ca m-am ales si cu cateva vanatai. Imediat cum s-a terminat filmul am urcat in camera pentru ca baietii aveau inregistrari de dimineata si trebuiau sa se trezeasca devreme. Abia am apucat sa ma schimb si sa-mi caut telefonul prin geanta ca a venit si Luke.
-Hei, ma saluta el.
-Hei, am raspuns nestiind ce altceva as putea sa-i spun .
Statea si ne uitam unul la altul fara sa spunem ceva. ce as putea vorbi cu el? Ce am putea avea noi in comun ?
-M-ai stai, l-am intrebat deoarece voiam sa ma bag in pat iar el imi statea in drum .
-Aaaa nu, mi-a raspuns incurcat si s-a dus spre baie.
M-am bagat in pat si am incercat sa adorm dar nu am reusit abia dupa ce Luke a stins lumina si s-a bagat si el in pat.
Imi era cald. Mult prea cald asa ca am incercat sa deschid ochii si am fost orbita de lumina puternica care intra pe ferestre. Luke avea un brat trecut peste talia mea si statea foarte aproape de mine. Doamne cat urasc sa impart patul. Ma asteptam ca el sa fie plecat cand ma trezeam dar se pare ca era tot aici .Am reusit sa ajung la telefon fara sa-l trezesc si m-am uitat la ceas. 9.40. Dar el nu avea inregistrari azi ? L-am miscat usor ca sa-l trezesc si el mi-a spus :
-Neata , nu era nevoie sa ma trezesti .
-Dar credeam ca trebuie sa mergi la studio in dimineata asta , am apus
-Aha , a zis somnoros .
-La ce ora?
-10.
-Luke e 9.40.
-Ce?! a tipat si a sarit din pat . O nu ! Trebuie sa plec.
Era doar in boxeri si se chinuia sa se imbrace si cu blugii si cu tricoul in acelasi timp si evident ca s-a impiedicat si a juns pe podea.
-Esti bine, l-am intrebat ridicandu-ma sa vad daca se simte bine.
-Da.
S-a ridicat si a inceput din nou sa topaie prin camera enumerand lucrurile pe care trebuia sa le ia cu el.
-Chitara, partiturile, telefonul, castile, portofelul.
A reusit sa se imbrace cu o pereche de blugi negri rupti si cu un tricou cu Nirvana, s-a dus repede la baie unde s-a pieptanat ceea ce nu prea se observa , si-a luat o mapa de pe masuta mica de langa pat si a plecat . Atunci am observat in colt husa de la chitara in care probabil era si chitara . Am sarit repede din par , am luat chitara si am iesit si eu din camera tipand in acelasi timp dupa Luke. L-am ajuns cand era la usa si s-a intors speriat spre mine cand m-a vazut.
-Ce? m-a intreaba nervos .
-Ti-ai uitat chitara.
-O da .Ce idiot sunt .
Imi i-a repede instrumentul muzicat din mana si zice :
-Pa .
Cum a iesit Luke pe usa m-am intors in camera mea. Camera lui . Nici nu stiu cum sa-i zic . Am facut un dus rapid si m-am schimbat apoi am coborat sa-mi fac cafea. Tura mea la club incepea la ora 12 si trebuia sa ma asigur ca lucrurile inca mai erau cum le-am lasat . Dupa ce am baut cafeau m-am intors sus si mi-am luat geanta dupa care am plecat pe jos la club pentru ca masina era la Michael iar motocicleta mea era in parcarea de la fostul apartament.