Z pohľadu Em:
Na párty bolo skvelo. S Vaness sme sa veľmi spriatelili a stala sa z nás šialená trojka: ja, Sar a Van. Dnes sme sa rozhodli ísť spolu do mesta, na nákupy. Ideme sa so Sar nachystať a zavolať Van.
Z pohľadu Sar:
Prechádzli sme sa po meste a zrazu ma niečo napadlo. ,,Kde vlastne pracuješ?" spýtala som sa Vanessy. ,,Pracujem v jednej malej reštaurácií, v centre Londýna. V Nando's." ,,Aha. Takže to musí byť Niall tvoj pravidelný zákazník." povedala Em. ,,Noo, každý piatok príde na obed a niekedy sa zastaví aj cez týždeň." ,,Baby, nechceli by ste ísť do Starbucks?" spýtala som sa. ,,Jasné, dlho som tam nebola." povedala Van. ,,A ako si sa vlastne spoznala s Kevinom?" spýtala sa Em Vanessy. ,,To je dlhý príbeh." odpovedala jej Van. ,,My máme času dosť :-) " povedala som. ,,Dobre, poviem Vám to ale najprv si objednajme." ,,Jasan" Všetky sme si dali perníkové laté a išli sme si sadnúť. ,,Takže, môžeš začať." povedala Em. ,,Takže, bývala som v Austrálií a sem som sa presťahovala keď som skončila strednú. Istý čas som pracovala na dohodu v Starbucks a raz som išla s bratom a jeho skupinou na obed do Nando's. Obsluhoval nás Kevin. Hneď som sa zamilovala. Od toho dňa som tam chodila pravidelnejšie. Raz sme sa boli spolu, po jeho smene, prejsť. Povedal mi, že som sa mu páčila už od prvej chvýle. A vtedy sme začali spolu chodiť." povedala Van. ,,Oh, láska na prvý pohľad." povedala som. ,,No, aj hej ale nebolo to zo začiatku až také rúžové." povedala Van. ,,Prečo?" spýtala som sa. ,,Luke sa najprv obával. Bál sa, že by mi Kevin ublížil, pretože som jeho malá sestrička, a tak sme chvýľu náš vzťah tajili. Jedného dňa som Kevina pozvala k nám a Luke bol doma. Zo začiatku hádzal Luke na Kevina vražedné pohľady ale časom si už zvykol a teraz sa už spolu aj normálne porozprávajú." dokončila. ,,Mmm, tak to ste mali celkom rušný začiatok ale dúfam, že už je to naozaj lepšie." povedala Em.
******************************************
,,Baby, nechceli by ste ísť na večeru do Nando's? Zavolali by sme aj chalanov." navrhla Vanessa. ,,Dobre, ale mám 1 podmienku." povedala som. ,,A akú má naša Sarah podmienku?" Emmina zvedavosť sa práve prejavila. ,,Pôjdu aj El, Pezz a Soph a ..." ,,Jasné, že aj baby." povedala Van. ,,Prosím, nechaj ma dohovoriť. No, takže pôjdu baby a zavoláš aj brata s chalanmi." dokončila som. ,,Rada by som ale Luke s chalanmi sú v Austrálií na menšej tour. Ale môžem zavolať aspoň Kevina a vy chalanov z 1D a baby. Dohodnuté?" spýtala sa Van. ,,Samozrejme." povedala Em. ,,Dobre tak o 19:00 pred Nando's ale Niallovi nehovorte kam ideme." povedala Vanessa so smiechom. ,,Dobre, tak ahoj." Rozlúčili sme sa. Po ceste domov sme sa stavili to oznámiť chalanom. Keď sme prišlimdomov, rozmýšľali sme, čo si oblečieme. Nakoniec som si obliekla sukňu s tielkom a na to džínsovú bundu a Em si dala kraťase do ktorých si zapravila kockovanú košeľu a dala si na to ešte traky. Vlasy si Em nechala rozpustené a dala si do nich žltú mašľovú čelenku. Obula si tenisky a na vrch si dala tiež džínsovú bundu. Ja som si vlasy zopla do konského chvosta a obula som si balerínky.
Pohľad Nialla:
(Po príchode báb domov)Keď prišli Sar s Em k nám veľmi sa smiali. ,,Čo také vysmiaté?" spýtal som sa. ,,Nič, len večer si nič neplánujte. Ideme von." povedala Em. ,,Kto?" spýtal sa Zayn. ,,No ja, Em, vy piati, Pezz, El, Soph a Vanessa s Kevinom. Dohodli sme to s Vanessou. Mal ísť aj Luke a chalani ale oni sú na tour v Austrálií." povedala Sar. ,,Dobre. A kedy?" spýtal sa ich Hazz. ,,No o 7 máme byť na mieste, čiže za pol hoďku ale není to odtiaľto ďaleko." povedala Em. ,,A kam vlastne ideme?" spýtal sa Liam. ,,Príliš veľa otázok. Ale oblečte sa slušne." odpovedala Em a odišli.
Po 15 minútach
,,Takže, ste nachystaný?" spýtala sa Sar, keď sme sa stretli pred domom. ,,Hej, ale mohli by ste nám už konečne povedať kam ideme." sťažoval som sa. ,,Nemohli Niall, nemohli." povedala Em.******************************************
Keď sme prišli na mne tak známe miesto usmial som sa. ,,Sem?" spýtal som sa. ,,Áno. Vanessa a Kevin by už mali byť vo vnútri." povedala Em.
Ahojte!
Takže, po dlhej dobe opäť nový diel. Síce kratší ale aspoň niečo. V médiách máte oblečenie Em. Dobrá správa. Na škole nám od zajtra vyhlásili chrípkové prázdniny do štvrtku alebo až do piatku a potom ten ďalší týždeň mám jarné. Takže sa pokúsim pridať minimálne 2 časti. Votes a komenty potešia.Barča
YOU ARE READING
EVERYTHING CAN BECOME A REALITY ( One Direction FF SK )
FanfictionDve najlepšie kamarátky zo Slovenska so snom ísť bývať do Anglicka. Po príchode do Londýna stretnú nových ľudí. Aj slávnych ale aj ľudí zo svojej minulosti. Osud im do cesty k pravej láske nastraží mnoho problémov ale aj množstvo nezabudnuteľných zá...